A linea di funivia Yenimahalle-Șentepe hè stata riparata è riparata

A Direzzione Generale EGO di a Municipalità Metropolitana di Ankara hà realizatu travaglii intensivi di mantenimentu è riparazione di a linea di funivia Yenimahalle-Şentepe, chì serve cum'è u primu è unicu veiculu di trasportu publicu in Turchia.

I travaglii pesanti di mantenimentu è riparazione realizati per via di u fattu chì a linea di telecabina hà finitu u periodu di operazione di l'ora di 22 500, hè stata realizata da una squadra di esperti da l'esteru.

20 MIL PASSAGERI DI TRASPORTU QUESTIANA

Dopu i travaglii di mantenimentu è di riparazione realizati trà u 20 di marzu è u 5 d'aprile di u 5 nantu à a linea di telecabina, chì hè aduprata da più di 2018 mila persone per u trasportu publicu ogni ghjornu, i servizii sò ripresa.

I travaglii di mantenimentu è riparazione di a linea Yenimahalle-Şentepe cù una lunghezza totale di 4 mila 3 metri è un totale di 257 stazioni chì servenu integrate cù u metro Batıkent sò stati realizati in e prime 3 stazioni.

SICUREZZA PRIORITÀ

I travaglii di mantenimentu è di riparazione pesanti sò realizati per assicurà chì i passageri viaghjanu in un ambiente sicuru è còmode.

Siccomu hè ubligatoriu di eseguisce a manutenzione periodica è à breve termine, è ancu a manutenzione à longu andà nantu à a linea di funivia, tutti i sistemi in a linea di funivia Yenimahalle-Şentepe sò stati esaminati è rivisitati unu per unu.

PARTI Rinnovati sò stati pruvati

In u scopu di i studii, i cavi di i sensori sò stati assemblati è disassemblati, e batterie in cima di i pali di a torre sò state calate una per una, tutti l'equipaggiu in queste batterie sò stati analizati cù u metudu NDT (Prova Non-Destructive), è i pezzi chì puderanu causari prublemi sò stati rimpiazzati cù novi.

Mentre pruvavanu e stazioni eseguendu u frenu di serviziu è u frenu d'emergenza, i squadre anu rimpiazzatu ancu i rulli verticali è horizontali è i cuscinetti di gomma, cumprese u mutore è e so parti, cù novi. In u scopu di u mantenimentu, u generatore è i pannelli di trasferimentu sò stati ancu verificati.

PASSAGGERI TRANSPORTATI PER BUS

Mentre a linea di funivia Yenimahalle-Șentepe, chì hà una capacità di trasportu di 24 mila passageri, ùn hè micca stata operata durante i travaglii di mantenimentu, servizii di autobus supplementari sò stati messi in piazza per i passageri chì utilizanu a funivia da a Direzzione Generale di EGO, è ùn hà causatu alcuna lagnanza à i citadini di a Capitale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*