16 A ghjente perde a vita in accidenti di ferrovia in 1623 anni

16 persone morse in accidenti di ferrovia in 1623 anni
16 persone morse in accidenti di ferrovia in 1623 anni

Cù u disastru in Ankara ieri, in quale 9 persone anu persu a vita, u numeru di citadini chì anu persu a vita in "accidenti ferroviari" sottu u guvernu AKP hè cresciutu à 1623.

Mentre chì ci sò stati dui disastri principali d'accidenti di treni in u 2018, in quale 24 di i nostri citadini anu persu a vita in Çorlu è 9 in Ankara, u puntu cumunu di i dui incidenti era a negligenza grave.

U membru di l'Assemblea di u Partitu CHP è u deputatu di Ankara Tekin Bingöl, mentre spiegà u numeru di accidenti di treni accaduti sottu u guvernu AKP, hà dettu: "Dapoi u 2002, quandu l'AKP hè ghjuntu à u putere, 1590 persone sò morte è 2959 persone sò state ferite in accidenti ferroviari. . "Quandu i tragedie in Çorlu è Ankara sò aghjuntu à questu numeru, u numeru di persone chì anu persu a so vita righjunghji 1623 è u numeru di feriti righjunghji 3363", disse.

Dichjarà chì u numeru di morti per accidenti di treni in Turchia hè di 2,08 per centu, mentre chì a media di l'UE hè di circa 0,3 per centu, Bingöl hà dettu: "Ci hè circa 7 volte di più morti in Turchia cumparatu cù i paesi europei, è circa trè o trè volte di più. morti chè a media mundiale. " "Hè venutu", disse.

95 MIL PERSONE MORTE IN "ACIDENTI"

Mentre spiegà u peghju di "accidenti" chì sò accaduti durante a regula AKP di 16 anni, Bingöl hà dichjaratu chì più di 16 mila persone sò stati vittime di "accidenti" in 95 anni, cumpresu u disastru di u trenu in Ankara. Bingöl hà dettu: "Ragioni basiche cum'è a negligenza, l'incunformità di a lege, è l'ecunumia di l'affittu in rapida crescita aumentanu u nùmeru di omicidi è accidenti occupazionali; U fallimentu di punisce i rispunsevuli è a mancanza di fatturi di deterrente littiralmente apre a strada per novi accidenti è omicidi. "In l'ultimi 16 anni, più di 95 mila persone anu persu a so vita solu in accidenti di u travagliu, di strada è di ferrovia", disse. (News Left)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*