U presidente Aktaş hà datu a bona nova! In ogni locu si scontra cù Metro

U presidente Aktaş hà datu a bona nova, in ogni locu si scontra cù u metro
U presidente Aktaş hà datu a bona nova, in ogni locu si scontra cù u metro

Dui novi linee di u sistema ferroviariu seranu stabilite cù u Pianu Maestru di Trasportu, chì determina u mudellu di trasportu di Bursa in 2035.

Cù u prughjettu pianificatu di cunnette parechji lochi cum'è Çalı, Görükle, Yunuseli, Otogar, Demirtaş cù u sistema ferroviariu, venenu parechje innovazioni per i minibus è i taxi. U pianu serà presentatu à u parlamentu per appruvazioni oghje.

I dettagli di u Pianu Maestru di Trasportu 2035, preparatu da a Municipalità Metropolitana cù u scopu di risolve radicali u prublema di trasportu, sò stati rivelati. Serà sottumessu à l'appruvazioni di i membri di u cunsigliu à a seconda sessione di ghjennaghju di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana, chì si terrà oghje. Mentre u prugettu prevede scopi cum'è riduce a dependenza di l'automobile, espansione a reta di trasportu publicu veloce è di grande capacità, prumove u trasportu micca motorizatu, risponde à a necessità d'accessu è prutegge l'ambiente, u pianu hè statu finalizatu da a cullizzioni di assai dati. . Cù u novu mudellu di trasportu, chì piglia ancu in contu e regioni induve i spazii di l'impieghi cresce in u futuru; Hè destinatu à superà i prublemi cum'è a capacità insufficiente di u sistema ferroviariu riducendu a densità di trafficu nantu à l'arterie principali.

GORKLE, ÇALI PRENDRA U METRO...
Sicondu i novi suggerimenti per u sistema ferroviariu; A strada City Hospital-Emek-Arabayatağı, chì formarà a prima linea, sarà custituita da 22.7 chilometri è 24 stazioni. Cù sta linea; U trasportu serà furnitu à l'Hospital di a cità, chì hè previstu per esse in serviziu quist'annu, è à a stazione di treni d'alta velocità chì hè prevista per esse custruitu. A strada Görükle-Üniversite-Kestel, chì formarà a seconda linea, serà di 43 km è serve cù 41 stazioni. A linea, chì a so ultima tappa hè l'Università, si estenderà à Görükle, Kızılcıklı è Başköy Sanayi. A terza strada, chì formarà a Linea Çalı-Acemler-Gürsu, includerà Beşevler Small Industrial Site è stazioni Çalı partendu da Acemler Station. A linea, chì hè prevista per serve cù 3 stazioni cù una lunghezza di 28.8 km, furnisce u trasportu da Beşevler, Çekirge, Cumhuriyet Avenue è da Mesken à Gürsu.

114 KM LINEA...
A 20.7a linea, chì servirà cù 17 chilometri è 4 stazioni, custituiscenu a strada Çalı-Fatih Sultan Mehmet-Demirtaş. Cù sta linea, Yunuseli, Intercity Bus Terminal è Demirtaş scuntrà ancu u sistema ferroviariu. Sicondu u mudellu di sistema ferroviariu pianificatu; In u 2035, 114.4 milione 1 mila 322 passageri seranu trasportati ogni ghjornu in Bursa cù una linea di 496 chilometri. Un totale di linea di estensione di 1 km serà creata da l'estremità di e linee HAT2 è HAT18.9. Dopu à u 2035, i veiculi nantu à e linee di ferrovia leggera esistenti seranu cunvertiti in veiculi di metro. L'integrazione di a Linea T2 cù i sistemi ferroviari in u centru di a cità serà assicurata.

3 CENTRI PRINCIPALI DI TRANSFER
In più di i sistemi di ferrovia, u pianu di u 2035 includeu ancu arrangiamenti di trasportu publicu cù pneumatici di gomma. Ci sarà parcheghju park-and-ride, parcheghju di centru di trasferimentu, parcheghju intornu à e stazioni è stazioni, parcheghju di bicicletta, camini è stazioni intelligenti di bicicletta in i punti previsti per i centri di trasferimentu. Sicondu questu; 3 centri principali di trasferimentu cù alta densità di passageri; I recluti seranu sparghje intornu à a piazza di a cità è a stazione di l'autobus. Ci saranu funzioni di serviziu è cummirciali, centri di l'uffiziu-affari è e piazze di a cità quì. In più di i principali centri di trasferimentu, ci saranu 5 centri di trasferimentu in Gar, Esentepe, Università, Altınşehir è Gürsu. Inoltre, ci sò 10 punti di trasferimentu è 37 spazii di trasferimentu park-and-ride.

I MINIBUSES SERÀ INTELLIGENTI...
Ci sarà ancu una regulazione radicale per i minibus in u pianu 2035. Sicondu u pianu, i minibusi diventeranu istituzionalizzati cù u tempu è passanu à u sistema di smart card. Mentre i minibus sò trasfurmati in taxi, i tariffi saranu ridotti è i veiculi elettrichi saranu in prima linea. I call centers seranu stabiliti è sarà fattu un disignu di taxi specificu per a cità. L'attuali 35.6 chilometri di piste di bicicletta seranu aumentati à 104 chilometri à cortu termini è 238.6 chilometri à mediu-longu termini. U Pianu Maestru di Trasportu include ancu dettagli nantu à i chjassi pedonali è i parcheggi. (Fonte: Derya Demir - eventu)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*