571 Million TL Incentive Government à BMC in Sistemi Ferroviari

571 milioni di TL sussidiu di u guvernu à bmc in sistemi ferroviari
571 milioni di TL sussidiu di u guvernu à bmc in sistemi ferroviari

L'impieghi diretti seranu creati per circa 135 mila persone è l'impieghi indiretti per più di 23 mila persone cù 35 prughjetti per un valore di 134 miliardi di lire per esse supportati in u scopu di u Sistema di Incentivi Basatu in Prughjetti. Alvi Medica, Assan, Atayurt, BMC, CFS, Dow Aksa, Ekore, Ersan, SASA, İpek Mobilya, Most Makine, Siirt Bakır, Metcap Enerji, TUSAŞ, Oyak Renault, Yıldız Metalurji, Vestel, SÜTAŞ è Tosyalı beneficeranu di l'in. . Vestel farà u più grande investimentu per prufittà di l'incentivi cù un prughjettu di 28 miliardi 396 milioni di lire per i sistemi di almacenamentu di energia di i veiculi elettrici.

U decretu presidenziale nantu à u sughjettu hè ghjuntu in vigore dopu esse publicatu in a Gazzetta Ufficiale. Per quessa, a durata di l'investimentu in quistione hè stata prevista cum'è 1 anni, à partesi da u 2017 di ghjugnu 7. Se l'investimentu ùn pò micca esse cumpletu in stu periodu, u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia pò cuncede un periodu supplementu di a mità di u periodu citatu.

L'ammontu tutale di l'investimentu fissu previstu in u scopu di u prugettu hè statu determinatu cum'è 571 milioni 500 mila lire, l'impieghi supplementari hè statu determinatu cum'è 500 è u numeru di persunale qualificatu era 24. BMC stabiliscerà ancu un stabilimentu di produzzione di veiculi di u sistema ferroviariu in Sakarya. À a fine di u periodu d'investimentu, hè previstu di pruduce 250 setti di locomotive, vagoni è sottosistemi annu.

Esenzione di IVA per l'investimentu, esenzione di dazi doganali, rimborsu di IVA, 10 per centu di riduzione di l'impositu corporativu, 10 anni di sustegnu di a quota di l'impiegatori di prima d'assicuranza, 69 anni di supportu di ritenuta di l'imposta nantu à u redditu, supportu di persunale qualificatu di un massimu di 10 milioni di lire, interessi è interessi micca. per superà i 140 milioni di lire per 12 anni. / o un sustegnu di dividendi è un sustegnu energeticu chì copre u cinquanta per centu di e spese di cunsumu, senza più di XNUMX milioni di lire per deci anni, serà furnitu.

Cù u Sistema di Incentivazione Basatu in Prughjetti, i investituri; Esenzione da l'imposta doganale, esenzione IVA, rimborsu IVA per e spese di custruzzione di l'edifiziu, deduzzione di l'imposta corporativa finu à 2 volte l'ammontu di l'investimentu o esenzione di l'imposta corporativa finu à 10 anni, sustegnu di a parte di l'impiegatori di prima d'assicuranza per un massimu di 10 anni, supportu di ritenuta di l'imposta nantu à u redditu per 10 anni, sustegnu di u persunale qualificatu, prufittà di supporti cum'è interessu o sustegnu di dividendu per u prestitu d'investimentu utilizatu per finanzià l'investimentu finu à 10 anni, cuntribuzione di capitale, sustegnu energeticu finu à 10 anni, attribuzione di locu d'investimentu è trasferimentu di u reale. immobiliare in questione à l'investitore gratuitamente in certe cundizioni, supportu di l'infrastruttura, guaranzia di l'acquistu publicu.

Surghjente: www.ilhamipektas.com

2 Comments

  1. Dicu chì se i filiali chì producenu attualmente vagoni è lochi anu datu questa opportunità, ancu l'aviò puderia esse pruduciutu.

  2. Dicu chì se i filiali chì producenu attualmente vagoni è lochi anu datu questa opportunità, ancu l'aviò puderia esse pruduciutu.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*