Esempiu di cunversione da ESHOT

A Direzzione Generale ESHOT, chì cunnetta l'acqua utilizata durante u lavatu di l'autobus à a purificazione attraversu a circulazione, risparmia 201 tunnellate per ghjornu. ESHOT, chì si prepara à sviluppà u sistema chì usa in Buca Gediz, Çiğli è İnciraltı cù 6 novi strutture, aumenterà a quantità di risparmiu d'acqua ogni ghjornu à 603 tunnellate.

Mentre studii impurtanti sò realizati per prevene a carenza d'acqua chì pò accade per via di u riscaldamentu glubale è di a siccità in İzmir è per assicurà chì i citadini anu uguale accessu à l'acqua sana in tutti l'insediamenti, i sistemi chì prutegge e risorse esistenti è valutanu l'acqua residuale sò in prima. Unu di i migliori esempi di stu sforzu hè sperimentatu à a Direzzione Generale ESHOT.

ESHOT, chì face viaghji cù circa 2 autobus ogni ghjornu, risparmia 201 tunnellate d'acqua per ghjornu, 6 mila tunnellate per mese, è 72 mila tunnellate per annu cù e facilità chì hà stabilitu in Buca Gediz, Çiğli è İnciraltı per riduce u u cunsumu d'acqua durante u lavatu di sti veiculi. Avà ESHOT si prepara à aghjunghje 3 strutture novi à queste 6 stazioni di trattamentu chì operanu cù u listessu sistema. Una di e novi facilità hè di novu in Buca Gediz, l'altri sò in Buca Adatepe, Mersinli, Karşıyaka Serà in i garage Soğukkuyu, Torbalı è Urla. Cù a cumissioni di 9 strutture, u risparmiu d'acqua cresce à 603 tunnellate per ghjornu, 18 mila tunnellate per mese è 217 mila tunnellate per annu. 6 strutture seranu cumissioni quist'annu.

U sistema, cuncepitu da ESHOT, hè basatu annantu à u principiu di cunnetta l'acqua residuale generata dopu u lavatu di l'autobus à u trattamentu attraversu a circulazione. Cusì, l'acqua, chì hè riciclata dopu à u trattamentu naturali, hè riutilizata, impediscendu u cunsumu eccessivu. L'acqua chì torna da u trattamentu hè mischju cù l'acqua di rete à un certu ritmu è datu à l'usu. Grazie à u sistema, u 75% di u risparmiu d'acqua hè ottenutu. A media di 280 litri d'acqua utilizata per ognunu di l'autobus, chì sò lavati ogni ghjornu prima di a partenza, riduce cusì à 70 litri. İZULAŞ hà ancu un stabilimentu di prevenzione è riciclamentu di l'acqua residua in Belkahve.

Fate un esempiu à i studienti
Per d 'altra banda, Izmir Büyük Çiğli Private Turkish College Robotics Team, chì travaglianu in u so prughjettu intitulatu "Water Saving with Purification in Car Wash", anu visitatu u stabilimentu di prevenzione è riciclamentu di l'acqua residuale di a Direzzione Generale ESHOT in Çiğli è hà ricevutu informazioni. I studienti anu vulsutu chì stu sistema sia implementatu in tutti i cumuna, cumpagnie private è private.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*