L'applicazione Pay-As-You-Go si diffonde in Izmir

A pratica di l'Ode hè diventata sempre più populari in Izmir.
A pratica di l'Ode hè diventata sempre più populari in Izmir.

A Direzzione Generale ESHOT di a Municipalità Metropolitana di İzmir allarga u scopu di u sistema "Pay As You Go", a prima applicazione chì hà iniziatu in Seferihisar è hà aumentatu u numeru di carte d'imbarcu di 35 per centu. U novu sistema, chì hè statu aduttatu da i passageri perchè rende i viaghji di corta distanza più prezzu, hè avà implementatu nantu à a linea Kemalpaşa-Evka 3.

A Municipalità Metropolitana di Izmir, chì i limiti di u serviziu anu righjuntu tutti i 6360 distretti dopu à a Legge N ° 30, furnisce servizii di trasportu publicu à i punti più alluntanati di a cità, è cerca modi per aumentà a satisfaczione di i passageri cù l'applicazioni chì hà implementatu. U sistema "Pay As You Go", chì hè statu sviluppatu da a Direzzione Generale ESHOT in questu cuntestu è hè statu stabilitu induve ogni passageru paga per a distanza viaghjata, hè statu aduttatu in pocu tempu. In questu modu, per via di l'applicazioni di tariffu diffirenti per i viaghji da u centru à i distretti distanti, i lagnazioni di quelli chì viaghjanu distanzi brevi cù i stessi autobus sò stati impediti. U sistema hà cuminciatu cù a linea di trasferimentu 985 Seferihisar-F.Altay (42,4 km) in a Peninsula, chì hè stata scelta cum'è a regione pilota in a prima tappa, dopu 984 Urla-F.Altay (35,85 km), 983 Bademler-F. Altay (32,89 km), 982 İ.YTE - F.Altay (44,43 km) è 981 Balıklıova-F.Altay (59,65 km). Cù sta applicazione, u numeru di carte d'imbarcu nantu à e linee induve u sistema hè validu aumentatu da 35 per centu. Inseme à l'efficienza di e linee, a satisfaczione di i passageri hè ancu aumentata, grazia à u fattu chì i viaghji di corta distanza sò realizati à prezzi più accessibili.

Kemalpasa hè u prossimu
A Direzzione Generale ESHOT di a Municipalità Metropolitana di İzmir hà iniziatu u sistema "Pay As You Go" in Kemalpaşa dopu à a regione Peninsula. U sistema hè statu messu in pratica nantu à a linea di metro Kemalpaşa-Evka 25 numerata 988, chì hè di circa 3 chilometri. Quelli chì utilizanu i biglietti cumpleti nantu à sta linea pagaranu una tarifa di 15 TL per i primi 2,75 km, è 15 TL per ogni km viaghjatu dopu à 0,11 km. I studienti paganu 15 TL per un massimu di 1,57 km, è 0,06 TL per ogni km successivo. E persone di Kemalpaşa, chì viaghjanu distanze brevi, anu fattu un viaghju "più assequible" per ricuperà u prezzu di a distanza chì ùn anu micca viaghjatu.

Cumu funziona u sistema?
A tarifa di trasportu, chì hè determinata da a fermata di l'autobus à l'ultima fermata, hè bluccata da u saldo in İzmirim Card. Quandu scende da l'autobus, u bloccu hè sguassatu scannendu a carta à a macchina di ritornu situata à e porte di sbarcu. U sistema calcula a quantità da esse pagata secondu a distanza trà a stazione d'imbarcu è a tappa di sbarcu, è torna a quantità restante à a carta. Se a carta ùn hè micca scansata à l'atterrissimu, hè cunsideratu chì u passageru hè cascatu à l'ultima tappa è ùn pò micca esse rimborsu in questu casu. E macchine di ritornu sò attive solu quandu e porte di sbarcu sò aperte. I passageri ùn sò micca permessi di sbloccare mentre l'autobus hè in muvimentu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*