U Ministru Turhan hà visitatu a Custruzzione di u Novu Aeroportu di Istanbul

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Cahit Turhan hà dettu: "A capacità oraria di a pista in l'aeroportu di Atatürk hè di 35 atterraggi è 35 partenze. Quandu a Fase 1 hè incaricata à u Novu Aeroportu di Istanbul, 40 sbarchi è 40 partenze per ora seranu pussibuli. Cù a 16a pista completamente indipendente, chì serà operativa 3 mesi dopu l'apertura, aumenteremu a capacità oraria à 60 atterraggi è 60 decogli. Dopu à a fine di a prima tappa, a seconda tappa principia. disse.

U Ministru Turhan hà visitatu a custruzzione di u Novu Aeroportu di Istanbul è hà tenutu una riunione di coordinazione cù l'autorità in l'edificiu di a terminal.

Facendu una dichjarazione di stampa dopu à a riunione, Turhan hà dichjaratu chì u Novu Aeroportu di Istanbul serà u più grande di u mondu in a so zona cù e so dimensioni è hà ricurdatu chì ci sò 81 ghjorni per l'apertura di u prugettu.

Ricordendu chì parechji prublemi tecnichi sò stati superati in u prugettu per via di e cundizioni regiunale, Turhan hà dettu chì u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà datu ogni tipu di sustegnu da a decisione di u prugettu à a realizazione di u prugettu.

Spieghendu chì pensanu à apre a prima fase di l'aeroportu u 29 d'ottobre di u 2018 cù a presenza di u presidente Erdoğan, Turhan hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à a tappa di u prugettu:
"U prughjettu hà rializatu u 95 per centu. U costu d'investimentu di u nostru prughjettu hè di 10 miliardi 247 milioni d'euros. Stu prughjettu hè fattu da u metudu build-operate-trasferimentu. Darà à u nostru tesoru una parte di 22 miliardi 152 milioni d'euros di ingressu operativu, finanziatu è custruitu da u so investitore, senza aduprà risorse pubbliche, è in u periodu di operazione.

Comu sapete, l'area induve stu prughjettu hè stata custruita prima era usata cum'è una zona minera è custituita da parechji pozzi minieri è stagni. Avemu creatu un serviziu cusì bellu riabilitatu una zona di 75 milioni di metri quadrati, in u scopu di stu prughjettu. Questa zona hè a dimensione di 15 campi di football ".

"U NOVU AEROPORTU SARA U U PIÙ GRANDE HUB"
Turhan hà dichjaratu chì l'aeroportu furnisce opportunità di travagliu per 225 mila persone direttamente è indirettamente, aghjustendu chì più di 1,5 milioni di persone prufittàranu di u valore aghjuntu creatu.

Spieghendu chì ci sò circa 3 mila impiegati, di i quali 200 sò collari bianchi, durante a fase di custruzzione, Turhan hà dettu: "Qui, più di 32 destinazioni ponu esse volate, 300 di quali sò internaziunali è 250 sò voli domestici. U novu aeroportu serà unu di i più grandi centri. U Novu Aeroportu hè custituitu da 50 piste indipendenti è un terminal di a dimensione di 6 campi di football. 200 aerei puderanu attracà à u terminal à u stessu tempu, è 114 ponti serviranu l'aviò ". hà datu l'infurmazioni.

Dichjarà chì u terminal hà 7 porte d'entrata, Turhan hà dettu chì, cum'è u cummerciu si sposta in a Regione Asia-Pacificu, u Novu Aeroportu di Istanbul hà ancu guadagnà forza in carica.

"CODE NOVU AEROPORTU ISTANBUL DETECTED AS IST"
Esprimendu chì l'area chì furnisce u serviziu di carica hè di 240 milione 1 mila metri quadrati, chì currisponde à a dimensione di 400 campi di football, Turhan hà dichjaratu chì a capacità di carica di l'aeroportu serà à u livellu di 5,5 milioni di tunnellate annu, aghjustendu, "U primu annu chì apre, più di 1 milione di tunnellate di carica pò esse trattatu". disse.
Turhan hà dettu:
"Fase 29, chì apremu u 2018 d'ottobre di u 1; L'edificiu terminale principale di 1 milione 400 mila metri quadrati hè custituitu da 2 piste, centru di cuntrollu di u trafficu aereu è edifici di supportu. A torre di cuntrollu di u trafficu aereu hà una superficie di 5 mila metri quadrati è una altezza di 90 metri. A capacità annuale di passageri hè di 29 milioni di passageri / annu in a Fase 1, chì apremu u 90 d'ottobre. Quandu tutte e fasi sò finite, avarà una capacità espansibile à 200 milioni di passageri / annu.

