U trafficu di Şanlıurfa serà cuntrullatu da stu centru

U trafficu di Sanliurfa serà cuntrullatu da stu centru
U trafficu di Sanliurfa serà cuntrullatu da stu centru

U sindaco di a municipalità metropolitana di Şanlıurfa, Nihat Çiftçi, hà tenutu a cerimonia di apertura di u novu edifiziu di serviziu di a Direzzione di a Signalizazione è u Trafficu di a Municipalità Metropolitana.

A cerimonia d'apertura di u novu edifiziu di serviziu di a Direzzione di Signalazione è Traffic Branch di u Dipartimentu di i Trasporti, custruitu da a Municipalità Metropolitana nantu à una superficie di 8 mila 850 metri quadrati, hè stata fatta. U sindaco metropolitanu Nihat Çiftçi, i membri di u cunsigliu, i rapprisentanti di l'urganisazioni non governamentali, u persunale municipale è i citadini anu assistitu à a ceremonia di apertura di l'edificiu di serviziu, chì include spazii di magazzini, area di furmazione di u persunale, macchine di travagliu è unità amministrative.

Parlendu prima di a ceremonia di apertura, u sindaco Nihat Çiftçi hà dettu: "I pruprietarii di l'istituzioni sò e persone chì vivenu in quella cità. Cum'è a squadra di a Municipalità Metropolitana, avemu avutu un bonu prucessu. Se a municipalità metropolitana hà successu, vene da l'unità è l'integrità di a cità. Avemu sempre travagliatu in armunia cù i nostri distretti. Semu una cumuna chì ùn hè micca in cunflittu cù l'istituzioni è l'urganisazione publica. Cum'è a squadra di a Municipalità Metropolitana, travagliemu spalla à spalla per Şanlıurfa. "In u risultatu di u travagliu, Stabilimentu di Rifiuti Solidi, Impianti di Trattamentu di Acque Reflue, strade di cimentu, GAP Valley, chì hè a più grande zona verde, sò tutti i travaglii cumuni", disse.

"LAVAREmu À UN PROGETTU CHE RUNGE TUTTE L'UNITÀ DI METROPOLITANU"

Dichjarà chì anu realizatu boni prughjetti in Şanlıurfa, u sindaco Çiftçi hà dettu: "Un campus hè custruitu in Şanlıurfa per scopi di trasportu. U locu è u prugettu sò pronti. Şanlıurfa poserà a fundazione di u so propiu edifiziu di serviziu. Prestu poneremu a fundazione di u prugettu, chì hè custituitu da una zona chjusa di 65 mila metri quadrati è riunisce tutte e unità. Cum'è un campus chì hà a so propria stazione, magazzinu, bascula è attelli in quantu à l'approvvigionamentu di macchinari, avemu finitu dece prughjetti ligati à a Direzzione Generale ŞUSKİ, cumpagnie affiliate cù a Municipalità Metropolitana è a nostra Municipalità Metropolitana, è u prughjettu in u nostru distrittu Eyyübiye. "Avemu avà principiatu u principiu di u prugettu", disse.

"Sò nantu à u mo duvere di serve à ŞANLURFA"

Dichjarà chì i boni servizii di a Municipalità Metropolitana sò u risultatu di u travagliu coordinatu di a squadra, u sindaco Çiftçi hà dettu: "Avemu realizatu parechji prughjetti in 13 distretti di a cità. Ci hè statu un cambiamentu di gestione in Şanlıurfa. Per a prima volta, aghju aduttatu un stilu di gestione chì abbraccia tutti in un spaziu largu, prova di marchjà inseme cù tutti, ùn marginalizeghja nimu, è vede tutti cum'è un fratellu. Tutti avete cuntribuitu à questu. Aghju fattu solu u mo duvere di sindaco. Ancu s'è Şanlıurfa hè una cità metropolitana per a prima volta, i nostri impiegati facenu bè e so funzioni. Indipendentemente da e cundizioni, avemu servitu tutti i 13 distretti ugualmente è continueremu à fà. In questu centru, signalazione intelligente, marcatura stradale è 100 chilometri di travagliu di marcatura in e zone rurale sò stati realizati. Finu a ora, 53 mila segni sò stati eretti. L'area metropolitana porta u sviluppu di sta cità. Attualmente, a nostra Municipalità Metropolitana realiza a marcatura di a reta stradale di 12 mila chilometri. Hè ghjustu à capisce u serviziu furnitu da a Municipalità Metropolitana di Şanlıurfa. "Che u nostru edifiziu porti bona furtuna à a nostra istituzione", disse.

Ringraziendu u Sindaco Çiftçi per u so travagliu, u Vicepresidente Pruvinciale di u Partitu AK Responsabile di i Guverni Locali İbrahim Kaymaz hà dettu: "Şanlıurfa hè per finisce u so primu mandatu cum'è Municipalità Metropolitana. Cumpiteremu stu primu mandatu cun successu cù una coordinazione assai bona. Videmu chì a faccia di a cità metropolitana è di i nostri distretti cambia in ogni locu. Per i boni servizii, deve esse boni ambienti fisichi. "Vogliu ringrazià u sindaco Nihat Çiftçi per stu bellu edifiziu di serviziu", disse.

Dopu l'apertura, u sindaco Çiftçi hà visitatu l'edificiu di serviziu cù i participanti di u prugramma.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*