Pendik-Halkalı L'apertura di a linea di trasportu hè una altra primavera!

L'apertura di a linea suburbana di pendik ring hè lasciata per una altra primavera
L'apertura di a linea suburbana di pendik ring hè lasciata per una altra primavera

A data di apertura di i treni suburbani, chì ùn hè micca operatu da cinque anni è milioni di passageri sò stati privati ​​di u so dirittu di trasportu, hè stata posposta una volta di più. Risultava chì a data di apertura, chì hè stata recentemente testata è annunziata cum'è a fine di u 2018, hè stata posposta di novu cù a dichjarazione fatta da u Ministru di Trasportu è Infrastruttura, Mehmet Cahit Turhan, à a Cummissione di u Pianu è u Budget. U Ministru Turhan hà dettu: "A distanza trà Pendik-Ayrılıkçeşme hè di 24 chilometri, Kazlıçeşme-Halkalı Avemu u scopu di apre queste sezioni per u funziunamentu in u primu trimestre di u 19 ", disse. Turhan, in a so dichjarazione di settembre scorsu, hà dettu: "À a fine di l'annu, mettemu stu prughjettu à a dispusizione di a ghjente di Istanbul".

A fundazione di a parte di u prughjettu di Marmaray, custituita da un passaghju di tubu sottumarinu di 13.5 chilometri è 5 stazioni trà Ayrılıkçeşme è Kazlıçeşme, hè stata posta u 9 di maghju di u 2004, è hè stata messa in serviziu u 9 di ghjugnu 29, dopu à 2013 anni. di u travagliu di custruzzione. A seconda fase di u Prughjettu Marmaray, "Gebze-Haydarpaşa, Sirkeci-Halkalı U Consorziu AMD (Alstrom - Marubeni - Doğuş), chì hà fattu l'offerta più bassu (2006 milioni 863 mila 372 Euros), hà vintu a prima licitazione tenuta in April 904 per a "Mellura di Linee Suburbani".

AMD (Alstrom-Marubeni-Dogus) Consortium hà terminatu u cuntrattu nantu à i motivi chì "ùn puderanu micca cuntinuà u prugettu sottu à i termini di u cuntrattu attuale" è ICC appiicanu à l'Arbitration in 13 July 2010. A seconda offerta hè stata attribuita à CR1 Obrascon Huarte Lain ( OHL) SA- U Dimetronic SA Joint Venture hà vintu è u cuntrattu CR42 hè statu firmatu u 3 d'ottobre di u 26. Obrascon Huarte Lain (OHL) SA, chì hà vintu l'offerta, 2011 ghjorni dopu a data di principiu di u Joint Venture u 3 di nuvembre di u 3. , 2011 dicembre 411 Gebze-Pendik, 17 ghjorni dopu u 2012 marzu 503 Halkalı Trà Kazlıçeşme è Pendik İbrahimağa, 595 ghjorni dopu, u 19 di ghjugnu 2013, e linee ferroviarie sò state chjuse à u trafficu di treni. Sicondu u calendariu di u travagliu, u prughjettu di Marmaray hè stata pianificata per esse cumpletata è messa in serviziu u 18 di ghjugnu 2015. In uttrovi 2014, OHL rallentò u travagliu, citendu l'aumentu di u costu, è hè statu informatu in a stampa chì vulia abbandunà u prugettu. OHL ùn solu hà dismantled i linii furniti à ellu, ma ancu realizatu una attività visibile in a custruzzione di 3 strade trà Gebze è Pendik. U travagliu di custruzzione hè statu trasferitu à u partenariatu Kolin-Kalyon-Cengiz senza annullà u cuntrattu cù OHL.

A causa di i travaglii realizati in u scopu di a migliione di e linee suburbane per esse cunnessi à u prughjettu di Marmaray; I servizii suburbani trà Pendik-Gebze sò stati sospesi in 2012, è i servizii suburbani trà Haydarpaşa-Pendik in 2013. In u prughjettu, chì hè previstu per esse cumpletu in 2015, parechji ministri anu cambiatu finu à avà.

Lütfü Elvan, chì era u Ministru di Trasporti è Comunicazioni in 2015, hà fattu a seguente dichjarazione: "U nostru travagliu cuntinueghja. Stu prughjettu ùn pò esse suspesu per alcuna ragione. U nostru cuntrattu cuntinueghja finu à ghjugnu 2015. Ùn esiteremu micca à piglià e misure necessarie in casu di qualsiasi disrupzione. Sembra difficiule per a cumpagnia di l'imprenditore di rializà finu à a data data. Faremu tuttu ciò chì hè necessariu in cunfurmità cù l'obligazioni contractuali. Faremu ogni sforzu per accelerà stu prucessu ".

U Ministru di i Trasporti, Binali Yıldırım, chì hà pigliatu u postu dopu à Elvan, hà dettu ancu chì u prugettu serà finitu in 2017 è hà dettu: "Da avà, compieremu u prughjettu fendu almenu duie volte u travagliu chì avemu fattu in u passatu. Chì significarà, dividerete 4,5 anni in 2, truverete a data apprussimata, ma sta data hè un mira per noi, ma ciò chì avemu da ottene hè una data prima di sta data. Se tuttu va bè, avemu u scopu di compie prima di a fine di u 2017, sperendu chì tuttu hè prontu per questu. Cum'è un ministeru, simu pronti, ùn fermate micca, cuntinueghjanu nantu à a strada ".

U Ministru Ahmet Arslan, chì hà pigliatu u postu in u 2016, hà fattu e seguenti dichjarazioni à a Gran Assemblea Naziunale di Turchia 1 annu fà: HalkalıCuntinuemu à travaglià nantu à l'estensione à Istanbul è Gebze. A causa di scavi archeològichi, travaglii supplementari inclusi in u cuntrattu, alcune pruprietà nantu à a strada è e dumande legali di i titulari di diritti, ci sò state alcune circustanze impreviste in u prugressu di u travagliu. per quessa, i ritardi sò accaduti, ma in l'ultimu annu, ci hè una accelerazione assai seria. Finiremu a custruzzione di l'infrastruttura in Aostu, è sperendu a signalazione in settembre. Dopu questu, à a fine di questu annu, eseguendu e teste in u tempu restante, trasfiriurà e linee suburbane da Gebze. HalkalıFacemu u trasportu di passageri ininterrotti in Turchia cù veiculi Marmaray. Inoltre, i nostri treni d'alta velocità partenu da Ankara à Haydarpaşa o HalkalıPuderà cullà finu à. Spergu chì puderemu furnisce stu serviziu à a fine di questu annu ". Mehmet Cahit Turhan, chì hè u Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà dettu in una dichjarazione u 21 di settembre di u 2018, "I test di corsa seranu finiti à a fine di questu annu. Cumpiteremu e nostre pruduzzione restante è prisintà stu prughjettu, serviziu è ferrovia à u serviziu di Istanbuliti à a fine di l'annu ".

L'ochji seranu avà nantu à i primi mesi di u 2019 in u prughjettu di Marmaray, induve i travaglii di correzione di terra sò finiti è i rails sò posti. Sicondu l'infurmazioni chì avemu ottenutu da i funzionari chì travaglianu in u campu, hè previstu di compie l'infrastruttura è l'opere di signalazione à a fine di l'annu. Tuttavia, pò piglià ghjugnu 2019 per a linea per esse operativa à piena capacità. - Ghjurnale Kadıköy

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*