Accelerazione di l'Opere di Ferrovia in u Prughjettu YHT Ankara-Sivas

U guvernatore di Yozgat, Kemal Yurtnaç, hà dichjaratu chì i travaglii di stallazione di ferrovie iniziati in u scopu di u prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità Ankara-Sivas (YHT) cuntinueghjanu senza interruzzione.

I travaglii di a stallazione di ferrovie cuntinueghjanu rapidamente in u Prughjettu Ankara-Sivas YHT, chì hè unu di l'assi impurtanti di u corridore ferroviariu chì unisce l'Asia Minore è i paesi asiatichi nantu à a strada di a Strada di a Seta.

Quandu u prugettu hè finitu, u prughjettu Ankara-Sivas YHT, chì riducerà a distanza Sivas-Ankara à 2 ore è a distanza Ankara-Yozgat à circa una ora, serà integrata cù l'altu Sivas-Erzincan, Erzincan-Erzurum-Kars. -linee di treni veloci è integrate in a strada di a seta di ferru Baku-Tbilisi-Kars.

U guvernatore Kemal Yurtnaç, in a so dichjarazione annantu à u sughjettu, hà dettu chì u putenziale ecunomicu di Yozgat vinarà in primura cù l'iniziu di u trenu d'alta veloce chì servirà trà Ankara-Yozgat-Sivas.

Ricordendu e parolle di Halil Rıfat Pasha, "U locu induve ùn pudete andà ùn hè micca u vostru", u guvernatore Yurtnaç hà dettu:
"Oghje, avemu da prupone l'alternative di trasportu in Turchia. Avemu da revelà micca solu rotte terrestri, ma ancu rotte ferroviarie, aeree è maritime. U prughjettu Ankara-Sivas YHT, chì hè inclusu in u pianu d'azzione di 100 ghjorni in u Sistema di Guvernu Presidenziale è hè sempre in custruzzione, passa per a nostra cità. I travaglii vanu assai veloci. Una cerimonia di stallazione di ferrovia hè stata realizata cù a participazione di i nostri ministri in i mesi passati, è da oghje, u travagliu cuntinueghja senza interruzzione ".

U guvernatore Yurtnaç hà ancu dichjaratu chì e surgenti termali di Yozgat diventeranu più utilizzabili per via di a so vicinanza à Ankara cù un trenu d'alta velocità, aghjustendu: "U tempu di andata e ritorno trà Yozgat è Ankara serà accurtatu. Queste opere portanu a mobilità suciale è ecunomica in a regione ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*