Cargo turcu si prepara per a so nova casa

E strade saranu mantenute è riparate in 4 distretti di Kocaeli
E strade saranu mantenute è riparate in 4 distretti di Kocaeli

U Novu Aeroportu di Istanbul, chì farà di Turchia u centru logisticu di u mondu, serà apertu cù una magnifica ceremonia chì si terrà u 29 d'ottobre di u 2018.

Finu à u 31 di dicembre di u 2018, Turkish Cargo cuntinuerà tutte e so operazioni di carica da l'Aeroportu Atatürk di Istanbul cù a stessa qualità è cura. Da u 31 di dicembre di u 2018, u trasportu di carichi da esse realizatu nantu à i voli di passageri continuarà à esse realizatu da u Novu Aeroportu di Istanbul.

Cù a fine di u novu aeroportu, Turkish Cargo, chì cuntinueghja a so attività in u Mega Hub cù una zona d'usu di 165.000 2 m2, avarà un terminal cù una capacità di 4 milioni di tunnellate à l'annu dopu a fine di a prima fase. custruzzione è XNUMX milioni di tunnellate annu dopu a fine di a seconda fase di custruzzione.

Furnendu serviziu à più di 124 destinazioni in 300 paesi, a marca globale di merci aeree cuncepisce servizii differenziati per gruppi di prudutti, aree di carica speciale diversificate è prucessi di qualità megliu è simplici. Cù i sistemi PCHS è ASRS da esse stabilitu, u novu Mega Hub serà u primu terminal naziunale di merci aeree induve l'intelligenza artificiale hè integrata in u prucessu operativu.

Aghjunghjendu 85 destinazioni dirette di carichi in u mondu è u scopu di furnisce serviziu à 2023 punti di carica diretta in 150, Turkish Cargo face passi fermi versu i so scopi per diventà una di e cinque più grandi marche in u settore di a carica aerea cù i so investimenti è u sviluppu di a flotta.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*