L'aeroportu novu di Istanbul serà un artefattu architettonicu impurtante

Cahit Turhan, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà dichjaratu chì anu da cuntinuà i prughjetti giganti malgradu i tentativi di colpu ecunomicu è hà dettu: "U novu aeroportu di Istanbul ùn solu uniscerà u mondu turcu, ma serà ancu un travagliu architettonicu impurtante chì ghjunghjerà à e generazioni future. " disse.

Turhan hà assistitu à a Reunione di u Cunsigliu di Cunsigliu Estensu di l'Unione Mondiale Turca di Ingegneri è Architetti (TDMMB) tenuta à a Direzzione Regionale DSI di Ankara Impianti Sociali.

In u so discorsu quì, Turhan hà dichjaratu chì a Turchia s'hè posizionata assai più forte è più dinamica in u novu ordine stabilitu in u mondu, è hà enfatizatu chì Turchia deve unisce cù i so vicini, in particulare in l'Asia Centrale è u Mediu Oriente.

Dichjarà chì durante u so mandatu, anu fattu un sforzu per unisce u mondu turcu micca solu per core, ma ancu fisicamente custruendu strade, ferrovie è aeroporti, Turhan hà dettu: "Per chì a nostra fratellanza diventerà ancu più significativa, ci vole à esse. cunnessi l'un à l'altru cù una rete di trasportu è cumunicazione assai bona ". disse.

Turhan hà rimarcatu chì volenu ghjucà un rolu di primura in u sviluppu di un stilu architettonicu chì porta e tracce di u mondu turcu in l'aeroporti è e stazioni custruite per questu mutivu, adattati per l'epica, cù una identità è una parsunalità.

"U nostru scopu hè di fà chì e nostre cità appartenenu à dumane cum'è oghje, cum'è a cunniscenza chì hè simbolizzata da Mimar Sinan è porta a so esistenza oltre i seculi, è ancu centru nantu à e persone. Mentre elevendu u livellu di benessere di u nostru populu è rende a so vita più faciule cù i nostri prughjetti, avemu ancu cambiatu e siluette di e cità. Oghje, quandu dicemu Istanbul, ricurdamu u nome di Yavuz Sultan Selim, chì hà unitu u mondu turcu è islamicu, cum'è ricurdamu di u grande maestru Mimar Sinan Süleymaniye, Hagia Sophia, Sultanahmet è Maiden's Tower. Istanbul New Airport, chì avemu custruitu in Istanbul è serà l'aeroportu più impurtante è più grande di a regione, ùn solu uniscerà u mondu turcu, ma serà ancu un travagliu architettonicu impurtante chì ghjunghjerà à e generazioni future ".

"Avemu travagliatu cum'è 16 anni in 80 anni"

Dichjarà chì anu apertu a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars è chì stanu circannu di compie e linee di treni d'alta velocità, chì sò a continuazione di a linea, Turhan hà dettu: "Avemu travagliatu duru per 16 anni in l'ultimi 80 anni. per una Turchia forte ". disse.

Nutendu chì anu da cuntinuà cù prughjetti giganti malgradu tutti l'ostaculi è i tentativi di colpu ecunomicu, Turhan hà dettu chì l'Unione di Ingegneri è Architetti di u Munnu Turcu hà rializatu a so missione cum'è una urganizazione non governamentale in u megliu modu pussibule.

Vulendu chì a riunione di u Cunsigliu Cunsigliu Estensu sia benefica per u mondu turcu, Turhan hà dettu: "Avete fattu passi impurtanti per riunite decine di persone chì parlanu a stessa lingua, cù e cunferenze, i fori, i prughjetti è i protokolli di cooperazione chì avete realizatu cun sincerità. , amore è determinazione inseme cù i nostri culleghi vuluntarii chì credi in l'altri. In questu sensu, apprezzu i sforzi straordinarii di voi, chì portanu e tracce radicate di e civiltà turche à e generazioni future è pruducenu i prughjetti di u nostru avvene forte mentre pruduce stu serviziu ". usatu a frasa.

À a riunione, u Vice Ministru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione è u Presidente di TDMMB Mücahit Demirtaş è u Vice Ministru di l'Agricultura è a Foresta Akif Özkaldı anu ancu desideratu chì a riunione sia benefica.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*