U Budget di u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture hè statu discututu in u Parlamentu

U bilanciu di u Ministeru di Trasporti è Infrastruttura hè statu discutitu in u parlamentu
U bilanciu di u Ministeru di Trasporti è Infrastruttura hè statu discutitu in u parlamentu

Parlendu à l'Assemblea Generale di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia nantu à u bilanciu di u so Ministeru, u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Cahit Turhan hà desideratu a misericordia di Diu à i citadini chì anu persu a vita in u tragicu accidentu di trenu in Ankara, cundolenze à i so parenti è à i so parenti. nazione, è una ricuperazione rapida à i feriti.

Dichjarà chì ci hè stata una intensa discussione annantu à questu accidentu in u parlamentu, è dichjarà chì hà trovu queste valutazioni è a sensibilità umana assai preziosa è seguita cun cura, Turhan hà dettu: "U nostru focusu hè nantu à a vita umana è a sicurità. In questu cuntestu, l'investigazioni riguardanti a causa di l'accidentu cuntinueghjanu in una manera multi-faceted. Sparteremu i risultati cù u publicu u più prestu pussibule ". disse.

"L'ineguaglianze regiunale basate in u trasportu sò e ferite più grande di u nostru paese dapoi anni"

Turhan hà dichjaratu chì a più grande carenza in Turchia per anni hè stata in quantu à l'investimentu in u trasportu è a cumunicazione, è chì stu prublema, chì hè assai strettamente ligatu à a vita socioeconomica, hè stata una di e zone chì i guverni pulitichi anu pruvatu à risolve per parechji. anni, è disse: hè statu. I prublemi in u trasportu è a cumunicazione anu causatu un sviluppu insufficiente è sbilanciatu, è u sviluppu settoriale è regiunale di u nostru paese ùn hà micca seguitu un cursu equilibratu.

"A ferrovia hè in u centru di e pulitiche di trasportu"

U Ministru Turhan hà dichjaratu ch'elli anu aumentatu u livellu di serviziu è a sicurezza di u trafficu aumentendu i standard di e ferrovie chì si stendenu in ogni angulu di u paese, è anu messu e ferrovie, chì sò state trascurate per parechji anni, in u centru di e so pulitiche di trasportu. .

Dichjarà chì l'investimenti di trasportu è di cumunicazione ghjucanu un rolu di primura in ghjunghje à 2023, 2053 è 2071, postu chì affettanu direttamente o indirettamente u sviluppu di altri settori, Turhan hà dettu chì 537 miliardi di lire sò stati investiti in infrastrutture di trasportu è di cumunicazione finu à avà, di quale. più di 100 billion lire hè pùblicu-privatu. Ellu disse ch'elli sò in un sforzu di compie 3 mila prughjetti 510, grandi è chjuchi, chì sò realizati in cuuperazione cù u settore.

"U numaru di passageri purtati da YHT s'avvicinava à 45 milioni"

Ricordendu chì anu implementatu prughjetti enormi cum'è Marmaray, linee di treni d'alta velocità, Baku-Tbilisi-Kars Railway Project, Turhan hà infurmatu chì u numeru di passageri trasportati nantu à e linee di treni d'alta velocità chì righjunghji 213 chilometri hè vicinu à 45 milioni. Turhan hà dettu chì e cità chì l'intornu s'hè allargatu grazia à i treni d'alta velocità sò diventati quasi suburbi l'una di l'altru.

"U nostru muvimentu di linea elettrificata è signalata, chì avemu principiatu per riduce i costi di trasportu è per rinfurzà ancu a so caratteristica di esse un modu di trasportu ecologicu, cuntinua. Avemu aumentatu a nostra lunghezza di linea elettrica à 5 mila 467 chilometri, è a lunghezza di a linea signalata à 5 mila 746 chilometri ".

"Avemu messu in serviziu 21 di 11 centri logistichi"

Turhan hà dichjaratu chì anu implementatu a mobilizazione di a produzzione domestica è naziunale ancu in e ferrovie è hà dettu: "Avemu cuminciatu à pruduce veiculi ferroviari cù un disignu naziunale per a prima volta. In u trasportu di merci, attachemu una impurtanza particulare à i centri logistichi cù punti di cunnessione. Avemu messu in serviziu 21 di i 11 centri logistichi chì avemu previstu per u sviluppu regiunale. Avemu u scopu di aumentà a parte di e ferrovie in u trasportu di merci cù e linee di cunnessione chì avemu fattu à i centri di merci. Facemu stu investimentu in cuuperazione cù i nostri industriali ". disse.

Parlendu di prughjetti di trasportu urbanu, Turhan hà dettu: "Avemu messu Marmaray in Istanbul, Egeray in Izmir è Başkentray in Ankara à u serviziu di u nostru populu. I travaglii di custruzzione di Gaziray cuntinueghjanu in Gaziantep. disse.

"Gebze-Halkalı Serà messu in serviziu in 2019 ".

Indittendu chì u numeru di passageri chì viaghjanu in Marmaray hà superatu i 300 milioni finu à a data, Turhan hà dettu:Halkalı Hà nutatu chì pensanu di mette in serviziu u prughjettu di migliurà di e linee suburbane in u primu trimestre di u 2019.

"6,5 milioni di passageri in Gebze-Halkalı risparmià tempu cù a linea "

Cusì, i treni d'alta velocità à Istanbul /HalkalıU Ministru Turhan, chì hà dichjaratu ch'ellu servirà finu à u . Gebze, chì beneficerà più di un milione di passageri à ghjornu,Halkalı serà ridutta à 115 minuti ". disse.

"Kayseri serà cunnessu à a linea di trenu d'alta velocità Ankara-Sivas via Yerköy"

Turhan, chì hà ancu datu infurmazioni nantu à u Prughjettu di u Trenu di Alta Velocità Yerköy-Kayseri, hà dettu: "Cù a fine di a linea di Trenu d'Alta Velocità Yerköy-Kayseri di 142 chilometri, Kayseri serà cunnessu à l'Ankara. -Sivas High Speed ​​​​Train Line via Yerköy è unisce à a reta centrale di treni à alta velocità di u nostru paese. U nostru travagliu di prughjettu hè statu finitu. In u 2019, l'offerta serà fatta dopu à ottene u finanziamentu. usatu a frasa.

Turhan hà dichjaratu chì 9 miliardi di lire sò stati investiti in i travaglii di mantenimentu è di riparazione di e ferrovie, a pressione di l'assi hè stata aumentata à 26 tunnillati in 22,5 mila ponti è culverts, è tutte e traverse di legnu è di ferru in tutte e linee sò state trasformate in cimentu. dormitori.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*