Gestori di logistica di trasportu TCDD à ETSO, visita BTK

Ufficiale di i Centri Logistici di TCDD Taşımacılık A.Ş. in Sivas è Erzurum anu cuminciatu à travaglià per spiegà i vantaghji di u trasportu ferroviariu à u mondu cummerciale, postu chì u Prughjettu Ferroviario Baku-Tbilisi-Kars (BTK) hè vicinu à a fine.

Ufficiale di i centri logistichi di i Ferroviari Statali in Sivas è Erzurum cuminciaru à travaglià per spiegà i vantaghji di u trasportu ferroviariu à u mondu cummerciale, postu chì u Prughjettu Ferroviario Baku-Tbilisi-Kars (BTK) hè vicinu à a fine.

In questu cuntestu, TCDD Transportation Joint Stock Company Sivas Logistics Service Manager Yusuf Yüksel, TCDD Erzurum Logistics Manager Sebahattin Demir, Ingegnere Industriale Abdullah Yücel è Ufficiale di Logistica Mehmet Akpınar anu visitatu a Camera di Cummerciu è Industria di Erzurum (ETSO) è scontru cù u presidente di l'Assemblea. Saim Özakalın. . Durante a riunione, u Manager di Serviziu Logisticu di TCDD Sivas, Yusuf Yüksel, hà datu infurmazioni nantu à l'ultimu statutu di u Prughjettu Ferroviario Baku-Tbilisi-Kars è spiegò i cuntributi di u prugettu à u settore di u trasportu internaziunale. Enfatizendu chì tutti i paesi nantu à a strada prufittàranu di u prughjettu chì farà a ferrovia ininterrotta da l'Inghilterra à a Cina, Yüksel hà dettu chì u trasportu di merci serà furnitu à parechji paesi nantu à sta linea, da Turkmenistan, Kazakhstan, Uzbekistan à Pakistan, Afganistan è India. . Dichjarà chì sò in discussioni cù l'istituzioni è l'urganisazioni ligati à u cummerciu per l'imprese chì esportanu in a regione o pensanu à fà in u futuru per preferisce u trasportu ferroviariu, Yusuf Yüksel hà dettu chì aspettanu u sustegnu di ETSO in questu sensu.

Esprimendu a so satisfaczione per a visita, u presidente di l'Assemblea ETSO, Saim Özakalın, hà dichjaratu chì u prugettu in quistione hè di grande impurtanza per u paese è a regione. Ricordendu chì ci sò dui centri logistichi impurtanti chì anu da esse cumpletati in Erzurum è in custruzzione in Kars, Özakalın hà dettu chì sti dui centri seranu i centri induve a carica chì vene da a Cina è l'Asia Centrale serà distribuita in diverse parti di u mondu. , è questu furnisce un valore aghjuntu seriu à a regione.

Özakalın hà nutatu chì i costi di trasportu per l'imprese sò figure assai serii, per quessa hè impurtante di espansione u trasportu ferroviariu, è hà dettu; "U nostru paese hè unu di i paesi chì utilizanu più largamente u trasportu stradale in u mondu. Almenu in u trasportu di merci, avemu da purtà un equilibriu à u trasportu stradale è ferroviariu. Tutti i paesi di u mondu sò integrati in u settore di u trasportu, cum'è in parechji spazii. Avemu avà da furnisce a stessa integrazione per ferrovia cum'è per strada. U Prughjettu Ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars serà un passu enormu in questu sensu. Speremu, senteremu l'effetti di stu prughjettu in a nostra regione è in u nostru paese u più prestu pussibule ".

Dopu à a visita, l'ufficiali di TCDD anu datu infurmazioni à i 2nd Investisseur OIZ, chì si sò riuniti in a Sala di Reunione di u Cunsigliu di Direttori ETSO, nantu à u Prughjettu Ferroviario Baku-Tbilisi-Kars è i servizii di trasportu di TCDD.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*