Avanzata di Şanlıurfa in u trasportu publicu

U sindaco di a municipalità metropolitana di Şanlıurfa, Nihat Çiftçi, hà apertu l'edificiu di serviziu, a custruzzione di u quale hè stata finita da a Direzzione Generale di a Municipalità Metropolitana BELSAN.

U cumplessu di trasportu stabilitu da a municipalità metropolitana di Şanlıurfa include un edifiziu di serviziu di 3 mila metri quadrati, spazii di riposu per i cunduttori di trasportu publicu, sala di pranzu è uffizii amministrativi, disse chì si staranu dritti contru l'operazioni di percepzioni cum'è sempre.

"PORTEmu UNA TERRA IN TRASPORTU PUBLICU"

In u so discorsu, u sindaco Çiftçi hà dettu: "Şanlıurfa cresce, si sviluppa è si rinnuvà cù i nostri travaglii. Quandu avemu principiatu u nostru duvere, avemu avutu BELSAN A.Ş, chì hè affiliata à a nostra Municipalità Metropolitana. Circa custruzzione, custruzzione, trasportu è ogni tipu di travagliu suciale. Videndu chì questu ùn succede micca cù una sola cumpagnia, l'avemu divisu in 4 cumpagnie. BELSAN A.S. In termini di trasportu, BELSAN in termini di strutture suciali, BELTAŞ in termini di struttura è di custruzzione, è BELENERJİ in termini di energia, avemu guidatu e nostre cumpagnie à spicializà in quantu à purtà u nostru Metropolitanu à un puntu.

E nostre cumpagnie chì anu fattu perdite sò avà ottene un prufittu. Mentre creanu impieghi, ùn hè micca faciule di furnisce questi servizii. A nostra sucietà, chì hà gestitu è ​​gestitu u so persunale in un appartamentu 3 anni fà, inaugura u nostru bastimentu amministrativu è di gestione di 3 mila metri quadrati, chì hè statu stabilitu in parechji centri di surviglianza è spazii chjusi situati in u terminal, è avà in u nostru campus di trasportu. Avà furnisce servizii megliu à a nostra Şanlıurfa cù 991 persone. Se ùn pudete micca furnisce l'ambiente fisicu chì permetterà u sviluppu di u persunale in un ambiente sanu, ùn pudete micca purtà u trasportu di Şanlıurfa à un puntu. Spergu chì, cù u novu prughjettu di trambus, chì pruveremu oghje è aprirà u 21 di nuvembre, Şanlıurfa romperà una nova strada in u trasportu. Sia u Pianu Maestru di Trasportu è i prughjetti di u sistema ferroviariu sò in preparazione. Travagliemu in partenariatu cù a nostra squadra tecnica cinese per u Pianu Maestru di Trasportu è u sistema ferroviariu. Parechji temi sò discututi in a nostra cità, ma simu attenti à a nostra attività ".

"U mo SOLU U UMBRU hè DI SERVIR SANLIURFA CUN OMO INTELLIGENTE IN U MEU PERIODU"

U sindaco Nihat Çiftçi hà dettu: "Ognunu hà u dirittu di vulè esse u sindaco di a municipalità metropolitana", è hà cuntinuatu u so discorsu cù e seguenti frasi: "Pudemu fà pulitica, pudemu cumpete in Şanlıurfa, ùn ci hè nunda di normale cum'è questu. , è tutti ponu esse u sindaco di a municipalità metropolitana, ma lasciami serve Şanlıurfa in u mo tempu. Lasciami passà sopra i punti veramente problematici. Custruemu una strada d'anellu.Dopu 1 mesi, ci hè una percepzione chì cumu ùn hè micca finitu.

Avemu da finisce u prughjettu di trambus, faremu a prova è ci hè una percepzione chì u veiculu ùn torna micca prima chì a prova hè fatta. Travagliemu è travagliendu per riduce u più grande cruciamentu di a Turchia versu u centru di Şanlıurfa, à un Cruce di Riot. Perchè i passaghji di u ponte sò stati fatti finu à oghje ?

I nostri fratelli Şanlıurfa duveranu dumandà. Avà, si cumincianu à mubilizà i prupietari à u pede di a muntagna, chì hè, sgiò, i vostri travaglii infrastrutturali ùn veneranu micca quì per via di a zona di sviluppu urbanu è di trasfurmazioni chì avemu fattu pè u Statu. Quandu aghju pigliatu l'uffiziu 3 anni fà, aghju stabilitu i fundamenti di i Ponti d'Acciaio chì attraveranu u GAP Valley, è aghju realizatu i so prughjetti. Inseme à i nostri amichi, avemu espropriatu e strade di u circondu quì, l'avemu cuncepitu, è ci sò prublemi chì aspittàvanu dapoi anni, è l'avemu risoltu inseme. È dunque, u nostru Dipartimentu di l'Affari Scienti hà iniziatu u so travagliu quì. Purteremu u serviziu in ogni locu, ma penseremu ancu à i poveri, cum’è pensemu à i nostri palazzi storichi, à u sviluppu di a cità è à l’ambiente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*