Sistema ferroviariu in l'aeroportu di Istanbul à a fine di u 2019

sistema ferroviariu in l'aeroportu di Istanbul à a fine di u 2019
sistema ferroviariu in l'aeroportu di Istanbul à a fine di u 2019

Ministru di Trasportu è Infrastrutture M. Cahit Turhan hà dichjaratu chì anu u scopu di ghjunghje à una Turchia pruspera chì cumpete cù u mondu cù servizii in u campu di trasportu è infrastruttura in u 100 anniversariu di a Republica.

Turhan, in a so presentazione nantu à u bilanciu 2019 di u ministeru à u Cumitatu di u Pianu Parlamentariu è u Budget, hà dichjaratu ch'elli attachenu impurtanza à a cumunicazione mutuale è hà dettu chì cunsidereghja a cunsultazione cum'è una opportunità per ogni prublema chì cuncerna a Turchia.

Dichjarà chì i servizii di trasportu è infrastruttura sò trà i prublemi chì u guvernu attribuisce una impurtanza strategica, Turhan hà dettu chì u sviluppu di a sucità è di u statu ùn pò esse cunsideratu indipindentamente di l'investimenti di trasportu è infrastruttura.

Esprimendu chì si avvicinavanu à e so aree di rispunsabilità cù questa cuscenza cum'è u Ministeru, Turhan hà dettu: "U nostru scopu hè una Turchia pruspera chì cumpete cù u mondu cù i so servizii in u campu di u trasportu è l'infrastruttura in u 100 anniversariu di a nostra Republica". disse.

Indicà chì u Ministeru travaglia diligentemente è diligentemente per chì Turchia pò ghjunghje à u so scopu di esse trà e prime 10 economie di u mondu, Turhan hà enfatizatu chì, in u quadru di i duveri è e responsabilità ch'elli assumanu, anu implementatu unu di i pochi di u mondu. prughjetti maiò chì facilità a vita di i citadini è cresce a qualità di vita.

Turhan hà dichjaratu ch'elli anu apertu u più grande aeroportu in u mondu, chì hà fattu fieru u pettu di a nazione, u 95 d'ottobre, u 29 anniversariu di a Republica, è hà dettu: "Avemu custruitu questu è travagli simili chì seranu a petra di u nostru futuru cù u sforzi è cumpetenze di i nostri ingegneri è travagliadori turchi. Cusì, purtemu a Turchia in u futuru più forte ". hà fattu a so valutazione.

Turhan hà dichjaratu chì mentre implementanu questi prughjetti, anu purtatu micca solu risorse di bilanciu, ma ancu risorse di u settore privatu à l'ecunumia utilizendu mudelli di finanza alternativu, è hà nutatu chì anu apertu i settori à a cumpetizione è creanu novi opportunità di travagliu.

Spieghendu chì ghjucanu un rolu impurtante cum'è Ministeriu in u mondu d'oghje induve l'opportunità è e bisogni di trasportu è di cumunicazione sò in constantemente cambiante, Turhan hà dichjaratu chì à questu puntu, valutanu i vantaghji derivanti da a situazione geografica di u paese cum'è una opportunità è rializeghja tutte e cose. piani è prughjetti in stu quadru.

Enfatizendu chì u mottu "Lasciate a ghjente vive in modu chì u statu pò campà" hè u principiu di basa di tutti i sforzi, Turhan hà dichjaratu ch'elli facenu investimenti chì facenu a vita più faciule in u trasportu è a cumunicazione in cunfurmità cù i bisogni cambianti è u sviluppu di a tecnulugia.

"Avemu facilitatu a vita per i citadini è ridutta l'accidenti"

Dichjarà chì l'autostrade custituiscenu a spina principale di a reta di trasportu, Turhan hà cuntinuatu cusì:

"Avemu aumentatu i normi fisichi è geomettichi nantu à e strade statali è pruvinciali chì furnisce l'accessu à ogni angulu di u nostru paese, avemu aumentatu u livellu di serviziu è a sicurità di u trafficu stabilendu sistemi di trasportu intelligenti. Inoltre, avemu rinfurzatu i corridori naziunali è internaziunali di u paese cù i nostri travaglii nantu à l'autostrade è e strade divise, chì attachemu una impurtanza particulare. In questu modu, avemu facilitatu a vita di i citadini è riduce l'accidenti. Cù l'accortamentu di e distanze è di i tempi di viaghju, avemu cuntribuitu à l'ecunumia cun un risparmiu significativu di carburante è di travagliu ".

