E Biciclette Intelligenti in Ordu sò in furia da i Magandas

In l'esercitu, si n'andò à u sintimu di hooligans di bicicletta intelligenti
In l'esercitu, si n'andò à u sintimu di hooligans di bicicletta intelligenti

Cù u prugettu implementatu da a Municipalità Metropolitana di Ordu, e biciclette intelligenti, chì anu aumentatu è incuraghjenu l'usu di e biciclette in a cultura urbana per circa un annu, cuntinueghjanu à soffrenu l'ira di i scumbags di a cità. I scumbags di a cità ùn mancanu micca di dannà micca solu e biciclette intelligenti, ma ancu e stazioni di ricarica per i veiculi disabilitati.

25 MIL PERSONE UTILIZZATE MENSUALMENTE IN PERIODU ESTATE

Servindu i citadini cù un totale di 10 biciclette attive in 4 stazioni, 18 in Altınordu è 110 in Fatsa è Ünye, a bicicletta intelligente hà attiratu un grande interessu da a ghjente di Ordu da u so primu ghjornu di usu. In i mesi di l'estiu, 140 di e biciclette intelligenti, chì sò aduprate da una media di 25 mila persone per mese, cù un numeru di 9, sò stati resi inutilizabili da i citadini.

STAZIONI DI RICARICA DI VEHICULE DISABILITATI ANCHE DANNATE

I gang di a cità anu resu inutilizabile micca solu e biciclette intelligenti, ma ancu e stazioni di ricarica per i veiculi disabilitati, chì sò offerti à i citadini disabili in a costa. 7 Stazioni di Carica di Veiculi Disabilitati, chì anu patitu danni maiò è eranu fora di usu, sò stati riparati è messi in serviziu.

PRESIDENTE TEKİNTAŞ, "Questa hè una questione di educazione è cultura"

U sindaco Engin Tekintaş hà ricurdatu ch'elli avianu vistu assai mobili urbani dannu in u passatu è chì avianu avvistatu annantu à questu, è hà dettu: "I scumbags di a cità dannu, rompenu è rendenu questi servizii, chì sò a pruprietà di u publicu, inutilizabili. Ancu s'è una penalità hè scritta, sfurtunatamenti, i danni à u mobili urbanu ùn ponu esse impeditu. Prima di tuttu, hè una questione di educazione è di cultura. Stazioni di bicicletta intelligenti sò monitorate da camere di sicurezza. U nostru scopu hè di riduce u dannu fattu à livelli quasi inesistenti. Ogni serviziu realizatu in nome di u publicu è offrittu à u serviziu di u citadinu hè in primura affidatu à u citatinu. Tutti duveranu guardà questi servizii cum'è una fiducia è prutegge ", disse.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*