İZBAN è i travagliadori di u Metro anu urganizatu un Eventu di Capu d'annu in a Zona di Strike

I travagliadori di l'izban è di u metro anu fattu un avvenimentu di l'annu novu in a zona di greva 1
I travagliadori di l'izban è di u metro anu fattu un avvenimentu di l'annu novu in a zona di greva 1

I travagliadori İZBAN, chì entreranu in u novu annu in greva, anu tenutu un avvenimentu di Capodanno in a Stazione di Alsancak cù e so famiglie è l'impiegati di a Metro d'Izmir.

A greva in İZBAN, una di e più impurtanti rete di trasportu in İzmir, hè ghjunta à a so terza settimana. A causa di l'offerta di salariu bassu di a cumpagnia, chì hè un stabilimentu cumuni di Izmir Metropolitan Municipality è TCDD, cuntinueghja u 10 di dicembre.

I travagliadori İZBAN, chì sò membri di Demiryol-İş, chì andaranu in greva in 2019, anu tenutu un avvenimentu di Capodanno. In più di e famiglie di i travagliadori, i travagliadori di u Metro è Tramway di İzmir, chì sò membri di u stessu sindicatu, anu assistitu ancu à l'avvenimentu in a Stazione Alsancak.

I travagliadori di metro è tram anu spartutu i pacchetti di Natale datu da a municipalità metropolitana cù i travagliadori İZBAN. In questu casu, i travagliadori cantavanu inseme i slogans "İZBAN-Metro manu in manu, greva generale", "Vinceremu resistendu" è "U travagliadore İZBAN hè u simbulu di resistenza". I travagliadori si offrenu i so desideri per un annu novu in difficultà.

"A SOLIDARITÀ AUMENTA"

Demiryol-İş Union İzmir Branch President Hüseyin Ervüz hà dichjaratu chì sta sulidarità trà İZBAN è Metro aumenterà più in i ghjorni à vene è hà dettu:

"Dicemu chì u sindicatu di i travagliadori scunfighja a capitale. Sta resistenza chì hà cuminciatu, pensu, pò esse unu di i migliori esempi di l'azzioni chì a classa travagliadora turca farà in i ghjorni dopu. U megliu esempiu di sta sulidarità sò i cesti di rigalu presentati à i nostri travagliadori da Metro AŞ à i nostri travagliadori quì. Sta sulidarità crescerà in i ghjorni dopu.

"METRO È IZBAN sò fratelli"

Demiryol-İş İzmir Branch Manager Celal Dağaşan hà enfatizatu chì i travagliadori sò cun elli è hà dettu: "U nostru patronu riceve pacchetti di rigalu ogni Capodanno è li dà à noi. Avemu vulsutu dà à i nostri amichi in greva i pacchetti di rigalu chì ci sò datu stu Natale. Avemu stati cun elli da i primi ghjorni. Seremu cun elli finu à l'ultimu mumentu. İZBAN è Metro sò fratelli. Vulemu un annu in quale i travagliadori ponu ottene i so diritti senza greve ", disse.

Chì dumandu i travagliadori IZBAN ?

343 travagliadori chì travaglianu cum'è meccanici, tecnichi, operatori di stazione, impiegati in İZBAN sò in greva. In l'accordu cullettivu di u 6u termini, chì durò per 4 mesi, un accordu ùn pudia esse ghjuntu nantu à 63 articuli di u prugettu di 24 articuli, chì sò impurtanti per i travagliadori. I travagliadori chì sò membri di l'Unione Demiryol-İş dumandanu un aumentu di 28 per centu in i so salari di basa per u primu annu, è un aumentu di 34 per centu in i benefici suciali.

A gestione İZBAN, chì hà attiratu l'ultima pruposta di aumentu di u 26 per centu, offre un aumentu di u 22 per centu, cumprese tutti i diritti suciali. I burocrati İZBAN imponenu un bonus di 85 ghjorni contr'à a dumanda di i travagliadori per aumentà gradualmente i bonus da 112 ghjorni à 95 ghjorni. In novu, ùn si pudia micca ghjunghje à un accordu nantu à e dumande di cumpensu di guida è di turnu, chì sò trà e dumande di i travagliadori. (Fonte: Universale)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*