A custruzzione di u Trenu d'Alta Velocità di Bursa hè stata ripresa da u Viaduct Demirtaş

A custruzzione di u trenu d'alta velocità di Bursa hà iniziatu di novu da u viaduttu Demirtaş
A custruzzione di u trenu d'alta velocità di Bursa hà iniziatu di novu da u viaduttu Demirtaş

A custruzzione di u tunelu di u trenu d'alta velocità nantu à a linea Bursa-Yenişehir hè realizata da l'impresa Çelikler, è a custruzzione di i viadutti, i ponti è e strade induve i rails seranu posti fora di i tunnel hè realizatu da l'impresa Cengizler cum'è cuntrattu.
A bona nutizia hè ghjunta a settimana passata per i travaglii chì l'imprese si fermanu per via di l'aumentu di u costu causatu da l'aumentu di i tassi di scambiu in u lugliu.
Cumu avemu annunziatu in queste colonne, Duygu Engineering, chì travaglia nantu à i viaducti è e strade cum'è subcontrattante di Cengizler, hà dumandatu un ritornu à u travagliu per i so impiegati licenziati.
Cù sta chjama ...
Riturnendu à i cantieri di custruzzione, l'impiegati cuminciaru à travaglià. I travaglii cumincianu di novu cù u betonu versatu nantu à u Viaduct Demirtaş è pile forate à l'entrata di u tunnel.
Nantu à a linea Yenişehir-Osmaneli, Bayburt İnşaat, chì hà vintu l'offerta tenuta l'annu passatu, ùn hè ancu ghjuntu à a tappa di stabilisce un situ di custruzzione, postu chì ùn ci hè micca consegna di u situ. (Ahmet Emin Yılmaz - EVENTU)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*