U Ministru Arslan hà realizatu una investigazione in Tüvasaş

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà dettu: "Attualmente, a nostra operazione cuntinueghja nantu à 213 chilometri di linea di treni à alta velocità è a custruzzione di treni d'alta velocità è treni d'alta velocità cuntinueghja annantu à circa 4 mila chilometri. Inoltre, u studiu è a preparazione di prughjetti di quasi 5 mila chilometri di treni d'alta velocità è linee di treni d'alta velocità cuntinueghjanu in u scopu di a mobilizazione ferroviaria ". disse.

U Ministru Arslan hà visitatu u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Sakarya, Zeki Toçoğlu, in u so uffiziu è hà ricevutu informazioni nantu à l'opere da Toçoğlu.

Dopu a visita, u Ministru Arslan si n'andò in Turkey Wagon Industry Inc. (TÜVASAŞ), induve hà inspeccionatu a linea di produzzione di vagoni è i vagoni è hà ricevutu un briefing da i funzionari.

Arslan, chì hà fattu una dichjarazione à a stampa dopu avè esaminatu u vagone chjamatu "Anatolia", hà dettu chì e ferrovie trascurate, soprattuttu dopu à l'anni 1950, sò stati fatti una pulitica statale da u Partitu AK.

Spieghendu chì u guvernu hà fattu un prugressu significativu sia in rinnuvà e linee esistenti in tutta a Turchia sia in diventà u 8u paese operatore di treni à alta velocità in u mondu è u 6u in Europa, Arslan hà dettu: "Operemu attualmente 213 chilometri di treni à alta velocità. cuntinueghja, è a custruzzione di treni d'alta velocità è di treni d'alta velocità cuntinueghja per circa 4 mila chilometri. Inoltre, u studiu è a preparazione di prughjetti di quasi 5 mila chilometri di treni d'alta velocità è linee di treni d'alta velocità cuntinueghjanu in u scopu di a mobilizazione ferroviaria ". disse.

Arslan hà dichjaratu chì u puntu chì u paese hà ghjuntu hè una fonte d'orgogliu, ma ci hè ancu una longa strada per andà, è hà dettu: "Per quessa, in u scopu di sta mobilizazione ferroviaria, mentre cunnettamu tutte e parti di u paese cù u ferru. rete è travagliendu per ottene una parte assai più grande di u paese in u trasportu ferroviariu, duvemu ancu mudernizà i veiculi ferroviari. " " Facemu una pruduzzione seria in e nostre fabbriche in Sakarya, Sivas è Eskişehir, in quantu à a fabricazione di veiculi ferroviari, sia per Turchia è fora di Turchia, in cunfurmità cù a tecnulugia d'oghje ". disse.

U Ministru Arslan hà dichjaratu ch'elli anu esaminatu i veiculi ferroviari in setti di 4 è 3 chì serviranu à u trasportu regiunale è hà dettu: "L'amichi finiscinu un set circa 1 mese dopu avè cuminciatu à travaglià, è finiscinu un set ogni settimana. Finu a ora, anu furnitu 35 veiculi à u trasportu TCDD, se pensate à elli cum'è 4 sette di veiculi 140. Anu compie sta pruduzzione à a fine di l'annu prossimu. A tarifa di cuntribuzione domestica, chì hè stata di 30 per centu finu à avà, serà avà fatta interamente in Turchia, basta chì a licenza hè ottenuta à a fine di l'annu prossimu. "Avemu esportatu à l'esteru da quì da u tempu à u tempu, ma puderemu esporà più". disse.

"Questa hè una mobilizazione"

Dichjarà chì ci hè un altru prublema chì deve esse spartutu cun piacè, Arslan hà cuntinuatu cusì:

"In particulare in quantu à a custruzzione di un trenu naziunale è lucale cù un corpu elettricu è d'aluminiu, avemu principiatu è rializemu i travaglii di custruzzione in u quadru di l'istruzzioni di u nostru presidente è i travaglii iniziati da u nostru Primu Ministru, è quandu questi travaglii sò compie, Turchia hà da pudè custruisce u so trenu naziunale. Questu solu ùn significa nunda; cù questi travaglii chì faremu, puderemu esporà cum'è risponde à i bisogni in u nostru paese. Allora diventerà assai più significativu è impurtante. Semu cuntenti di u prugressu chì sta fabbrica, chì hè stata stabilita in u 1951, hà fattu in quantu à a produzzione di veiculi ferroviari assai più muderni è più belli in u scopu di a mubilisazione recente, ma ùn ne saremu micca cuntentu. Era impurtante per noi chì a fabbrica sia sviluppata, mudernizzata è capace di pruduce u trenu domesticu è naziunale di Turchia. Vulemu ringrazià i nostri ingegneri è tecnichi, partendu da u nostru direttore generale. Questa hè una mubilizazione. Sè u guvernu, i ministri è i deputati seguitanu u presidente, u successu vinarà. In u scopu di sta mubilisazione, avemu travagliatu in tuttu u paese per seguità a mossa di sviluppu iniziata da u nostru presidente. Questu hè unu di quelli studii. Semu piacè di vede chì ci hè una quantità significativa di pruduzzione. Avemu fattu una longa strada, soprattuttu in quantu à sbarazzà di a dependenza straniera, pruducia in u locu è esporà invece di impurtà. "Da avà, noi, cum'è u ministeru, daremu u sustegnu necessariu à sta mossa di sviluppu di u nostru paese in u settore di i veiculi ferroviari fendu assai di più".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*