U prughjettu di u Metro Buca hè statu finitu ... A fundazione serà pusata in 2018

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hà scontru cù 47 capi in Buca per u secondu avvenimentu di l'avvenimentu "Contagion with Headmen" chì hà iniziatu in Karabağlar. Ascoltendu i prublemi di i capi unu à unu, u sindaco Kocaoğlu hà annunziatu chì u prughjettu di u Metro Buca hè statu finitu è ​​a fundazione serà posta in 2018.

U sicondu avvenimentu "Muhtars Meeting", chì hè statu iniziatu da u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, da Karabağlar, per scuntrà i capi di a cità è sente i so prublemi faccia à faccia, hè statu tenutu in Buca. Buca Mayor Levent Piriştina è i burocrati di a Municipalità Metropolitana anu assistitu ancu à a riunione, 47 mukhtars in u distrittu anu manifestatu i so prublemi è e dumande. Parlendu in a parte di l'apertura di a riunione, u sindaco Kocaoğlu hà dichjaratu ch'elli cercanu di cumpensà tutte e carenze di a cità senza cunsiderà u travagliu di a municipalità metropolitana è u travagliu di a municipalità di distrittu, è hà dettu ancu chì furniscenu supportu finanziariu. à i prughjetti di e cumune di distrittu.

U metro di Buca hè in strada
Indicà chì u prublema più grande di Buca hè u trafficu in u distrittu, u sindaco metropolitanu Kocaoğlu hà dettu: "U prughjettu di u metro di Buca, chì avemu pianificatu da Tınaztepe, Çamlıkule à Üçyol, hè finitu. Hè oghje in u Ministeru.. Puderemu a fundazione in 2018 ". U presidente Aziz Kocaoğlu hà dichjaratu chì l'espropriazioni cuntinueghjanu in Homer Boulevard è hà dettu: "Passeremu sottu a zona militare è u cimiteru cun un tunnel. Avemu fattu l'offerta è a consegna di u situ. In più, avemu fattu l'offerta è a consegna in situ di u viaductu chì serà cunnessu à a Stazione di l'Autobus è à a Strada Ring per via di un viaductu da a zona chì cunniscimu cum'è u cimiteru ebraicu in Altındağ.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hà dettu chì anu pigliatu azzione per fà u Parcu Şirinyer, situatu in u centru di Buca, adattatu à u distrittu. Ricordendu ch'elli anu trattatu cù prucessi per un bellu pezzu cù a municipalità di Buca, u sindaco Kocaoğlu hà dettu: "Avà, stu prublema hè finitu. Faremu di Buca u puntu di scontru », disse.

A capacità di l'asfaltu hè stata aumentata
Ricordendu chì a municipalità metropolitana di Izmir hà servitu 2004 distretti in una superficie di 100 ettari finu à u 9, u sindaco Kocaoğlu hà enfatizatu chì oghje, inseme à i distretti recentemente cunnessi, 1 milione 200 mila ettari, 30 distretti, 600 paesi è 1294 quartieri sò in a so zona. di rispunsabilità. U sindaco metropolitanu Aziz Kocaoğlu hà dettu chì mentre investimenti cum'è İZBAN, Metro, trasportu marittimu, strade è arterie novi sò fatti per prublemi di trasportu, si concentranu nantu à i distretti di novu cunnessi perchè hè più urgente per risolve i prublemi di infrastruttura.
Dichjarà chì anu stabilitu un situ di travagliu scientificu cù un stabilimentu di produzzione di asfaltu è parquet cù una capacità di 160 tunnellate per ora in Bakırçay è 240 tunnellate per ora in Küçük Menderes, u presidente Kocaoğlu hà cuntinuatu cusì:
"Avemu dimustratu a pusizione è a cunniscenza di u serviziu di a Municipalità Metropolitana di Izmir in e zone di novu cunnessu. A causa di e cundizioni geugrafiche, avemu compru veiculi di cumbattimentu di neve in l'ultimi distretti 9. Siccomu e cundizioni climatichi sò severi in i mesi d'inguernu, nisun altru travagliu pò esse fattu in queste regioni, cusì riuniteremu tutte e nostre squadre in u centru è cumpensà e carenze cum'è e cundizioni climatichi permettenu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*