Osmaneli Focus di l'Investitori dopu Osmaneli-Bursa-Bandırma YHT Line Tender

Facendu una valutazione nantu à l'offerta di a linea di trenu d'alta velocità Osmaneli-Burs-Bandırma, u sindaco di u distrettu di Osmaneli, Şahin, hà dichjaratu chì Osmaneli hè diventatu u focu di l'attenzione di l'investituri dopu l'offerta. U presidente Şahin hà dettu: "Ora goderemu di fighjulà a rapida crescita di Osmaneli in ogni campu, in particulare in l'industria". In a so dichjarazione, hà dettu:

Osmaneli hè statu un stabilimentu impurtante in Anatolia in tutta a storia. Per via di a so situazione, Osmaneli hè una cità impurtante induve e strade strategiche, in particulare a Strada di a Seta, passanu è scontranu, u centru logisticu di u passatu, Sakarya (antica nome sangarios) è Osmaneli, induve u Göksu, Karasu, Göynük Suyu è l'acqua si uniscenu. in Sakarya.

A prima dominazione turca in Osmaneli, chì hè un insediamentu simpaticu chì hà accoltu circa 17-20 civilisazioni, induve hà rignatu in tutte e civiltà chì anu campatu in Anatolia finu à oghje, hà cuminciatu cù i Seljuks in 1075, è i Seljuks Anatolian, l'Ottumani. è a Republica di Turchia, chì sò stati stabiliti dopu, sò state ininterrottementi a cità turca finu à oghje. In corta, Osmaneli hè un stabilimentu chì ùn hà micca un ghjornu di liberazione.

Osmaneli hè à u principiu di l'ascesa di novu in questi ghjorni. In cortu, Osmaneli hè cum'è un aviò chì hà pigliatu u permessu di vulà à a pista da a torra è hè vicinu à piglià l'accelerà pianu pianu. Siate pacienza avà per assistisce à a rapida crescita di Osmaneli chì ci maraviglierà, perchè ci sò ghjorni, micca anni, prima di u volu.

Dapoi u marzu di u 2014, quandu si sò tenute l'elezzioni lucali, avemu fattu un prugressu incredibile in ogni scopu chì avemu stabilitu in Osmaneli. Avemu fattu una longa strada in infrastruttura, superstruttura, migliurà a qualità di vita, turisimu, novi prudutti in agricultura, novi mercati è industria. Da avà, ci piacerà à fighjulà a rapida crescita di Osmaneli in ogni campu, in particulare in l'industria.

L'investimentu hè avà principiatu in u prugettu Osmaneli-Yenişehir YHT, chì hè stata offerta in i ghjorni passati. Un altru cantiere hè custruitu in u nostru distrittu. A linea YHT, chì serà cunnessa à Osmaneli-Yenişehir-Bursa-Bandırma è dopu à İzmir, serà ancu cunnessa direttamente à u Portu Gemlik cù a cunnessione fatta. Allora puderemu ghjunghje à u Port Bandırma. Dopu avè passatu per Istanbul-Eskişehir-Ankara è Bozüyük, pudete ghjunghje à Istanbul in 80 minuti nantu à a strada Kütahya, Afyon è Antalya, a strada Osmaneli-İznik-Bursa, a linea Istanbul-Eskişehir-Ankara è Konya YHT, a vecchia linea di treni Istanbul-Ankara, Osmangazi Bridge Osmaneli diventa un centru logisticu cumpletu cù a strada chì si stende è a so vicinanza à i centri induve a grande populazione vive.

Avemu avà difficultà à fà appuntamenti per l'investituri chì seguitanu sti sviluppi da vicinu. I valori immubiliarii in Osmaneli aumentanu in modu esponenziale. Ùn ci piace micca l'agenti immubiliarii, perchè i veri pruprietarii di a terra è di a terra guadagnanu l'affittu chì serà generatu quì. Perchè anu aspittatu stu ghjornu per anni. Hè per quessa chì dicemu à u nostru populu, ùn vendite micca i vostri posti senza firmà in a cumuna di Osmaneli. Vi furniremu cunsulenza immubiliare gratuita cù a nostra squadra.

