U primu presidente di e ferrovie russe hà spiegatu i vagoni preparati apposta per Putin è Eltsin

U primu presidente di e ferrovie russe hà dettu nantu à i vagoni preparati apposta per Putin è Yeltsin
U primu presidente di e ferrovie russe hà dettu nantu à i vagoni preparati apposta per Putin è Yeltsin

U primu capu di i Ferroviari Russi, l'anzianu Ministru di a Strada Gennadiy Fadeyev, hà dettu chì i vagoni preparati per e riunioni di u presidente Russu Vladimir Putin sò stati preparati per piglià in contu tutte e cundizioni di sicurezza in cunfurmità cù a dumanda di l'Agenzia Federale di Proteczione (FSO).

In u situ web di u Kremlin, una foto di un carru induve Putin era à pusà cù Fadeyev da u 2003 hè stata publicata. A photo mostra una tavula cuperta di verde, cortini diffirenti di quelli di i vagoni ordinali, è un telefunu.

Parlendu à Sputnik, Fadeyev hà dettu chì u carru vistu in a foto hè un carru ordinariu preparatu per u presidente russu.

Fadeyev hà dettu: "Per u presidente, hè sopratuttu aghjuntu à u trenu. Sò stati preparati in cunfurmità cù a dumanda di l'FSO, tenendu in contu e cundizioni di sicurità cumplete è u travagliu da fà cum'è capu di statu.

Fadeyev hà dichjaratu ch'elli si sò andati à u sudu di u paese cù u presidente Boris Eltsin in un vagone privatu in u 1996, aghjustendu chì i carru utilizati da Putin eranu più muderni.

Fadeyev hà ancu spiegatu ciò chì anu parlatu cù Putin à a tavula: "Ci sò stati innovazioni in quantu à l'infrastruttura di a stazione di treni Ladojskiy, andemu à a so apertura. Avemu viaghjatu per 8 ore è 30 minuti. U tempu era bellu, i passageri è i citadini ci anu ringraziatu per sta nova è diversa stazione. U capu di statu hà scrittu "felicitazioni" per a stazione in u libru d'ospiti ", disse.

 

Surghjente: en.sputniknews.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*