A bona nova da Aktaş, a linea di tram T2 serà integrata in Bursaray

A linea di tram aktastan mujde t2 serà integrata in bursara
A linea di tram aktastan mujde t2 serà integrata in bursara

U scrittore di u ghjurnale Olay, Mustafa Özdal, hà datu postu à e spiegazioni di u sindaco di a municipalità metropolitana Alinur Aktaş nantu à u trasportu di Bursa in a colonna d'oghje.

Facendu dichjarazioni impurtanti à Özdal, u presidente Aktaş parla di u pianu cù 2 alternative per l'integrazione di a linea di tram T2 à Bursaray.

Ùn passa un ghjornu senza un cambiamentu novu è radicale in u trasportu di Bursa.
Hè un fattu chì u sindaco di a municipalità metropolitana, Alinur Aktaş, hà dedicatu una parte significativa di u so tempu à u trasportu da u ghjornu chì hà pigliatu u postu, è ùn esita à piglià decisioni radicali per facilità u trafficu.
Aktaş, chì prima allevia u trafficu in l'arterie principali cù picculi tocchi à l'intersezioni, prepara ancu u Pianu Maestru di Trasportu Bursa 2035.
Prumettendu chì "Bursa ùn averà micca prublemi di trasportu finu à u 2020", Aktaş si prepara à fà un altru muvimentu.
Ieri, avemu parlatu cù u presidente Aktaş dopu a riunione di presentazione di u Pianu Maestru di Trasportu.
Aktaş hà datu a bona nutizia di un sviluppu estremamente impurtante in quantu à u trasportu di Bursa.
Una rivisione maiò hè stata fatta nantu à a Linea di Tram T2 in Istanbul Road.
T2 Tram Line hè stata integrata in Bursaray.
I dettagli di u pianu cù 2 alternative sò i seguenti:

1. Prughjettu : U tram sarà cunnessu da a stazione di fronte à Türk Telekom à a stazione Kent Meydani di Bursaray cù 1 tunnel è 1 stazione. In altre parolle, cù una linea sotterranea di circa 500 metri, u tram è Bursaray seranu cunnessi l'un à l'altru. Cù sta nova linea, u trafficu di i pedoni è di i veiculi serà liberatu. U costu di stu prughjettu hè di circa 30 milioni di dollari. Allora, 160 milioni di lire.
2. Prughjettu : Questa linea hè cunsiderata cum'è una alternativa à u primu prughjettu. Hè un prughjettu alternativu chì si estende in metro da a stazione di tram di fronte à Türk Telekom à Şehreküstü è da Şehreküstü à Uluyol, integrendu u tram è Bursaray. U costu di sta linea, chì serà custruita cù circa 2 km di tunnel è 3 stazioni supplementari novi, hè un pocu più caru : 50 milioni d'euros. 300 milioni di lira in munita turca. Se sta linea hè implementata, u trasportu ininterrottu da Ulucami à u Terminal serà pussibule cù u sistema ferroviariu.
Allora chì prughjettu serà implementatu ?
Ùn hè ancu chjaru quale di sti dui altirnativa si materializà.
Tuttavia, u presidente Aktaş hà dichjaratu ch'elli implementanu definitivamente unu di i 2 prughjetti.
Pudemu dì chì questa hè a nova bona nutizia di u presidente Aktaş nantu à u trasportu di Bursa.

Chì hè accadutu nantu à a T2 Tram Line ?

A Linea di Tram T2, cù una estremità à Gençosman è l'altra à Terminal, hè di circa 10 km di lunghezza.
U prucessu per a Linea T11, chì hà 2 stazioni, hà iniziatu in nuvembre 2015.
A prima offerta in 2015 hè stata annullata annantu à l'obiezione di una di l'imprese participanti, cusì l'impresa di u cuntrattu hè stata cambiata in a seconda offerta.
U prughjettu, chì hà iniziatu cù a consegna di u situ in nuvembre 2016, ùn pudia esse cumpletu malgradu l'intervinzione di circa 3 anni.
80% di u prughjettu, chì a cumpagnia di u cuntrattu ùn pudia micca cumpletà cù u pretestu di l'aumentu di u scambiu, hè statu finitu.
U sindaco di a municipalità metropolitana, Alinur Aktaş, hà dettu chì andaranu à una nova offerta in 80, postu chì u 2019 per centu di u travagliu hè statu finitu.
U prughjettu di a nova offerta, chì stipula chì l'imprenditori ùn deve micca pagà penalità per a diferenza di u scambiu, hè previstu di passà da u Parlamentu.
U cuntrattu serà terminatu immediatamente dopu chì a lege hè stata passata da u Parlamentu è una nova offerta serà fatta è a Strada di Istanbul serà purtata à u tram. (Fonte: Mustafa Özdal - eventu)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*