U numaru di ponti d'imbarcu di passageri hè 143. Hè statu annunziatu à l'autorità è i centri di l'aviazione mundiale chì u Novu Aeroportu di Istanbul aprirà u 29 d'ottobre di u 2018. Dopu l'apertura, u codice di u Novu Aeroportu di Istanbul hè statu determinatu cum'è IST.

"U SISTEMA DI BAGAGLIA DI LUNGHEZZA 42 KILOMETRI PRINDAI SERVIZI"
Attraversu a diffarenza di capacità trà l'Atatürk Airport è l'Istanbul New Airport, Turhan hà dettu:
"À l'aeroportu di Atatürk, a capacità di a pista di l'ora hè di 35 sbarchi è 35 sbarchi. Quandu a Fase 1 hè attivata in Istanbul New Airport, 40 sbarchi è 40 sbarchi per ora seranu pussibuli. Cù a 16a pista completamente indipendente, chì serà operativa 3 mesi dopu l'apertura, aumenteremu a capacità oraria à 60 atterraggi è 60 decogli. Dopu à a fine di a prima tappa, a seconda tappa principia.

Cuminciaremu a custruzzione di a 80ª tappa quandu u numeru annuale di passageri righjunghji 3 milioni, è a 110ª tappa quandu ghjunghje à 4 milioni. Airbuses in a categuria super jumbo, cum'è l'Airbus A380 è u Boeing 747-8, puderanu attracà à a nostra nova terminal cun facilità. E cumpagnie aeree chì ùn ponu micca operà in Turchia puderanu avà volà. Un sistema di bagaglii di 30 chilometri cù a capacità di trattà 42 mila bagaglii per ora serve.

"U MOVIMENTU PUDRÀ UN TOTALE DI 45 ORE"
Turhan hà dichjaratu chì l'assemblea è e teste di calibrazione di i sistemi è i dispositi di navigazione acquistati seranu compie da u 15 d'aostu.

Turhan hà dettu chì cù l'apertura di l'aeroportu u 29 d'ottobre, i biglietterie, i sistemi di bagaglii, a sicurità è altre risorse umane necessarie chì ponu serve 90 milioni di passageri seranu furnite.
"Tutti i travaglii necessarii sò realizati meticulosamente per assicurà u cunfortu di i nostri invitati chì viaghjanu è per evità ogni prublema. I travaglii chì faremu in quantu à u prucessu di trasfurmà l'Atatürk Airport à u novu aeroportu sò i seguenti; Da settembre 2016, u travagliu hè statu realizatu cù tutte e parti interessate sottu a coordinazione di a Direzzione Generale di l'Autorità di l'Aeroporti di u Statu (DHMI) cù 13 diverse cumissioni, in modu di trasportà e parti interessate residenti in l'Atatürk Airport à l'Istanbul New Airport in tempu è puntuale. manera senza prublemi.
A data, più di 65 riunioni sò state. U prucessu di muvimentu principiarà à 30:2018 u marti 03 ottobre 00. Serà cumpletu u marcuri 31 ottobre 2018 à 23:59 è duverà un totale di 45 ore.

70 sbarcà è decolla durante u trasportu
Spieghendu chì a strada di l'autostrada Yeşilköy-Mahmutbey-Odayeri serà aduprata per u trasportu di l'aeroportu, Turhan hà dettu chì un totale di 14 mila 139 equipaghji seranu trasportati in 3 sezioni.
Turhan hà datu l'infurmazioni seguenti:
"Prima di tuttu, e compagnie aeree chì ùn anu micca e so basa à l'Atatürk Airport è e cumpagnie di manutenzioni in terra chì li servenu cessanu e so operazioni è si moveranu in u campus di u New Airport di Istanbul trà u 30 ottobre 2018 è u 31 ottobre 2018 23.59:30. In a prima fase, l'aeroporti cù a basa di l'Atatürk Airport altru da a Turkish Airlines (THY) è e cumpagnie di assistenza in terra chì li serve seranu fermati è trasferiti à u Novu Aeroportu di Istanbul. Stu periodu principia u 2018 ottobre 19 à 31:2018 è finisce u 18.59 ottobre XNUMX à XNUMX:XNUMX.

In a seconda tappa, tutte l'operazioni saranu fermate in l'aeroportu di Atatürk è l'operazioni seranu realizate da u novu aeroportu di Istanbul per periodi di 12 ore per trasportà a nostra cumpagnia di servizii di terra THY è TGS. QUESTO avarà da 31:2018 à 02.00:13.59 u XNUMX d'ottobre XNUMX.