Ci hè un grande interessu in i nostri Osmaneli Selimiye Industrial Plots. Bien Seramik AŞ, Tayraş Petrol Ürünleri AŞ, Dünyalar Vagon Sanayi AŞ, Ekol Alimninyum, Makina Fabrikası, Ceneviz Gıda AŞ, Mepsan AŞ, Ayde Aliminyum AŞ anu pigliatu i so posti in i nostri pacchi industriali è l'investimenti sò cuminciati. Oltre à questi, Gebze Organised Industry Industry mostra un grande interessu per i nostri pacchi. Recentemente, avemu scontru cù u presidente di Gebze OIZ, i so dirigenti è industriali è u stimatu Vice Rettore di l'Università di Commerce d'Istanbul, u nostru guvernatore di Bilecik Doc Dr Tahir Büyükakın. Osmaneli hè in crescita per via di a dumanda di pacchi industriali in pocu tempu. Ogni passu chì facemu, ogni pianu chì facemu hè u risultatu di un scopu. Ùn lasciamu nunda à u casu. Cum'è a Municipalità di Osmaneli, avemu da compie i miri 2014-2019. Avemu digià determinatu i miri per u periodu 2019-2024 è 2024-2029. Damu a direzzione à Osmaneli.

I nostri incontri cù i funzionari di Yurtbay Seramik AŞ cuntinueghjanu. Travagliemu ancu per risponde à e so dumande spaziali. U travagliu nantu à a Vecchia Fabbrica di Batterie cuntinueghja. Avemu criatu tutte l'infrastrutture è i terreni per l'industria in Osmaneli. Travagliemu per risponde à tutte e dumande.

A cumuna di Osmaneli ùn face micca a cumuna classica. Basatu nantu à e parolle di u nostru presidente è capu Recep Tayyip Erdoğan, "tutti i prublemi di a cità sò u sughjettu di u sindaco è ellu hà da risolve", applichemu a cunniscenza di a municipalità in Osmaneli, chì hè pertinente è dirige ogni sughjettu. . In Osmaneli, ogni prublema di 22.000 persone, cumpresi i paesi, da a nascita à a morte, ci cuncerna è pruvemu di risolve ogni prublema cù l'aiutu di Allah. Cù sta capiscitura, monitoremu l'investimenti in l'educazione, a salute, l'industria, u turismu, l'agricultura, i trasporti, l'ambiente, in breve, in ogni sughjettu in Osmaneli, l'includemu, i seguimu in i ministeri.

Duranti stu periodu, Osmaneli face i più grandi investimenti in a Storia di a Republica 1-Martyr Osman Er Imam Hatip Liceu, 2-Osmaneli CPL (Anatolian Technical Vocational High School), 3-Girls' Dormitory, 4-Balaban Primary Education Scola, 5-Preschool Kindergarten, 6-Edificiu di Sicurezza, 7-Edificiu di a Stazione Gendarmeria, 8-Centru di Salute Pùblicu, 9-Alloggi di Gendarmeria, 10-Albergu di u Governatore di District 11-Investimentu di 4,5 km di strada urbana cù autostrade, 12-Creazione di un Bazar in Osmaneli Center cù TOKİ etc. L'investimenti sò stati fatti in l'urganizazione di u sindaco di Osmaneli cù i cuntributi di i nostri membri di u cunsigliu, a nostra urganizazione, i nostri presidenti provinciali è distrittuali, u nostru membru di u cunsigliu generale provinciale, i nostri burocrati, u nostru deputatu Halil Eldemir, u nostru distrittu. guvernatore, u nostru guvernatore, i nostri ministri, u nostru primu ministru è u nostru capu, Recep Tayyip Erdoğan.

Travagliemu per ghjunghje l'Objettivi Osmaneli in unità è sulidarità. Diu riflette e benedizioni di sta unione nantu à a nostra attività è l'investimenti sò fatti rapidamente. Osmaneli vive i ghjorni in cui cresce assai rapidamente cù u so trasportu, a vicinanza di grandi insediamenti populati, e cundizioni naturali, u clima è i valori chì hà in a storia. L'investituri vedenu questi vantaghji è venenu à Osmaneli per l'investimentu. Chì a nostra ascesa sia benefica per tuttu u populu Osmaneli.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*