A Ferrovia Samsun-Sarp hè assai impurtante

U presidente di l'Assemblea di a Camera di Cummerciu è Industria di Ordu (OTSO), Levent Yıldırım, hà dettu: "Semu pronti à spende tutti i nostri sforzi è energia per a realizazione di a Ferrovia Samsun-Sarp".

L'imprenditore Levent Yıldırım, chì hè statu elettu presidente di l'Assemblea OTSO, hà dettu ch'ellu farà un sforzu per u sviluppu di Ordu cum'è presidente di l'assemblea. Esprimendu chì Ordu hè una cità in crescita, u presidente di l'Assemblea OTSO, Levent Yıldırım, hà dettu: "U cummerciu di Ordu s'hè sviluppatu. Ci hè ancu un grande putenziale in quantu à u turismu. Ci sò ancu boni sviluppi in quantu à l'industria è l'urbanizazione. Cum'è a Camera di Cummerciu Ordu, seguimu questi sviluppi. Aghju seguitu cum'è presidente di u parlamentu. Cum'è u presidente di u parlamentu, aghju da fà u mo megliu per u sviluppu di Ordu in ogni aspettu, sia u cummerciu, u turismu o a vita suciale. Sò digià prontu à fà tuttu ciò chì ci vole, ch'ella sia un novu prughjettu o chì sustene i prughjetti esistenti. Questu hè un prublema di l'Armata. Quandu qualcosa hè una materia di l'Armata, hè necessariu di pianificà tuttu secondu l'Armata ". disse.

Samsun-Sarp hè assai impurtante

Esprimendu chì ci sò prughjetti chì sia OTSO è Ordu anu da realizà in u periodu à vene, u presidente di l'Assemblea OTSO, Yıldırım, hà dettu: "Aghju personalmente una grande impurtanza à a Ferrovia Samsun-Sarp. Esprimemu stu prublema induve è quandu pudemu. Semu pronti à passà tuttu u nostru sforzu è energia per a realizazione di stu prughjettu. In più di questu, OTSO hà studii nantu à Technopark. Ci rende assai felici se questu succede. Ci sò parechje visioni per espansione u voluminu di u cummerciu è u turismu in Ordu. Mi piacerebbe assai cuntribuisce à a realizazione di sti punti di vista. Cum'è un parlante di u parlamentu, mi piacerebbe chì u mo sali si truvassi in questa zuppa. disse.

Valore in crescita di u turismu

Dichjarà chì Ordu deve esse vistu cum'è un sanu cù i so distretti, Yıldırım hà dettu: "Ci hè una industria di avellana in Ordu. Mentre facenu sforzi per assicurà u sviluppu di sta industria, invece, hè necessariu di assicurà a furmazione di novi linee di cummerciale quì. U turismu hè una tendenza chì si sviluppa rapidamente per Ordu. Ci sò ancu quelli chì volenu fà investimenti serii in Ordu in questu sensu. Comu hè cunnisciutu, u summit MENA hè statu tenutu in Ordu assai recentemente. In e riunioni chì avemu tenutu cù l'affari chì sò ghjunti in u scopu di sta cima, avemu vistu chì anu un interessu assai vicinu à Ordu. Avemu vistu chì l'opportunità d'investimentu deve esse creatu per elli à investisce. Cum'è OTSO, hè u nostru duvere primariu per allughjà a strada per quelli chì volenu investisce. Faremu u nostru megliu ancu in questu sensu ". disse.

L'armata deve esse sana

Enfatizendu chì per aumentà l'impieghi in Ordu, hè necessariu d'attirà novi investitori è di rinfurzà l'industria esistente, è hà cunclusu e so parolle cusì: "Semu assai cuntenti chì Ordu hè sviluppatu. Pruvaremu per u sviluppu di Ordu cù a nostra mente, cori è creatività. Serà una opportunità per noi di pagà u nostru debitu à l'Armata in ogni modu. Spergu chì, in u prossimu periodu, e carenze in l'impieghi, l'impieghi è l'investimenti in Ordu seranu menu. Amu veramente Ordu. U valore di l'esercitu deve esse cunnisciutu ancu da tutti. Qualunque cosa facemu in e nostre 81 pruvince, ci vole à pensà. È per questu, u guvernatore di l'esercitu, u merre, u presidente di a camera di cummerciale deve esse unu.

Surghjente: www.ordiolay.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*