Dichjarà chì durante u trasferimentu, un totale di 35 voli, 35 sbarcu è 70 partenza, seranu fatti cù a capacità cumuna di l'aeroportu di Atatürk è u spaziu aereu di u Novu Aeroportu d'Istanbul, Turhan hà nutatu chì nisun volu serà fattu in u novu aeroportu, salvu per a prova. voli.

"U nostru prughjettu di l'Aeroportu HALKALI-NOVU CONSISTE DI 27 MIGLIA, 6 STAZIONI"

Cahit Turhan hà dettu chì alcuni di i prughjetti sviluppati per u trasportu di passageri à l'aeroportu sò stati cumpletati, mentre chì u travagliu di alcuni di elli cuntinueghja. Dichjarà chì a Linea di Metro Gayrettepe-New Airport serà custituita da 5 fermate, Turhan hà nutatu chì u travagliu nantu à stu prughjettu cuntinueghja.

Dichjarà chì l'autostrada D-20 rinnuvata serà finita è messa in serviziu, Turhan hà nutatu chì una cunnessione serà fatta à u novu aeroportu cù u Ponte Yavuz Sultan Selim è u Prughjettu di l'Autostrada di Marmara Nord.
Turhan continuò:
"A linea di trenu d'alta velocità chì attraverserà u Ponte Yavuz Sultan Selim averà ancu una stazione in u Novu Aeroportu di Istanbul. Cù u Prughjettu di u Gran Tunnel d'Istanbul di 3 piani, serà pussibule ghjunghje à u novu aeroportu da u Latu Anatolicu. Altre cunnessione di metro sò ancu previste. Avemu pensatu à finisce u metro trà Gayrettepe è New Airport à a fine di u 2019. Ancora HalkalıU nostru prughjettu New Airport hè 27 chilometri è hè custituitu da 6 stazioni. Avemu pensatu à mette in serviziu à a fine di u 2020 ".

"A COOPERATIVA TAXI, CÙ 660 TAXI À L'AEROPORTU ATATÜRK, INIZIARÀ A SERVIR QUI"
Spieghendu chì circa 250 mila movimenti di passageri sò previsti ogni ghjornu in u novu aeroportu, Turhan hà dettu chì l'accordi di serviziu aereu Havataş continueranu ancu in questu cuntestu.

Ricordendu chì a Municipalità Metropolitana d'Istanbul offre 124 veiculi di transitu di lussu cù bagaglii, Turhan hà dettu chì pensa à serve cù questi veiculi da 19 rotte separate.

Spieghendu chì pensanu di trasportà 75 mila passageri à ghjornu à l'Istanbul New Airport cù questi veiculi cù bagaglii, Turhan hà dettu: "L'accordi necessarii sò stati fatti cù a cumpagnia incaricata di i taxi cummirciali, è a cooperativa di taxi, chì hà 660 taxis à L'aeroportu di Atatürk, cumincià à serve quì. Se questi ùn sò micca abbastanza, aumenterà gradualmente finu à 800 è mille taxi, è questu numeru serà aumentatu quandu hè necessariu. Sicondu i studii statistici, u 40 per centu di i movimenti di i passageri in l'aeroportu di Atatürk sò ghjunti da veiculi privati. L'accordi di serviziu HAVATAŞ, HAVAŞ cuntinueghjanu ancu. 36 autobus IETT serviranu per quelli chì viaghjanu senza bagaglii. In questu modu, serà pussibule trasportà 15 passageri à ghjornu à l'aeroportu ". disse.

Spieghendu chì cù a messa in opera di u novu aeroportu, l'electricità cunsumata da 19 mila famiglie è risparmiu d'acqua equivalenti à u cunsumu di 5 mila 500 famiglie seranu salvate, Turhan hà cunclusu e so parolle cusì:
"In questu modu, u Novu Aeroportu di Istanbul risparmià 33 milioni 200 mila lire annu. U terminal hè pensatu per riciclà l'acqua di piova è l'utilizanu per i so bisogni. Questu significa un risparmiu d'acqua equivalente à 1,5 milioni di metri cubi di risparmiu d'acqua per annu è l'usu di l'acqua di 5 500 famiglie in un annu.

In u risultatu di i studii di efficienza energetica, hè previstu chì un risparmiu equivalente à u cunsumu energeticu di 19 mila famiglie è 30 mila 700 tunnellate di emissioni di diossidu di carbonu equivalenti annu serà ottenutu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*