Enfatizendu chì anu fattu u sviluppu di e ferrovie, chì sò stati trascurati dopu à i primi anni di a Republica, una pulitica statale di novu, Turhan hà dichjaratu ch'elli anu sviluppatu infrastruttura logistica è campi di attività cù investimenti ferroviari chì cuntribuiscenu à l'ecunumia.

Ricordendu chì anu liberalizatu e ferrovie è aperte à a cumpetizione per aumentà a parte è a qualità di u settore ferroviariu in u trasportu, Turhan hà dettu chì anu pruduttu prughjetti per riduce a congestione di u trafficu in e grande cità.

"Avemu allargatu a reta di trasportu aereu in tuttu u paese"

Nutendu chì anu liberalizatu u trasportu aereu è l'anu apertu à a cumpetizione, Turhan hà nutatu chì, per via di questu, anu fattu a linea aerea u modu di e persone cù i prezzi di i biglietti più prezzu, è chì anu allargatu a reta di trasportu aereu in tuttu u paese cù u sviluppu di trasportu aereu.

Sottulineendu chì anu sviluppatu u turismu è u cummerciu cù questi paesi ghjunghjendu à più di 300 destinazioni di volu à l'esteru, furnisce ancu novi opportunità cummerciale à l'affari, è enfatizatu chì anu fattu a cumpagnia aerea naziunale THY una marca mundiale.

Indicà chì l'aeroportu di Istanbul, chì serà unu di i più grandi centri di trasportu aereu in u mondu, aumenterà u so valore di marca in modu esponenziale, Turhan hà dettu: "L'aeroportu di Istanbul farà ancu di u nostru paese un centru di transitu impurtante trà est-ovest è nord-sud. assi". disse.

Turhan hà dettu chì Turchia hà guadagnatu un vantaghju significativu in u campu di a carica aerea cù u trasportu aereu.

Spieghjendu chì anu implementatu assai regulamenti chì sustenenu u settore, cun a cuscenza chì i mari sò l'habitat indispensabile di l'umanità in u futuru, cum'è in u passatu, Turhan hà dettu chì anu purtatu a pusizione di un paese marittimu à l'arena internaziunale pigliendu. parte in a gestione di u Cunsigliu di l'Organizazione Marittima Internaziunale.

Dichjarà chì i mari sò monitorati 7 ore à ghjornu, 24 ghjorni à settimana, Turhan hà dichjaratu chì anu stabilitu Centri Naziunale è Regiunale di Risposta di Emergenza chì dominaranu tutte e coste per risponde rapidamente è efficacemente à a contaminazione di u mare.

Dichjarà chì cum'è u Ministeru, anu migliuratu e facilità di cumunicazione, chì sò diventate una di e bisogni basi in a nostra età, è ancu di riunisce i citadini cù infrastrutture di trasportu megliu, Turhan hà dettu, grazia à l'infrastrutture di cibersicurezza sviluppate cù strutture domestiche è naziunali. , e transazzione elettroniche ponu esse realizate in un ambiente sicuru è i citadini ponu utilizà i servizii digitali più efficaci è efficaci.

Enfatizendu chì anu fattu ogni parte di u paese più accessibile economicamente è accessibile in un tempu più breve cù u so travagliu, Turhan hà dettu: "Cusì, avemu cuntribuitu à a distribuzione equilibrata di u sviluppu suciale è ecunomicu in ogni regione". disse.

"Avemu fattu una cuntribuzione significativa à l'impieghi"

Turhan hà dettu chì anu fattu una cuntribuzione significativa à l'impieghi cù l'investimenti fatti da u ministeru è chì u numeru tutale di l'impieghi hà righjuntu 281.

Dichjarà chì u bilanciu 2019 di u Ministeru hè aumentatu di 26 per centu cumparatu cù l'annu passatu, Turhan hà dettu chì ci hè stata una diminuzione di u bilanciu di l'autostrade è chì pensanu à fà investimenti à costu elevatu quì cù a cooperazione publica-privata.

