U presidente Aksu hà annunziatu u so prughjettu di tramvia di sognu

U presidente Aksu hà annunziatu u so prughjettu di u tram di sognu
U presidente Aksu hà annunziatu u so prughjettu di u tram di sognu

U sindaco di Giresun, Kerim Aksu, hà vistu u filmu di 10 anni è u documentale "Giresun's Kerim", chì include ricordi di a so vita, cù i so cumpagni di viaghjatori à u Vahit Sütlaş Stage di u Teatru di a cità.

Kerim Aksu, chì hà pigliatu u palcuscenicu cù a canzona "Samanyolu", hà pienu a sala; "Avemu ancu assai travagliu da fà è parechji prughjetti da realizà inseme. A speranza nascerà da Giresun, nascerà da Tracia, nascerà da l'Anatolia Centrale, nascerà da l'Egeu, nascerà da Turchia. Cù a speranza, lasceremu un Giresun è Turchia à i nostri figlioli chì saranu fieri è amanu ", disse.

U presidente Aksu, chì hà vistu i dui filmi separati preparati, hà dichjaratu u seguente; "Prima di tuttu, vogliu ringrazià i mo amichi. Ci anu ricurdatu u travagliu chì avemu fattu durante u nostru mandatu di 10 anni. Speremu, seremu di novu inseme à u Centru di Cultura è Artu di a Municipalità di Giresun u 29 d'ottobre, u ghjornu di a Republica. In ogni pruvincia in Turchia, u Centru di Cultura hè u ministeru, solu in Giresun hè a cumuna. Avemu prughjetti in corso avà. U novu edifiziu di serviziu di u Dipartimentu di Fornitura di Macchine è u nostru Centru di Cultura è Arte, per quale hè stata fatta l'offerta. Vogliu ancu parlà di u nostru prughjettu di funivia. I permessi sò stati ottenuti, u travagliu cuntinueghja. Faremu una funivia da Gemiler's Boat à Kale. Versu a fine di stu mese, presenteremu stu prublema à u publicu in dettu. In ferraghju, vi spiegheraghju tutti i prughjetti chì faremu in u novu mandatu. Ùn ci hè micca una strada di quartiere in questa cità chì ùn avemu micca toccu o travagliatu ".

Apuntendu à a dichjarazione di u candidatu di u partitu di u guvernu chì risolverà u prublema di u trafficu cù u prughjettu di u ramu è u prugettu, u presidente Aksu hà dettu; "Hè l'Autostrade chì farà questu. Avete statu in u putere per 16 anni, hè novu per voi ? Mentre i nostri prughjetti di u guvernu ùn sò micca sustinuti, avemu pruvatu à esse bluccati. Giresunlu ùn s'inchina à alcuna pressione. Ùn anu mancu ancu datu a strada laterale à a nostra cumuna. Malgradu tutti l'ostaculi, avemu pruduciutu servizii, ùn facemu micca scuse. Ùn avemu micca u putere di u putere, avemu u putere di u populu più grande di ellu, avemu u putere di l'amore. Ùn avemu micca negatu ciò chì hè statu fattu. Tuttavia, chì serviziu speciale hè vinutu à Giresun ? Qualchissia hà vistu ? Ùn ci hè micca gasoil in l'Amministrazione Speciale per u mumentu, anu finitu stu locu, spergu chì ùn ci sarà una nevicata forte, ùn ponu apre e strade di i nostri citadini in i paesi. Quandu avemu pigliatu l'uffiziu, avemu dettu chì avemu da caccià u nostru badge di partitu è ​​purteremu u nostru badge Giresun, cum'è avemu prumessu. Ùn avemu mai separatu nimu di i nostri populi l'una di l'altru. Avemu purtatu servizii à tutti i quartieri è strade. U gasu naturale hè ghjuntu in quasi tutta a cità, tutte e so strade sò state distrutte. Avemu ricevutu una cuntribuzione di 2 milioni di lira, avemu passatu almenu 50 milioni di lira. S'ellu ùn era micca per questa carica supplementaria purtata da u gasu naturale, averiamu finitu parechji di i nostri prughjetti. Dopu à l'ultimi 10 anni, vi vede investimenti assai serii in u nome di l'opere di superstruttura in questa cità in i prossimi 5 anni. Aghju avutu un sognu, è l'aghju da fà in u futuru. Sistema di tramvia di a cità per caminari è ciclabili. Vogliu fà queste in u periodu à vene ", disse.

U presidente Kerim Aksu cuntinuò u so discorsu; "Salvaraghju a ghjente di Giresun da u schema di Toki. TOKİ hè diventatu un cuntrattu, travaglia fora di u so scopu fundatore. Vogliu fà u nostru populu chì ùn hè micca in bona cundizione ecunomica i pruprietarii di casa. A nostra cumuna a custruirà da soia è darà ste case à quelli in bisognu à un costu. Avemu da principià stu prughjettu da Yeniyol Hopcuk locu.

Mi criticanu per avè assuciatu un omu, ùn aghju micca dumandatu à nimu di quale partitu site, aghju pigliatu e persone chì avianu veramente bisognu di u travagliu. Vogliu ch'elli furnissinu opportunità di travagliu per i zitelli di sta cità, per chì nimu ùn lascià a nostra cità. Ci sò l'alizzioni prossime davanti à noi, chjamu à tutti i residenti di Giresun da quì; "Ùn aghju micca preoccupatu per e prossime elezzioni. A ghjente sapi assai bè ciò chì facemu. Se andate in e persone, capirete questu assai bè. A crisa ecunomica in u paese affetta assai u nostru populu. A speranza principiarà da Giresun, Edirne parterà da Kars, a speranza nascerà da Tracia, nascerà da l'Anatolia Centrale, nascerà da l'Egeu, nascerà da a Turchia. Hè ora di sbarazzassi di st'interessu, di st'ordine di l'assenza. Lasciemu da Giresun per esse fieru è Turchia per esse fieru di i nostri figlioli. Avemu sempre assai travagliu da fà. Ti tengu caru. Avemu da travaglià dura è inseme averemu successu ". Finì u so discorsu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*