L'ambasciadore ucrainu hà visitatu Kardemir

L'ambasciadore di l'Ucraina in Ankara Andrii Sybiha è a so delegazione Kardemir, chì sò ghjunti à Karabuk per assistisce à u "25th Year Symposium on Turkey-Ukraine Diplomatic Relations", ospitatu da l'Università Karabuk cù u sustegnu di l'Ambasciata ucraina in Ankara è u Centru di Studi Eurasiatici ( AVİM). ide visitatu.

L'Ambasciadore è a delegazione accumpagnata, accolti da u Coordinatore di l'Affari Finanziari di a Cumpagnia è u Vice Direttore Generale Hasan Sarıçiçek è u Capu di Produzione di Ferru è Acciaio Ahmet Aycan, anu assistitu à l'informazione preparata per elli in a Direzzione Generale Kardemir.

L'Ambasciadore di l'Ucraina in Ankara Andrii Sybıha è a delegazione chì l'accompagna anu visitatu i Coke Plants, Alti Furnace è Rail-Profile Rolling Mill è a Fabbrica di Roti Ferroviari, chì hè sempre in custruzzione, dopu à l'informazione data da u Vice Direttore Generale Hasan Sarıçiçek, nantu à Kardemir è u l'industria siderurgica è siderurgica rispittivamenti ricivutu infurmazioni nantu à e tecnulugia di produzzione è i prudutti.

Dopu à u tour tecnicu, l'Ambasciadore è a so delegazione accumpagnata, chì abbandunonu a nostra cumpagnia, ghjunse à Kardemir, Vice Rector di l'Università Karabuk Prof. Dr. Era accumpagnatu da Mustafa Yasar.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*