E tombe storiche in Beşiktaş ponu esse viste nantu à u Metro

I tombi storichi in Beşiktaş ponu esse vistu in u metro.
I tombi storichi in Beşiktaş ponu esse vistu in u metro.

I tombi di kurgan di 5.500 anni trovati durante i scavi in ​​u distrittu Beşiktaş di Istanbul ponu esse vistu durante l'usu di u metro. Hè statu decisu di priservà è esibisce e tombe scavate durante i scavi di a stazione di metro in Beşiktaş è pensate chì appartenenu à l'iniziu di l'Età di Bronzu Antica (3500-3000 aC). U Cunsigliu di Preservazione di u Patrimoniu Culturale di Istanbul N ° 3 hà accettatu u prughjettu prupostu cù qualchi cambiamenti.

Dopu chì u prugettu hè implementatu, quelli chì utilizanu a stazione di metro è quelli chì circundanu a stazione puderanu vede i tombi da a cima di i blocchi di vetru. In a dichjarazione fatta da a Municipalità Metropolitana di Istanbul, "I tombi è i ritrovi truvati in l'area di scavi seranu presentati à u gustu di l'Istambuli in forma di un museu à l'aria aperta in cunfurmità cù a decisione di u cunsigliu di conservazione". e parolle sò state incluse.

Sicondu a nutizia di Ömer Erbil da Hürriyet, cù a decisione di u Cunsigliu di Conservazione N ° 3 d'Istanbul, hè statu decisu di realizà prughjetti architettoniali alternativi in ​​modu di exhibisce alcuni di i resti di tomba di l'Età di Bronzu nantu à a struttura di a stazione.

E tombe seranu sguassate sottu a supervisione di i Musei Archeologichi d'Istanbul è seranu guardate per a visualizazione à a fine di i travaglii di a stazione.

I tombi, chì sò pensati chì appartenenu à l'iniziu di l'Età di Bronzu (3500-3000 aC), offrenu infurmazione nova per a storia di Istanbul. Ci hè ancu un studiu intensivu nantu à cumu a cultura di a steppa di l'Asia Centrale hè ghjunta à a riva di Beşiktaş, sia chì sta cultura discenda per i Balcani o passava per l'Anatolia à i Balcani. L'analisi di Carbon-14 è e teste di DNA nantu à i scheletri di sepultura renderanu questi argumenti ancu più forti.

Durante i scavi realizati in u cimiteru di 5500 anni in Beşiktaş, duie figurine truvate trà l'osse brusgiate in a tomba numeru 25 sò stati elencati trà e 2018 scuperte archeologiche più impurtanti di Turchia in 10 da Arkeofili. E figurine, una grande è l'altra più chjuca, sò state pusate in a tomba cù i so puntelli toccu. I figurini cù decoru incisu ùn sò micca cunnisciuti in nudda parte in Anatolia o in u mondu. - Libertà

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*