Reunione d'infurmazione di u Prughjettu di u Sistema di Ferrovia Ligera tenuta in Mersin

A riunione di coordinazione è infurmazione per u "Progettu di u Sistema Ferroviario trà Gar-Mezitli", chì serà implementatu in u scopu di u Pianu Maestru di Trasportu, hè stata cun a participazione di u sindaco di a municipalità metropolitana di Mersin Burhanettin Kocamaz è i membri di a stampa.

Rapprisintanti di Mersin Chamber of Commerce and Industry, Union of Chambers of Turkish Engineers and Architects è e municipalità di distrittu anu assistitu à a riunione tenuta in Mersin City Council. À a riunione, l'opinioni è i suggerimenti di l'istituzioni di stakeholder sò stati spartuti, è e dumande di i membri di a stampa sò stati risposti.

À a riunione, Yıldıray Yıldızhan, u direttore di cuncepimentu di Prota Mühendislik Proje Danışmanlık Servis A.Ş. è l'architettu di u prughjettu di u sistema di ferrovia ligera, hà datu infurmazioni nantu à u prugettu, mentri Prota Mühendislik Proje Danışmanlık Hizmetleri A.Ş. U General Manager Danyal Kubin hà prumessu di compie u prughjettu finali u più prestu pussibule.

"A cumpagnia di u cuntrattu hà iniziatu u travagliu di u prugettu"

Parlendu à a riunione d'informazione è di coordinazione, u sindaco di a municipalità metropolitana di Mersin, Kocamaz, hà dichjaratu chì u sistema di ferrovia ligera serà u primu per Mersin è hà dichjaratu chì anu pruvatu per un bellu pezzu per i piani 1/100.000 è u Pianu Maestru di Trasportu in parallelu cù lu.

Aghjunghjendu chì sò in u stadiu di u prughjettu di u serviziu chì accoglierà e generazioni future è li furnisce comodità, u sindaco Kocamaz hà dettu: "Comu sapete, avemu firmatu un cuntrattu per u prughjettu finali basatu annantu à l'implementazione u 9 di marzu è a cumpagnia di l'imprenditore hà iniziatu. u travagliu di prughjettu. Dopu à a tappa di preparazione preliminare, avemu vulsutu cunghjuntà cù l'attori di Mersin è li informà di ciò chì serà u prugettu. Vogliu chì stu prughjettu sia benefiziu è auspicious per u nostru Mersin è per e generazioni prossime. Stu prughjettu farà a vita più faciule per tutti noi in a cità ".

"Consideremu un sistema senza driver"

U sindaco Kocamaz hà dichjaratu chì dopu à l'offerta di u prughjettu di u sistema di ferrovia ligera hè stata fatta, l'applicazioni à a Municipalità Metropolitana sò state elevate è hà dettu: "Questu tipu di prughjetti hè assai impurtante micca solu per Mersin, ma ancu per ogni locu. Andemu à l'offerta di custruzzione per truvà u megliu è travaglià in u modu più trasparente. U numaru di candidati per u travagliu serà abbastanza altu, ma in u risultatu di l'offerta, serà datu à una persona. A tecnulugia deve ancu esse evaluata in u megliu modu. In u nostru prughjettu, simu cunsiderendu un sistema senza driver in quale i treni venenu è vanu automaticamente. Faremu u nostru megliu per finisce in u prucessu normale, ma questu hè Turchia, a terra di u straordinariu. Dopu chì u prugettu hè finitu, l'averemu sottumessu à u Ministeru per appruvazioni ", disse.

Rispondendu à e dumande di i participanti è di i membri di a stampa nantu à e rotte di u sistema ferroviariu in a riunione d'infurmazioni, u sindaco Kocamaz hà dettu: "A strada pianificata hè a strada cunsiderata per a prima tappa. Di sicuru, una linea deve esse tracciata versu l'Università di Mersin in u futuru. L'amichi anu digià pianificatu i so posti di uscita. Forse ùn a vedemu micca, ma i generazioni futuri ponu vede. Pò esse pussibule allargà da quì à Tarsu, Erdemli. Quessi sò travaglii chì duranu parechji anni. Studi di Metro sò in realtà organismi viventi cum'è l'omu. Pudete fà un latu è finisce, ma se avete bisognu, pudete allargà in un'altra direzzione ".

