A linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars hè aperta

U prughjettu di u seculu "Linea Ferrovia Baku-Tbilisi-Kars hè stata aperta. Una cerimonia hè stata tenuta in Baku per l'apertura di a linea. Parlendu à a ceremonia, u presidente Erdoğan hà dettu: "Oghje facemu passi assai impurtanti per u nostru avvene. Cù stu prughjettu, cunnettamu l'Asia, l'Europa è l'Africa ". disse. Dopu à i discorsi, a prima spidizioni di trenu hè stata fatta.

U ghjornu storicu, a Ferrovia Baku-Tbilisi-Kars apre. Una cerimonia hè tenuta in Baku per a linea "Iron Silk Road". U presidente Recep Tayyip Erdoğan, u presidente di l'Azerbaijan Ilham Aliyev è u primu ministru di Georgia Giorgi Kvirikashvili, i primi ministri di u Kazakistan è l'Uzbekistan è parechji ministri assistenu à a cerimonia. Aliyev hà parlatu prima à a ceremonia, è dopu u primu ministru georgianu Giorgi Kvirikashvili.

"Femu un passu impurtante per u nostru futuru"

U presidente Recep Tayyip Erdoğan, parlendu in a ceremonia è enfatizendu l'impurtanza di u prugettu, hà dettu: "Avemu pigliatu passi impurtanti per u nostru avvene per via di u periodu chì simu oghje. Cù stu prughjettu, cunnettamu l'Asia, l'Europa è l'Africa. Questu. prughjettu, chì hè a decisione cumuna di a nostra determinazione è visione, hè assai impurtante. Stu prughjettu hè preziosu perchè hè statu fattu cun grande sforzu. Vivemu in una geografia estremamente strategica, chì hè u core di u mondu. U prugettu cuntribuisce à u sviluppu di i nostri paesi. U prugettu offre l'opportunità più vantaghji per i trasportatori. In cunnessione cù stu prughjettu, avemu prupostu assai servizii à u publicu finu à avà. Custruzzione di e linee di treni d'alta velocità di Marmaray. Alcune di queste sò u 3u ponte chì avemu custruitu in Istanbul, chì hà un sistema ferroviariu chì attraversa. Avemu ancu aumentatu l'efficienza è l'attrattiva di u prughjettu di a ferrovia Baku Tbilisi Kars ".

NON SOLU ECONOMICA...

U ritornu di una tale linea à a nostra regione ùn serà micca solu ecunomica. U prughjettu purterà a pace pulitica, a sicurità, a stabilità è u benessiri suciali, è cuntribuisce à u sviluppu umanu di i nostri paesi cù a mobilità di l'infurmazioni è a mobilità di a carica è a mobilità umana.

U PRIMU TRENU hè nantu à a strada

Dopu à i discorsi, u primu trenu partì quandu Erdoğan, Aliyev è Kvirikashvili è i primi ministri di u Kazakistan è di l'Uzbekistan pressu u buttone inseme.

Surghjente: www.gazetevatan.com

2 Comments

  1. Stu prughjettu ancu mette fine à u tronu di a compagnia aerea, chì hè l'unicu modu per a cunnessione trà Turchia è u mondu turcu. L'obiettivu attuale deve esse di cunnette Baku, Ankara è Mersin cù treni d'alta velocità in cunfortu di diesel è cundizioni stradali.

  2. Bona furtuna cù a strada di a seta di a ferrovia. Se a linea normale (1435 mm) trà Kars-Baku hè di disegnà, i vagoni tcdd daranu ancu ingressu. Ùn hè micca chjaru s'ellu ci hè una strada larga (linea 1520) in questa strada.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*