Turhan hà enfatizatu chì, per a prima volta in u mondu, u 3-Storey Greater Istanbul Tunnel, chì include autostrada è metro, serà utilizatu da 11 ​​milioni di persone cù l'integrazione di 6,5 linee di metro separate.

Indittendu chì anu purtatu u viaghju in trenu còmode, veloce è mudernu à u 2009 per centu di a pupulazione di u paese in 40 cù YHT, Turhan hà dichjaratu chì 44 milioni di passageri sò stati trasportati cù YHT finu à avà.

Turhan hà dichjaratu chì anu trasfurmatu a Strada di a Seta Storica in a Strada di a Seta di Ferru è hà dettu chì stu corridore, chì hè statu messu in opera l'annu passatu, cuntinueghja à serve à l'esportatori è l'industriali cù u trasportu di merci.

Ricordendu chì Marmaray, chì hè 13,6 chilometri di lunghezza è custituita da 5 stazioni, trà Ayrılıkçeşme è Kazlıçeşme, hè stata messa in serviziu in 2013, Turhan hà dettu: "A distanza trà Gebze è Pendik hè di 20 chilometri, trà Pendik-Ayrılıkçeşme, 24 chilometri. Kazlıçeşme-Halkalı 19 chilometri di travagliu cuntinueghjanu. Avemu u scopu di apre questi segmenti per l'operazione à u principiu di u 2019 ". hà datu l'infurmazioni.

In riferimentu à e cunnessione di u sistema ferroviariu di l'aeroportu di Istanbul, Turhan hà dettu: "A sezione di l'aeroportu Gayrettepe-Istanbul hè custituita da 37,5 chilometri è 9 stazioni, è una realizazione fisica di 23 per centu hè stata ottenuta. Avemu u scopu di compie stu prughjettu à a fine di u 2019. Aeroportu di Istanbul -Halkalı A seccione hè custituita da 27 chilometri è 6 stazioni. Avemu u scopu di compie stu segmentu in 2020 ". disse.

U Ministru Turhan hà sottolineatu chì a crescita di l'aviazione, chì hè vicinu à 3 volte a media mundiale, cuntinueghja, è hà dettu chì in cunfurmità cù a visione 2023, anu allargatu l'attività in u settore di l'aviazione per include a parte di e tecnulugia spaziali.

Rimarchendu chì anu aumentatu u numeru di aeroporti da 115 per centu, a capacità terminale da 486 per centu, e rotte di u volu da 59 per centu, u numeru di aerei da 219 per centu, a capacità di sedi da 254 per centu, a capacità di carica da 550 per centu, è destinazioni di volu internaziunali da 427 per centu, Turhan hà dettu chì avà hè pussibule di vola da 7 centri à 56 aeroporti.

Nutendu chì i travaglii di u prughjettu di l'indagine di u Prughjettu Kanal Istanbul sò per esse cumpletati, Turhan hà dettu: "I studii di u pianu di zoning per u prugettu sò ghjunti à a fase finale. Cuntinuemu à travaglià nantu à u mudellu finanziariu per a custruzzione è u funziunamentu di u prugettu è a preparazione di e specificazioni di l'offerta di custruzzione. Avemu pensatu à realizà stu prughjettu cù u mudellu Build-Operate-Transfer. disse.

Enfatizendu chì u potenziale turisticu è cummerciale di Istanbul serà aumentatu cù u centru logisticu è i porti turistici da esse custruitu in u Prughjettu Kanal Istanbul, chì aumenterà u valore di a marca di Istanbul, Turhan hà dettu chì a cità purterà ancu novi zone residenziali à a cità cù contemporanea. pratiche urbanistiche.

Pulitica di usu ghjustu

Dopu a so presentazione, u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Turhan, nantu à e dumande di i membri di a stampa nantu à se a quota di l'usu ghjustu serà elevata in 2019 o micca, hà dettu: "Ci hè una grande migliione ogni ghjornu in a cumunicazione elettronica, l'internet è a cumunicazione. Cerchemu di migliurà a nostra infrastruttura per serve. Cerchemu di chjude e porte nantu à i prublemi chì pensemu chì sò inghjusti in a legislazione. Hè u puntu. Li metteremu in pratica in un certu periodu di tempu creendu a legislazione. A metterà in pratica in diversi periodi di 2019 ". usatu e frasi.

 

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*