2018 serà l'annu di apertura di i prughjetti ferroviari

U ministru Arslan Djinn parla di l'Eastern Express
U ministru Arslan Djinn parla di l'Eastern Express

U Ministru di u Trasportu, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà visitatu l'Ankara YHT Station è YHT Command Center l'ultima notte di 2017 è celebrò u novu annu di passageri è di u persunale di ferrovia.

Direttore Generale TCDD İsa Apaydın U Ministru di l'UDH Ahmet Arslan, chì hè statu accoltu in a Stazione YHT di Ankara da u Direttore Generale di TCDD Taşımacılık A.Ş, Veysi Kurt, è altri funzionari, hà scontru cù i passageri in a sala d'attesa è in u Trenu d'Alta Velocità. sohbet è hà celebratu u so annu novu. Arslan hà dettu addiu à Konya per l'ultimu serviziu YHT di 21.40, chì hè partitu à 2017, è felicitò l'annu novu di i cunduttori di u Trenu d'Alta Velocità, stewardess è altri staffi chì travaglianu in a Stazione YHT.

Direttore Generale TCDD İsa Apaydın U Ministru Arslan, chì si n'andò à u Centru di Monitoraghju di a Camera YHT inseme cù altri funzionari è hà fattu ispezioni, si n'andò ancu à u Centru di Cummandamentu di u Trenu Convenzionale è d'Alta Velocità è hà ricevutu informazioni da l'autorità nantu à u funziunamentu di u trafficu di treni. Offrendu baklava à u staffu è i membri di a stampa chì u seguitanu è li augurò un felice annu novu, Arslan apparsu davanti à e camere è hà fattu dichjarazioni in l'ultimu episodiu di u so prugramma.

Dichjarà chì sò in turnu in i vacanze è a vigilia di l'annu novu per assicurà chì e persone passanu un tempu tranquillu, Arslan hà dettu: "Vogliu un annu sanu è prusperu à i 80 milioni di persone in u nostru paese. Speru, speru, spergu chì serà un annu pacificu in u mondu. Spergu chì u mo Signore cuncede à u mondu un annu di pace è tranquillità in questu sensu ". disse.

"YHT COMMAND CENTER hè un locu assai impurtante"

Sottulineendu chì, cum'è u Ministeru, sò una famiglia di 100 mila persone, chì sò custruendu strade in tutta a Turchia per fà a vita di e persone più faciule è più accessibile, è chì i signali è e rotte di cumunicazione deve esse manteni aperte per chì u trafficu pò spustà. nantu à queste strade in modu sanu, Arslan hà dettu: "L'ultimu in a nostra Stazione YHT Avemu mandatu YHT à Konya. Vulemu à i nostri passageri un viaghju sicuru è un bon annu novu. Avà simu in i Centri di Command induve YHT è i treni cunvinziunali sò amministrati. Semu in un centru impurtante induve i nostri amichi cuntrollanu u trafficu di tutti i treni, piglianu decisioni istantanee è facenu intervenzioni istantanee. I nostri amichi sò cuscenti di i so duveri è travaglianu veramente bè. Li pregu a furtuna. Vogliu bona furtuna à a famiglia di 100 mila persone, cumpresi i 100 mila persone di a famiglia di u trasportu, i nostri 50 mila persone solu partenarii chì travaglianu in i nostri contractors, è i nostri vicinu à 250 mila persone chì travaglianu in l'imprese chì ricevemu serviziu. Vi auguru un annu felice, pacificu è sanu ". disse.

"2018 SERÀ L'ANNU DI APERTURA"

In riferimentu à i prughjetti ferroviari, Arslan hà annunziatu chì metteranu in serviziu in 2018 Başkentray, Etimesgut YHT Station Complex, Erzurum, Kars, Konya, i centri logistici di Mersin, a linea di treni d'alta velocità Konya-Karaman, è ancu u trenu d'alta velocità Ankara-Sivas. linea è Samsun-Sivas in 2018. opere di migliuramentu di linea è Gebze-Halkalı Ellu hà dichjaratu chì anu u scopu di cumpletà a linea suburbana è chì 2 novi battelli seranu messi in serviziu in u Lavu Van.

