Formazione di Passeggeri Disabilitati per i Drivers EGO

furmazione di passageri disabilitati per i cunduttori ego
furmazione di passageri disabilitati per i cunduttori ego

A Direzzione Generale EGO di a Municipalità Metropolitana di Ankara furnisce furmazione à i cunduttori nantu à cumu si cumportanu versu i passageri disabili.

I cunduttori di l'autobus EGO cuntinueghjanu à riceve furmazione in serviziu. I cunduttori EGO sò stati datu una furmazione teorica è pratica in Macunköy Facilities nantu à a cumunicazione cù i Passaggeri Disabilitati, è ancu una furmazione datu in parechje rubriche, da e Relazioni Pùbliche à i Primi Aiuti è a Formazione di Fire, da Anger Management à Violenza contr'à e donne.

ATTENZIONE SPECIALE À A PSICOLOGIA DISABILITATA

A furmazione nantu à "cumportamentu è cumunicazione" per i passageri disabili hè stata data à i cunduttori di autobus chì servenu in u Dipartimentu di l'Autobus di a Direzzione Generale di a Municipalità Metropolitana di Ankara EGO da Sümer Çavuşoğlu Boysan, Presidente di u Cunsigliu di l'Associazione Ankara MS (Sclerosis Multiple).

A Direzzione Generale EGO rende tutti l'autobus aduprati in u trasportu publicu urbanu adattati per l'usu di i disabili installendu ascensori è rampe cù meccanismi speciali, assicurendu chì i passageri disabili viaghjanu cunfortu è sicuru.

I cunduttori, chì sò in cumunicazione unu à unu cù i passageri ogni ghjornu, sò datu una furmazione regulare da esperti in "relazioni pubbliche, cumportamentu è psiculugia di disabilità".

"CUMU TRATTemu e persone disabili hè assai impurtante"

Sümer Boysan, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di l'Associazione Ankara MS, hà dettu chì più di 30 mila persone disabili utilizanu u trasportu publicu ogni ghjornu, è hà enfatizatu chì l'attitudine è a cumunicazione versu i passageri disabili sò impurtanti.

Boysan hà ancu infurmatu à i cunduttori nantu à MS, una malatia di u sistema nervu cintrali, è hà ricurdatu chì ci sò individui chì anu da campà in sedie à rotelle trà i malati di MS, è spiegò in dettaglio e difficultà sperimentate da e persone disabili quandu viaghjanu cù trasportu publicu.

Cundizioni fisiche

Boysan hà dichjaratu chì e persone disabili cumincianu à pensà se e cundizioni fisiche fora sò adattate per elli prima di lascià a so casa è hà dettu:

"Per chì e persone disabilitate participà à a vita suciale, e strade, l'edificazioni è i veiculi di trasportu publicu devenu esse adattati per i disabili. I guverni lucali anu una grande rispunsabilità per assicurà chì i citadini chì anu da dipende di sedie à rotelle o crutches per via di a so cundizione fisica ponu viaghjà solu, liberamente, in modu sicuru è cunfortu da a so casa à i so posti di travagliu, scole o posti chì volenu andà in a cità. Facendu l'autobus EGO adattati per l'usu di i disabili permette à e persone disabile di viaghjà liberamente senza avè bisognu di nimu ".

Dichjarà chì i cunduttori EGO cumpiendu ancu una rispunsabilità suciale in a so professione, Boysan hà nutatu chì i cunduttori duveranu esse più pazienti è capiscenu versu i passageri disabili, senza scurdà chì tutti in a vita sò in realtà un candidatu per disabilità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*