DEMARD hà urganizatu un Eventu di Supportu per l'Operazione Olive Branch in a Stazione di Sivas

L'avvenimentu di sustegnu tutale per l'operazione Afrin-Olive Branch urganizata da l'Associazione di Ingegneri Ferroviari (DEMARD) Sivas Branch hè stata tenuta da u persunale TCDD cù preghiere davanti à l'Edificiu di a Stazione Sivas.

Rapprisintanti di l'ONG è assai persunale di TCDD anu assistitu à l'avvenimentu di supportu tenutu davanti à a Stazione Sivas. Mentre chì l'operazione Olive Branch lanciata da l'armata turca contr'à i membri di l'urganisazione terrorista PYD-PKK in a regione Afrin u 20 di ghjennaghju cuntinueghja à tutta a velocità, u sustegnu à l'operazione hè crescente di ghjornu per ghjornu.

L'avvenimentu di sustegnu tutale per l'operazione Afrin-Olive Branch urganizata da l'Associazione di Ingegneri Ferroviari (DEMARD) Sivas Branch hè stata oghje davanti à a Stazione di Sivas cù a participazione di assai persunale di TCDD.

Parlendu à l'avvenimentu di sustegnu tutale, u presidente di a filiale DEMARD Sivas, Gültekin Boyağmez, hà dettu: "Pregheremu chì u nostru esercitu, chì a storia hè piena di vittorie gloriose, torni cù una nova vittoria da l'operazione di ramu d'oliva in a regione Afrin di Siria. Dopu à u discorsu di u presidente Boyeğmez, u prugramma hà finitu cù preghiere per a vittoria di i suldati valenti di u nostru glorioso esercitu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*