"Seremu quelli chì cumincianu è finiscinu stu metro"

Rispondendu à e dumande se Atatürk Street serà apertu à u trafficu di i veiculi, u sindaco Kocamaz hà dichjaratu chì Atatürk Street ùn serà micca apertu à u trafficu di i veiculi è chì a strada Silifke hè prevista per esse aperta solu à u trafficu di pedoni secondu u Pianu Maestru di trasportu. Dichjarà chì Istiklal Street serà unidirezionale quandu u sistema ferroviariu entra in ghjocu, u sindaco Kocamaz hà dettu: "U populu di Mersin deve ancu esse preparatu per sta situazione. Ùn pudemu micca regulà u trafficu di Mersin in ogni altru modu. Ci anu da abituà. Questu hè cumu u sistema funziona in u mondu è Mersin hà bisognu à integrà in u mondu. Certi pulitichi è ghjurnalisti dichjaranu chì e prumesse fatte nantu à u metro ùn sò micca rializate, ma queste cose ùn sò micca un cubu di pittore. Avemu pigliatu una cumuna senza un Master Plan di u trasportu. Ci hà pigliatu trè anni è mezu per compie stu pianu. Dopu chì i prughjetti sò finiti, ghjunghjemu à a fase di licitazione è speremu chì l'avemu finitu à a mità di u prossimu mandatu. Semu diversi. Se facemu una prumessa, staremu daretu à tuttu u modu. Serà u nostru privilegiu di inizià stu metro è finisce stu metro ", disse.

L'ingegnere ambientale Zehra Korkmaz hà parlatu di l'impurtanza di u trasportu publicu per l'ambiente è hà dichjaratu chì u prughjettu di u sistema ferroviariu hè estremamente impurtante per prevene a contaminazione ambientale è di l'aria. Ringraziendu a Municipalità Metropolitana di Mersin, chì hà purtatu u prugettu à a vita, Korkmaz hà dichjaratu ch'elli cuntribuiscenu à u prugettu in tuttu u prucessu.

Danyal Kubin, "Serà u metro più veloce cumpletu in u mondu"

Esprimendu chì hè assai speciale per elli à custruisce un sistema ferroviariu in Mersin, Prota Mühendislik Proje Danışmanlık Hizmetleri A.Ş. U direttore generale Danyal Kubin hà dettu: "Aghju dettu prima, faremu un prughjettu per a nostra casa è faremu u megliu. U più impurtante, pruvucaremu pocu inconveniente à a ghjente di Mersin durante a custruzzione. Serà u più bellu metro in Turchia. Vi garantimu questu. Avemu da ottene questu cù u minimu costu. In l'annu 2018, anderemu in licitazione per a custruzzione. U tempu stimatu per u prugettu hè di 7 mesi, ma avemu da pruvà à finisce in 5 mesi. Sapemu bè cumu finisce una linea di metro in u più cortu tempu cù u costu più assequible. A nostra sola preoccupazione hè di mette u metro in serviziu à a mità di u prossimu mandatu. Averemu questu è serà u metro cumpletu più veloce in u mondu. Vulemu ringrazià a nostra municipalità metropolitana per avè ritenutu degni di stu travagliu ".

In a presentazione hà fattu nantu à u sistema di ferrovia ligera in Yıldıray Yıldızhan, u direttore di disignu di Prota Mühendislik Proje Danışmanlık Hizmetleri A.Ş. è l'architettu di u prughjettu di u sistema di ferrovia leggera; Sistemi di Metro è metudi di custruzzione, valutazione di l'alternative di rotte, pruposte per u prugressu di i travaglii di custruzzione, l'alternative di stazione sò stati valutati, è i prucessi di u ministeru è l'appruvazioni sò stati discututi. Suggerimenti nantu à tunnel, stazioni, centru di cuntrollu, zona di magazzinu, sistemi geotecnichi è strutturali, sistemi meccanichi, di focu è elettrici, di cuntrollu, di cumunicazione, di signalazione è di operazione, simulazioni, linee di estensione di suggerimenti sò stati spartuti cù i participanti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*