Custruzzione di Overpass in a Stazione Ferroviaria di Doğançay in l'Area Protetta

Ancu se l'area induve si trova a Stazione Ferroviaria Sakarya Doğançay hè una zona naturale prutetta, a custruzzione di un passaghju di cimentu armatu hè stata iniziata cù a decisione di TCDD.

L'Unione di i Travagliatori di i Trasporti Uniti (BTS) hà fattu una dichjarazione in quantu à a custruzzione illegale di cavalcavia in a Stazione Ferroviaria di Doğançay in Sakarya, chì si trova in a zona protetta naturale di u secondu gradu;

Doğançay Train Station, situata in i cunfini di a pruvincia di Sakarya di TCDD; Hè una zona naturale prutetta di u XNUMXu gradu sia cù a so stazione storica sottu prutezzione è a so zona naturali (naturale), è hè sottu prutezzione legale. È a custruzzione in a zona hè strettamente pruibita.

Sapendu stu fattu, "l'attività di custruzzione di pedestrian overpass in cimentu armatu" hè stata pianificata in l'area prutetta da u TCDD 1st Regional Directorate, vale à dì l'esekzione di l'istituzione publica, è a so offerta hè stata fatta in questa direzzione, è dopu a so custruzzione hè stata cuminciata. è circa 40% di questu hè statu finitu.

Sicondu a diversa decisione di pulitica di u Cunsigliu Superiore per a Prutezzione di u Patrimoniu Culturale è Naturale nantu à i Siti Naturali (Naturali), Cundizioni di Conservazione è Usu; "II. Grau Naturali (Naturali) Prutetti; Hè statu decisu chì nisuna custruzzione ùn serà permessa altru ch'è strutture turistiche cù certificati d'investimentu turisticu è operazione turistica è strutture orientate à u serviziu, hè statu dichjaratu chì ancu queste custruzzioni ùn ponu esse realizate senza l'autorizazione di i tavulini di conservazione pertinenti, senza custruzzione micca autorizata. l'attività pò esse realizatu, è e pussibuli applicazioni à u cuntrariu sò strettamente pruibiti.

Unu di i duveri principali di una istituzione publica cum'è TCDD; Davanti à u fattu chì i so beni immubiliarii sò sottu prutezzione o in i spazii prutetti, ci vole à fà un sforzu per ùn distrughjini / distrughjini sti lochi è esse in a direzzione opposta "in a situazione chì hà causatu stu massacru di a natura. ", ancu s'ellu hè l'istituzione chì hè principalmente rispunsevule per questu, ùn hè mai inaccettabile. Questu hè un massacru di a natura cù u putere publicu è secondu e lege di u nostru paese, questu hè un crimine chjaru.

In circustanze nurmale, i gestori pertinenti di a TCDD 1a Direzzione Regiunale (Custruzzione Immubiliare, Direzzione di Mantenimentu Ferroviaria, etc.) ùn anu mancu degnatu di ottene u permessu per sta custruzzione è u prugettu di sta brutta struttura di pila di cimentu (passaghju) chì ùn saria ancu esse. permessu in cunfurmità cù e decisioni di principiu di i Boards Proteczione pertinenti, o ùn l'anu fattu, ùn l'anu micca messu in u cuntrattu, è dopu causanu stu massacru di natura. In una tale regione, i cumitati di prutezzione pertinenti duveranu dumandà un "passaghju pedonale" invece di un passaghju di cimentu armatu, è duverebbe esse l'azzione / dumanda più ragiunate, ma i gestori pertinenti ùn anu mancu bisognu di piglià questu in contu. .

Ancu s'è i destinatarii, chì sò cuscenti di u crimine fattu oghje, anu cessatu a custruzzione per u mumentu, u crimine è l'evidenza sò chjaru. È quasi 40% di a custruzzione hè finita.

Questu custituisce un crimine in dui modi. Vale à dì;

-Prima, un crimine hè statu fattu custruendu / custruendu stu spaziu naturali prutettu di XNUMXnd gradu, induve a custruzzione hè pruibita è ancu in casi eccezziunali, hè necessariu l'autorizazione di i cumitati di conservazione.

-Secunna, per questa pila di cimentu, chì si dice chì hè stata offerta à un costu di 350-400.000 XNUMX TL, un pagamentu parziale hè statu naturalmente fattu à l'impresa chì hà ricevutu l'offerta, chì significheghja cummettà u crimine di danni à l'istituzione.

Ancu s'è stu edifiziu hè demolitu, sta volta i costi di a demolizione è di u paisaghju si aghjunghjenu à stu dannu, aumentendu ancu più i danni.

Di cunsiguenza; Un massacru di a natura hè statu fattu in a regione, era contru à e lege di prutezzione, è à u stessu tempu, u TCDD hè statu dannatu.

I dirigenti di BTS anu dichjaratu: "Questa dichjarazione hè ancu una denuncia penale, è dumandemu rispettuosamente l'iniziu di ogni tipu di procedimenti ghjudiziali / amministrativi / investigazioni contr'à i dirigenti pertinenti di a Direzzione Regionale TCDD 1st davanti à u publicu".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*