Accordu cullettivu Joy in Samulaş

a gioia di a negoziazione cullettiva in samulasta
a gioia di a negoziazione cullettiva in samulasta

Municipalità Metropolitana di Samsun SAMULAŞ A.Ş. Un accordu di negoziazione cullettiva hè statu firmatu trà Türk-İş è Türk-İş. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Samsun è ancu Samulaş A.Ş. Şahin, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, hà dettu: "Semu sempre cù u travagliadore".

A cerimonia di firma hè tenuta à u Martyr Ömer Halis Demir Multi-Purpose Hall di Samsun Metropolitan Municipality, Samsun Metropolitan Municipality Mayor Zihni Şahin, Türk-İş Chairman Ergün Atalay, Samsun Metropolitan Municipality Secretary General Coşkun Öncel, Vice Secretary General Sefer Arlı, Deputy Secretary General Fikret Vatansever, Samulaş Si hè tenutu cù a participazione di u membru di u Cunsigliu Kadir Gürkan, i burocrati è amministratori di a Municipalità Metropolitana di Samsun, u presidente di a succursale di Railway-İş Sivas Murat Kütük, l'amministratori è u persunale di Samulaş.

A partire da maghju 2018, a municipalità metropolitana di Samsun SAMULAŞ A. Ş. 5 diverse riunioni sò state tenute in i negoziati di l'accordu cullettivu trà l'Unione è l'Unione Ferroviaria-İş. Infine, in a riunione, chì hà assistitu u sindaco di a municipalità metropolitana, Zihni Şahin, u 23 d'ottobre, un accordu hè statu ghjuntu annantu à un totale di 68 punti.

Dopu à i negoziati finiti, SAMULAŞ A.Ş. L'accordu cullettivu di u 1u terminu hè statu firmatu trà l'Unione è l'Unione Ferroviaria-İş. Gülnur Durtaş, chì hà fattu un discorsu annantu à u significatu è l'impurtanza di u ghjornu da a cerimonia di firma, hà dichjaratu chì oghje hè un ghjornu impurtante chì serà scrittu in a storia cù lettere d'oru è chì ringrazianu tutti quelli chì anu cuntribuitu, in particulare u sindaco Zihni Şahin, in nome di tutti i travagliadori.

Parlendu à a cerimonia di firma, u presidente Zihni Şahin hà dichjaratu chì sò sempre cù i travagliadori è difenderanu i so diritti finu à a fine.

SEME SEMPRE À LÀ DI U LAVARIATU CHE CUMPLI A SO RESPONSABILITÀ

U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Zihni Şahin, hà dettu: "U nostru paese hà attraversatu grandi difficultà. Se ùn avemu micca statu, nè l'unione, nè a municipalità, nè SAMULAŞ ùn anu micca significatu. Prima di tuttu, u statu deve esse forte è avemu da mantene u statu vivu. Un statu mutualmente forte farà a nostra nazione più forte. S'è a nostra cumuna ùn era micca forte, ùn saria micca pussibule per voi di ottene sti diritti. In questu rispettu, sarete forte in a Municipalità è in SAMULAŞ. Cum'è noi cumpiendu e nostre rispunsabilità, i nostri culleghi sempre cumpiendu e so rispunsabilità. Perchè nè noi, nè i sindicati, staremu da i travagliadori chì ùn facenu micca u so duvere. Prima di tuttu, seremu ghjusti è ognunu guadagnerà da halal meritendu i soldi chì portanu in casa è famiglia. Cumpiterete a vostra rispunsabilità, è seremu sempre à u vostru latu. Vogliu chì l'accordu di negoziazione cullettiva chì avemu firmatu oghje per i nostri impiegati di Samulaş sia benefiziu per tutti ".

GRAZIE DA ATALAY AL PRESIDENTE SAHIN

Cumincendu u so discorsu ringraziendu a Municipalità Metropolitana di Samsun, u presidente di Türk-İş Ergün Atalay hà dettu: "Aghju ghjustu scuntratu u nostru sindaco metropolitanu Zihni Şahin è i so cumpagni di squadra. Ci anu fattu sentu assai benvenuti durante stu prucessu. I nostri incontri sò stati assai pusitivi. Quandu avemu vistu l'accordu dopu, eramu assai felici di vede un prezzu più altu ch'è u prezzu accunsentutu. Vulemu ringrazià a Municipalità Metropolitana di Samsun per avè difesu i diritti di i nostri travagliadori è agisce in modu ghjustu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*