L'ispezione di u Sistema di Gestione Ambientale di TÜDEMSAŞ hà iniziata

Studii d'esame di Rinuvamentu di Documenti, Transizione è Cambiamentu di Scopu, chì durà dui ghjorni, sò iniziati in u quadru di u standard di u Sistema di Gestione Ambientale di l'Industria Ferroviaria Turca Inc. (TÜDEMSAŞ) (TS ISO 14001: 2015).

A squadra hà cuminciatu à travaglià sottu a presidenza di l'ispettore Capu Aysel Engin da l'Istitutu di Standards Turchi; Eranu presenti u rappresentante provinciale di Kırşehir Yılmaz Emektar, u coordinatore provinciale Kayseri TSE Süleyman Selim Ulaş, İbrahim Hakkı Şenocak, Mehmet Bayram è Yaşar Erciyes.

Parlendu à a riunione, Mehmet Başoğlu, Vice Direttore Generale di TÜDEMSAŞ, hà dettu: "Credu chì u nostru staffu istituzionale dimustrarà a sensibilità necessaria per voi, i nostri amici Auditor, in i studii di rinuvamentu di certificati di dui ghjorni in u quadru di TS ISO 14001: 2015. Standard di u Sistema di Gestione Ambientale, è vi vogliu fà facilità in u vostru travagliu ". disse.

L'ispettore capu Aysel Engin hà dettu chì hà participatu personalmente à u primu prucessu di certificazione di qualità di TÜDEMSAŞ circa 14-15 anni fà, è chì l'istituzione hà sperimentatu un cambiamentu visibile è pusitivu da tandu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*