Eskişehir hà mancatu a produzzione di treni à alta velocità

Eskisehir hà persu a so pruduzzione di treni à alta velocità
Eskisehir hà persu a so pruduzzione di treni à alta velocità

A basa di a produzzione è a tecnulugia BMC, a fundazione chì hè stata stabilita da u presidente Recep Tayyip Erdoğan in Sakarya ieri, pò significà "cattive nutizie" per Eskişehir. A prima fase di a facilità hè prevista per esse operativa in 2020. A prisenza di u trenu d'alta velocità BMC è a fabbrica di metro in u pianu di produzzione di a facilità significa chì sta facilità serà aduprata in a produzzione di treni d'alta velocità.
rinforza i so rivindicazioni.

TÜLOMSAŞ hà da participà à l'offerta prevista in aprile di l'annu passatu impiegendu 50 novi ingegneri per u prughjettu naziunale di treni à alta velocità. Tuttavia, l'offerta hè stata annullata è hè statu informatu chì TÜLOMSAŞ hè stata disattivata in u prughjettu di produzzione domestica è naziunale di YHT.

Avà, a facilità BMC, per a quale u presidente Erdoğan hà stabilitu a fundazione, include ancu a fabbrica di produzzione di treni d'alta velocità, chì mostra chì ùn ci hè nisuna chance per Eskişehir è TÜLOMSAŞ in a produzzione YHT naziunale.

Quandu hà finitu, furnisce impieghi per 10 mila persone.
A fabbrica BMC, chì i fundamenti sò stati posti in Sakarya da u presidente Recep Tayyip Erdoğan, impiegà 10 mila persone è cuntribuisce 5 miliardi di dollari annu à l'ecunumia di u paese quandu hè finitu. A prima fase di a basa di produzzione è tecnulugia BMC, chì hè custruita nantu à una superficie di 222 ettari in u distrittu di Karasu di Sakarya è ghjunghje à un spaziu tutale chjusu di 500 mila metri quadrati in fasi, hè 2020.

5 miliardi di dollari di valore aghjuntu annu
Quandu a basa di produzzione è tecnulugia hè finita, darà un impiegu à circa 10 mila persone è generà un valore aghjuntu di 5 miliardi di dollari annu per l'ecunumia di u paese. In questa facilità integrata, a fabbrica di cisterna BMC, a fabbrica di veiculi blindati BMC è a fabbrica di camion militari, a fabbrica di veiculi cummerciale BMC, a fabbrica di mutori BMC, a fabbrica di treni d'alta velocità BMC è a fabbrica di metro sò previste per esse custruite in fasi. L'investimentu tutale hè previstu di più di 500 milioni di dollari. A prima fase di a stallazione, per a quale i fundamenti sò stati posti oghje, copre circa 100 mila metri quadrati è hè previstu per esse cumpletu à a fine di u 2019 è diventanu operativi à u principiu di u 2020. (Anadolu ghjurnale)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*