I servizii di u Trenu di Container à l'Europa sò cuminciati cù u Corridor Trans Caspian

Presentazione di u Portu di Kuryk in Aktau, Kazakistan, cù a participazione di u presidente Nazarbayev, u vice-primu ministru di l'Uzbekistan Açilbay Ramatov, è di i gestori di cumpagnie di trasportu è logistica da Azerbaijan, Turchia, Georgia, Turkmenistan, Iran, Cina, Russia, Tadjikistan è Kirghizistan, è u direttore generale di TCDD Tasimacilik AŞ, Veysi Kurt, anu assistitu à a cerimonia.

Durante a ceremonia, i servizii di treni di containeru regulari sò stati lanciati da u portu seccu di Khorgos à u portu di Kuryk è à l'Europa attraversu u Corridor Trans-Caspian.

TRASPORTO DI MERCI DA CINA À EUROPA VIA TURCHIA

In u so discorsu, u presidente Nazarbayev hà dichjaratu chì a rotta Trans-Caspiana attraversu u Portu di Kuryk permette un trasportu efficiente di merci da a Cina, l'Uzbekistan, u Kirghizistan, u Tadjikistan è e regioni Urali è Siberia à Turchia è Europa, è hà dettu: "Questu serà u transitu. u trasportu di u Kazakistan finu à u 2020. Ci hà da purtà à un aumentu di i rivenuti à 5 miliardi di dollari à l'annu ".

I CARICHI ARRIVANU IN EUROPA IN 13-16 GIORNI

Portu di Kuryk, chì hà una capacità di carica di più di 7 milioni di tunnellate à l'annu è entra in a reta di u corridor di trasportu internaziunale, hè dotatu di tecnulugii muderni. À u portu, induve u sdoganamentu dura 30-40 minuti à u massimu, i carichi sò purtati da a Cina per strada è cunsegnati in Europa in 13-16 ghjorni.

A cooperazione trà Kazakistan è Turchia, chì travaglia attivamente in u sviluppu di u trasportu intercontinentale trà l'Europa è l'Asia, hè ancu più forte. Mentre u Kazakistan hà investitu 10 miliardi di dollari in u campu di trasportu è logistica di u paese in l'ultimi 30 anni, 2020 miliardi di dollari addiziunali sò previsti per esse investiti da u 8,4.

Questi investimenti assicuranu chì u "Corridor Mediu", chì hè una parte impurtante di a Linea Ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars, chjamata Strada di a Seta di Ferru, diventa ancu più efficace.

Comu hè cunnisciutu, in questu cuntestu, a prima linea di ferrovia diretta da Kazakistan / Kostanay à Turchia hè stata aperta l'annu passatu.

Cù a pruvisione di una reta ferroviaria ininterrotta da Kostanay à Mersin cù BTK, farina, granu, alimentazione, etc. Carichi di prudutti sò stati mandati à Mersin da BTK.

Cù BTK, chì hè a linea più corta, più veloce, ecunomica è amichevule per u clima per u trasportu da l'Asia à l'Europa, u Mediu Oriente o viceversa, sò ottenuti diminuzioni significative in i costi di trasportu, mentre chì aumenti significativi sò ottenuti in u voluminu di trasportu di carichi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*