U situ archeologicu di Kars Ani hè cunnessu da a Strada Divisa cù BSK

L'offerta per u prughjettu di trasfurmà a strada di 43 chilometri trà Kars Ani Ruins in una strada divisa coperta di BSK hè tenuta questu annu.

I travaglii di prughjettu per portà a strada cuperta di superficia esistente chì cunnetta u situ turisticu di Ani cù u centru di Kars à u standard di mistura calda bituminosa sò stati finiti.

A durata tutale di u prughjettu di a strada serà di 43 chilometri è u costu stimatu di u prugettu ghjunghje à 130 milioni di lire.

U prughjettu, chì accurtà u tempu di visita à Ani Archaeological Site, chì hè di grande impurtanza in quantu à u turismu di Kars, è cresce u cunfortu stradale, hè previstu di fà una cuntribuzione significativa à u turismu di a regione.

Hè previstu di fà l'offerta di custruzzione per u prugettu in questione, in quantu à a custruzzione di a strada trà Kars è Aniköy cum'è una strada divisa asfaltata calda bituminosa, in 2018.

Arslan, "Sarà messu in serviziu rapidamente"

Esprimendu chì anu iniziatu i travaglii necessarii per portà i valori turistici di Kars in prima linea, u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà dettu chì anu implementatu prughjetti impurtanti per mette in risaltu u valore turisticu di Kars.

Ricordendu chì tramindui alluntananu a strada per Sarıkamış per diventà unu di i centri più impurtanti di Turchia in u turismu invernale, Arslan hà dettu: "Tuttavia, credemu chì u numeru di visitatori di Ani Ruins, unu di i più grandi valori culturali di micca. solu a nostra regione, ma ancu u nostru paese, deve cresce. In questu cuntestu, sapemu chì u trasportu hè di grande impurtanza cù i travaglii di risturazione. In questu cuntestu, avemu fattu u nostru travagliu per inizià stu prughjettu ".

Arslan hà sottolineatu chì pensanu à mette u prugettu in serviziu in pocu tempu per esse licitatu in l'annu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*