Ministru Turhan: "U nostru Paese hè unu di i più grandi centri di transitu glubale di u mondu"

Ministru Turhan, u nostru paese hè unu di i più grandi centri di transitu glubale in u mondu.
Ministru Turhan, u nostru paese hè unu di i più grandi centri di transitu glubale in u mondu.

Mehmet Cahit Turhan, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà dichjaratu chì a Turchia hè diventata unu di i più grandi centri di transitu glubale di u mondu in a strada aerea chì si avvicinanu cum'è una zona strategica.

Ministru Turhan, Vice President Dr. In u so discorsu à a ceremonia d'apertura di u Sistema di Avvisu di Wind Break di Bassu Livellu di l'Aeroportu di Antalya, assistitu da Fuat Oktay, hà dettu chì l'impurtanza di u trasportu aereu hè in crescita ogni ghjornu è a quantità di trasportu di passageri è di carichi hè in constantemente.

Indittendu chì a crescita hè dovuta à un trasportu aereu veloce, còmode è sicuru, Turhan hà dettu: "L'annu passatu, 4 miliardi 300 milioni di persone in u mondu anu viaghjatu in aereo, righjunghjendu 38 milioni. In novu, u 35 per centu di u cummerciu mundiale è u 90 per centu di l'e-commerce sò stati furniti da l'aria ". disse.

Enfatizendu chì l'attività di l'aviazione sò unu di i più grandi elementi di u sviluppu micca solu naziunale è regiunale, ma ancu glubale in u mondu oghje, Turhan hà dettu chì a Turchia hè in una pusizioni assai vantaghji in quantu à l'attività di l'aviazione.

Dichjarà chì Turchia hè un paese chjave à mezu à trè cuntinenti, Turhan hà cuntinuatu cusì:

"Semu nantu à rotte di volu trà i mercati sviluppati è i mercati emergenti. Avemu un vantaghju geograficu notevuli in quantu à e compagnie aeree, cum'è in parechji altri aspetti. Pigliendu tutti questi in cunsiderazione, avemu avvicinatu u trasportu aereu cum'è una zona strategica da u principiu. Cuntinuemu à avvicinassi. In u risultatu di stu approcciu, u nostru paese hè diventatu unu di i più grandi centri di transitu glubale in u mondu. Mentre avemu aumentatu u numeru di i nostri passageri à 210 milioni, avemu ancu aumentatu a nostra capacità à 450 milioni. U numaru di persone impiegate in u settore hà righjuntu 205 mila. U fatturatu di u settore hè cresciutu 11 volte, righjunghjendu 110 miliardi di lire. Sarà abbastanza per imagine THY è l'aeroportu di Istanbul per mustrà u puntu chì u nostru paese hà righjuntu in u trasportu aereu. Oghje, THY hè a marca più preferita in u mondu cù i so 52 mila impiegati è hè u sicondu in ricunniscenza mundiale ".

Enfatizendu chì l'Aeroportu d'Istanbul, u munumentu di a vittoria di a nazione, hè diventatu oghje u core di u sistema di l'aviazione civile mundiale, Turhan hà enfatizatu chì sta situazione ùn pò esse abbastanza elogiata.

Indittendu chì u clima cambia ghjornu per ghjornu è l'avvenimenti naturali causanu più perdite di vita è di pruprietà chè mai, Turhan hà dettu: "Sfurtunatamente, avemu sperimentatu avvenimenti cusì tristi in diverse parti di u nostru paese, in particulare Antalya, in l'ultimi anni. uni pochi di settimane. Grazie à stu sistema, a sicurezza di u volu in l'aeroportu di Antalya serà aumentata contr'à i periculi naturali. "U sistema hè assai impurtante in quantu travaglia in cundizioni climatichi chjosi è chjosi è notifica l'avvenimenti meteorologichi chì mette in periculu a sicurità di u volu". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*