U guvernatore Coşkun Düziçi hà esaminatu i travaglii di u prughjettu di l'escavazione archeologica è a funivia di Düziçi.

U guvernatore hà esaminatu l'escavazione archeologica è i studii di u prughjettu di u telefuninu in coskun duzic 1
U guvernatore hà esaminatu l'escavazione archeologica è i studii di u prughjettu di u telefuninu in coskun duzic 1

U guvernatore di Osmaniye Ömer Faruk Coşkun Ömer Faruk Coşkun hà visitatu u distrittu di Düziçi. Durante a visita di u guvernatore Coşkun, chì hè statu accoltu da u guvernatore di u distrittu di Düziçi, Mutlu Almalı, è u sindaco di Düziçi Ökkeş Namlı, u cumandante di a guarnigione, u coronellu d'artiglieria Emin Yılmaz Sancaktar, u cumandante di a gendarmeria provinciale, u coronellu di gendarmeria Tamer Bilacan, u capu di a polizia provinciale Nurettin Gökdumanly, u presidente di a pruvincia Meh A. I membri di l'Assemblea Pruvinciali anu ancu fattu.

In a prima parte di a so visita, u guvernatore Coşkun hà esaminatu l'area di scavi archeologichi induve sò stati truvati i mosaici. L'archeologu Utku Arınç hà datu l'infurmazioni à u guvernatore Coşkun; Hà nutatu chì i studii sò stati realizati sottu a Presidenza di a Direzzione di u Museu di Osmaniye è sottu u finanziamentu di a Municipalità di Düziçi, è in u risultatu di sti studii, materiali impurtanti chì stendenu a luce nantu à a storia di a regione sò stati ghjunti. Utku Arınç, chì hà dichjaratu chì i decorazioni di mosaicu assai qualificati sò stati truvati in circa 1600 metri quadrati di l'area di scavi di 1895 metri quadrati, induve sò stati truvati mosaici appartenenti à u periodu Bizantinu circa 400 anni fà. Ellu disse chì questi figuri eranu soprattuttu decorati cù multicolori. mutivi cum'è leopardi d'Anatolia, cani, tori, gazelle, pernici, vasi da bere, foglie di vigna è grappoli d'uva. Dichjarà chì, in cunfurmità cù i travaglii realizati, hè previstu di copre a cima di l'area cù un tettu di prutezzione, Arınç hà dettu chì i pannelli di vetru seranu posti nantu à i mosaici, si formanu bande di caminari, è cusì Düziçi guadagnà u statutu. d'un Museu à l'Apertu, chì pò presentà u so patrimoniu storicu è culturale à i grandi circondi.

U guvernatore Ömer Faruk Coşkun, dopu avè esaminatu l'attività di u Prughjettu Cable Car, chì hè in custruzzione in u distrittu di Düziçi, hà ricevutu informazioni da u sindaco Ökkeş Namlı nantu à u prugettu. U presidente Namlı hà dichjaratu chì cù u prugettu, hè previstu di ghjunghje à a cima di 2 metri di a muntagna Düldül in funivia, a teleferica averà una lunghezza di linea di 250 metri 5, e strutture suciale seranu situate à a cima di a muntagna. , è a distanza trà e duie stazioni di a linea di funivia hè a più longa in Europa, a seconda in u mondu. U presidente Namlı hà ancu nutatu chì u prugettu hè previstu per esse finitu à a fine di marzu 466.

U guvernatore Coşkun hà dettu in una dichjarazione dopu à i so esaminazioni: "U prughjettu di a funivia fatta da a nostra municipalità è e scavi in ​​a zona induve i mosaici sò assai impurtanti in quantu à u nostru patrimoniu culturale sò assai impurtanti sia per u nostru distrittu di Düziçi sia per a nostra pruvincia. A nostra municipalità face una cuntribuzione significativa à a zona di scavi induve si trovanu i mosaici. Vogliu coglie l'occasione per ringrazià u nostru sindaco. Credu chì queste strutture da esse custruite daranu una cuntribuzione assai impurtante à u sviluppu di u turismu sia in Düziçi sia in a nostra pruvincia. disse.

U guvernatore Coşkun, chì hà ancu esaminatu a linea Zipline di 175 metri di lunghezza custruita da a municipalità di Düziçi per a cascata di Karasu, hà lasciatu u distrittu di Düziçi dopu i so esami.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*