Indittendu chì anu da priorità a località è a naziunalità in i novi set YHT per esse acquistatu, hà dettu: "Avemu parechji prughjetti ligati à a custruzzione di e linee di treni d'alta veloce è d'alta velocità. I nostri travaglii di custruzzione cuntinueghjanu annantu à più di 870 mila chilometri, cumprese 290 chilometri di treni à alta velocità, 893 linee di treni à alta velocità è 4 linee cunvinziunali. Avemu rinnuvatu a linea di 10 mila 500 chilometri. In u 2017, avemu purtatu 7 milioni di passageri in trenu, cumprese 14 milioni in i nostri treni d'alta velocità, 63 milioni in treni cunvinziunali, è 84 milioni in Marmaray, è hà trattatu 28,5 milioni di tunnellate di carica. "Da quandu u trenu d'alta velocità hè ghjuntu in serviziu, avemu viaghjatu 39 milioni di chilometri è servutu 37 milioni di passageri". Utilizendu e so espressioni, u Ministru Arslan hà dettu chì anu servitu 14 milioni 5 mila persone in u periodu di 300 mesi da l'apertura di a Stazione Ankara YHT è chì una media di 13 mila 500 persone viaghjanu à traversu a stazione ogni ghjornu.

"SIAmu SATISFATTI CU L'INTERESSE PER L'ESPRESSU ORIENTALE"

Evaluendu l'interessu intensu in u trenu Eastern Express, Arslan hà dichjaratu chì questu interessu li piaceva. Arslan hà dichjaratu chì anu rinnuvatu a linea è i treni in quistione è chì i passageri anu cuminciatu à preferisce u trenu perchè u viaghju era còmode. Rimarchendu chì l'interessu in a regione hè aumentatu per via di l'inclusione di e Ruine Ani in Kars in a Lista di u Patrimoniu Mondiale, Arslan hà dettu: "Cù l'apertura di parechji hotel di 5 stelle, u nostru populu và à Kars. Si giranu è dicenu à quelli chì li circundanu quantu era còmode u so viaghju. L'interessu per l'Eastern Express hè aumentatu tremendamente. "Viaghjanu attraversu un magnificu scenariu d'invernu è di a natura". sparte a so cunniscenza.

Arslan hà dettu ancu chì anu pigliatu passi per risolve u prublema di u spaziu nantu à u trenu è cuncludi e so parolle cusì: "Ci sò locomotive più 9 vagoni nantu à i treni. 1 dorme, 1 couchette è 4 vagoni Pulman serve i passageri. Per via di l'interessu per i letti è i cuccette, facemu serviziu ogni sera cù 4 o 5 vagoni, 2 o 3 letti è 4 vagoni pullman. Avemu aumentatu u nùmeru di carri quant'è pussibule, è i nostri passageri anu pussutu truvà posti. Semu cuntenti chì da u mumentu chì si mette in vendita, a ghjente pò cumprà un bigliettu in pochi secondi, postu chì sò venduti elettronicamente. In particulare l'agenzii di tour offrenu prugrammi di pacchettu cumpresi alloghju, ritornu è pasti. Viaghjanu ancu in gruppi. Quelli chì vanu cun elli sò ancu assai soddisfatti. Li assignemu carri separati. E dumande di l'agenzii è i vagoni aghjuntu sò diffirenti, è i vagoni utilizati da i nostri passageri sò diffirenti. Ci hè una percepzione chì "l'agenzii sò chjusi, ùn pudemu micca truvà un locu", nò. Ci hè un interessu tremendu. Ancu in un ambiente induve aumentemu un vagone à 4 o 5, u nostru pòpulu ùn pò micca truvà un locu. Continueremu à aghjunghje carri. Stu interessu ci piace è i nostri citadini sò ancu soddisfatti. Semu cuntenti chì a nostra ghjente hà sceltu di viaghjà in ferrovia è trenu di novu. A nostra nazione hà riscopertu u trenu, è cuntinuemu à travaglià ghjornu è notte per furnisce un viaghju còmode. In questu sensu, TCDD è TCDD Taşımacılık A.Ş. "Vogliu ringrazià i nostri direttori generali è tuttu u nostru staffu Ferroviario".

1 Comment

  1. Suggerimentu per e cumpagnie di tour: Per viaghji chì partenu da Istanbul è Izmir, viaghji aerei à Sivas, per quelli chì partenu da Ankara, viaghji stradali, dopu a visita è l'alloghju in Sivas, u trasportu ferroviariu à Kars è ancu Tbilisi è Baku.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*