Esplosione in u metro di Londra

Hè statu dichjaratu chì una splusione hè accaduta in u metro di Londra è parechje ambulanze sò state mandate à a scena.

A stampa britannica annuncia chì ci hè stata una splusione in a stazione di Parsons Green in u punente di a cità, è dopu un focu hà scoppiatu.

In i publicazioni suciali, hè statu dichjaratu chì un cuntainer biancu à u spinu di u trenu hà splosu è i visi di quelli chì sò sorti di u trenu sò stati brusgiati.

U travagliu di a polizia di trasportu

A Pulizia di u Trasportu di u Regnu Unitu (BTP) hà dettu in una dichjarazione chì e squadre stavanu travagliendu in a zona in quantu à l'incidentu chì hè accadutu in un trenu di metro in a stazione di metro Parsons Green in u suduveste di Londra à 08.20:10.20 ora locale (XNUMX:XNUMX ora locale).

A polizia hà nutatu chì a stazione hè stata evacuata è chjusa per ragioni di sicurezza, è chì a linea di metro di District, induve l'incidentu hè accadutu, hè stata sospesa trà Edgware Road è Wimbledon.

L'autorità anu dichjaratu chì l'unità anti-terrurismu seguitanu i sviluppi, ma chì u BTP investigarà l'incidentu.

In a dichjarazione fatta da i servizii di l'ambulanza di Londra in quantu à i sviluppi, hè statu dichjaratu chì una chjama d'aiutu hè stata ricevuta da a stazione Parsons Green à 08.20:XNUMX ora locale, è hè statu dichjaratu chì e squadre chì andavanu in a regione aiutavanu quelli affettati da l'incidentu.

Hè ancu annunziatu chì 18 persone ferite in l'incidentu sò state purtate à l'uspidale. U primu ministru britannicu Theresa May hà dichjaratu chì u cumitatu di sicurezza d'emergenza, chjamatu "Cobra" è custituitu da ministri di u guvernu è capi di unità di polizia, si riuniscerà à 15:00 CEST.

"U mo core è tuttu u mo pensamentu sò cun quelli feriti in l'attaccu terrorista", disse May.

U sindaco di Londra, Sadik Khan, hà dettu: "U terrore ùn ci vincerà micca".

Una media di 5 milioni di persone utilizanu u metro di Londra ogni ghjornu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*