Grande interessu in a Notte di Trenu Türkü

grande interessu in a notte di treni turchese
grande interessu in a notte di treni turchese

Folk Song Train Night hè stata urganizata da u staffu di TCDD 163th Direzzione Regiunale à l'occasione di u 88e stabilimentu di TCDD è u 5th anniversariu di l'arrivu di Atatürk in Malatya.

Durante a notte di Folk Song Train tenuta à u Centru di Cungressu è Cultura di Malatya, ci era una mancanza di spaziu in a sala per via di una stampa eccessiva. Mentre chì l'invitati chì sò ghjunti à a notte, chì hà attiratu una grande attenzione, anu avutu l'uppurtunità di fighjà un prugramma indimenticabile, u TCDD 5th Regional Deputy Manager Necmi Yiğit, chì hà fattu un grande sforzu in a preparazione di u prugramma di a notte, hè statu applauditu per un bellu pezzu. da l'invitati in a sala.

In u so discorsu à a notte di u Trenu Türkü, chì hà attrautu centinaie di citadini di Malatya è di u persunale ferroviariu è e so famiglie, TCDD 5th Manager Regionale Mahmut Çalık hà dettu: "U primu arrivu di u grande capu Mustafa Kemal Atatürk è u so entourage à Malatya u U 13 di ferraghju di u 1931, l'apertura di a linea ferroviaria Fevzipaşa - Malatya hè accaduta per via. Atatürk ghjunse à Mersin via Taşucu - Silifke u ghjovi 12 di ferraghju 1931, è dopu avè fattu l'ispezioni necessarii è ascoltu i prublemi di i citadini, si n'andò versu Malatya versu 18.00 cù u Trenu biancu, chì era preparatu in anticipu è purtatu à Mersin, cù una grande delegazione. Atatürk è u so entourage, chì sò ghjunti à Malatya u 13 di ferraghju 1931, sò stati accolti cun grande entusiasmu da i citadini à a stazione di Malatya. A ferrovia hè una professione chì richiede dedicazione è sacrificiu. I nostri amichi, chì travaglianu cù tutte e so forza, ghjornu è notte, veranu è invernu, anu avutu l'uppurtunità di sprimà à voi cù sta notte chì anu preparatu, chì u trasportu ferroviariu ùn hè micca solu u trasportu di merchenzie è di passageri, ma ancu attache impurtanza à attività suciali è culturali. Vogliu ringrazià una volta di più, in a vostra prisenza, tutti i nostri amichi chì anu resu pussibule stu travagliu è preparatu a nostra notte fendu sacrifici fora di l'ore di travagliu, senza piantà u so travagliu per mesi. (Malatya Doppu)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*