A cultura marittima sarà viva per via di l'educazione

a cultura marittima serà campata per l'educazione
a cultura marittima serà campata per l'educazione

U Ministru di i Trasporti è di l'Infrastruttura, M. Cahit Turhan, hà dichjaratu chì i prugrammi di furmazione basica nantu à u maritime amatoriale cuminciaru à esse datu gratuitamente per vultà a faccia di e persone à u mare è per permette di vede oltre l'orizzonte, è hà dettu: "Avemu datu. "Certificati di Seaman Amateur" à quasi 350 mila finu à oghje. Avemu u scopu di ghjunghje à 100 milione per u 2023, u 1 anniversariu di a nostra Republica ". disse.

Ministru Turhan, nutà chì u futuru di Turchia hè in maritime, "Ci tocca à vultà a nostra faccia à i mari". disse.

Indicà chì i paesi cù una costa sò sempre stati più vantaghji in tutta a storia, Turhan hà dettu chì a Turchia hà unu di i più grandi putenziali marini geografichi in u mondu.

Enfatizendu chì cù stu putenziale, Turchia duveria esse unu di i paesi chjave in u trasportu marittimu mundiale, è ancu di pussede una ricchezza naturale di u mare cù stu putenziale, "Semu circundati da mari da trè lati, ma hè chjaru chì sta situazione solu serà. ùn dà à nimu un vantaghju ". usatu a frasa.

Dichjarà chì a parte di u trasportu marittimu in u trasportu mundiale hè di 84 per centu, Turhan hà dichjaratu chì u trasportu di un pruduttu per mare hè 3 volte più ecunomicu chè a ferrovia, 7 volte più di a strada, è 21 volte più ecunomica di l'aria.

Dichjarà chì u trasportu marittimu hè assai decisivu in u cummerciu mundiale, Turhan hà nutatu chì grazia à a visione di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, Turchia hè diventata unu di i principali paesi marittimi di u mondu in l'ultimi 16 anni.

"Ci hè abbundanza, fertilità è futuru in u mare"

Dichjarà chì a capacità di a flotta marittima hè cresciuta di 2008% di più cà a flotta marittima mundiale malgradu a crisa glubale in u 75, Turhan hà dettu chì a flotta marittima di Turchia, chì era 2002 in u mondu in 17, hè cresciuta à u 15 oghje, è chì u paese hà divintatu una marca in a pruduzzione di yacht di u mondu rising à u rangu 3. Ellu disse chì hè diventatu.

Indicà chì u numeru di cantieri navali, chì era 2003 in u 37, hè aumentatu à 78 oghje, Turhan hà dettu: "Avemu vultatu u nostru populu è a nostra industria torna à u mare. Perchè ci hè abbundanza, fertilità è futuru in u mare. L'industria marittima hà da furnisce l'integrità cù u so putere umanu è a so infrastruttura fisica ". hà fattu a so valutazione.

Enfatizendu chì a Turchia hè seconda dopu à a Cina in questu campu cù 112 mila marinari furmati, Turhan hà dettu chì u numeru di "Certificati di marittimi amatori" emessi finu à avà hè vicinu à 350 mila, è chì unu di ogni 390 citadini di a Republica di Turchia hà un certificatu di marina dilettante. Turhan hà dichjaratu chì questi dati sò à u livellu di una persona in 64 in l'Olanda, una in 68 in Italia, è una in 184 in Germania.

"A nostra furmazione gratuita cuntinueghja"

U Ministru Turhan hà dichjaratu ch'elli volenu inculcà a cultura marittima à 100 milione di citadini finu à u 2023, u 1 anniversariu di a Republica, è per ghjunghje l'obiettivu di "nazione marinara, paese marittimu" emettendu un Certificatu di Seaman Amateur per l'educazione.

Ricordendu chì anu datu prugrammi di furmazione basica nantu à a marittima amatoriale gratuitamente per turnà a faccia di e persone à u mare è per permette di vede oltre l'orizzonte, Turhan hà dettu:

"Cù l'applicazioni fatte à l'Autorità Portu 71 è l'urganizazione cintrali di u nostru Ministeru, avemu datu quasi 350 mila 'Certificati di marittimi dilettanti' finu à a data. Avemu u scopu di ghjunghje à 100 milione per u 2023, u 1 anniversariu di a nostra Republica. Per questu scopu, in più di u prugramma di furmazione elettronica, ci sò prugrammi di furmazione teorichi è pratichi in l'autorità portuali è l'urganizazione cintrali di u nostru Ministeru. Stu certificatu hè datu à quelli chì anu successu in l'esame tenutu dopu a furmazione ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*