L'ingegnere Kenan Günay feritu in l'accidentu di trenu in Ankara liberatu!

Kenan Gunay, chì hè statu feritu in l'accidentu di trenu in Ankara, hè statu liberatu
Kenan Gunay, chì hè statu feritu in l'accidentu di trenu in Ankara, hè statu liberatu

In u risultatu di a scontru trà u Trenu d'Alta Velocità chì operava trà Ankara è Konya è u trenu di guida nantu à a stessa linea, 3 citadini, cumprese 9 cunduttori, anu persu a vita è 92 citadini sò stati feriti. Kenan Günay, u TCDD Taşımacılık A U persunale di .Ş chì era u cunduttore di u trenu di guida è hè statu feritu in l'accidentu, hè statu liberatu.

Kenan Günay, un membru di l'Unione di l'Impiegati di u Trasportu Unitu, hè statu licenziatu inseme cù u presidente di a filiale di BTS Ankara, İsmail Özdemir, dopu chì e prucedure di l'uspidale sò state finite. Güney, chì hè statu liberatu, si n'andò à u Dipartimentu di Pulizia di Ankara cù u presidente di u BTS Ankara Branch è hà datu a so dichjarazione. Dopu à a dichjarazione, u meccanicu Güney hè statu purtatu in casa per riposu.

L'accidentu hè accadutu u 13 di dicembre di u 2018, versu 06.30 in u distrittu di Yenimahalle. Quandu u trenu d'alta velocità chì partendu da a Stazione di Trenu d'Alta Velocità per andà da Ankara à Konya hè ghjuntu à a stazione di Marsandiz circa 4 minuti dopu, hà scontru cù u trenu di guida chì verificava a strada, è dui vagoni di u trenu cù 206. i passageri sò stati deragliati. U soprapassu in l'area induve l'accidentu hè accadutu hè ancu colapsatu nantu à i carri. 2 vagoni di u Trenu d'Alta Velocità si sò stati ribaltati, 3 persone, cumprese 9 cunduttori, sò morti in l'accidentu è 92 persone sò state ferite.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*