Nuri Demirağ cummemorata in u scopu di u prugramma urganizatu

Nuri Demirag hè statu cummemoratu in u scopu di u prugramma urganizatu
Nuri Demirag hè statu cummemoratu in u scopu di u prugramma urganizatu

Nuri Demirağ, chì hà pigliatu u so cognome da Atatürk per via di u so successu in u prughjettu di a custruzzione di a ferrovia, hè statu cummemoratu in u scopu di u prugramma urganizatu da l'Associazione Forti Industriali, Imprenditori è Managers (GÜÇSİYAD) Sivas Branch. Parlendu à u prugramma tenutu à u Grand Hotel, u presidente di GÜÇSİYAD Turgay Erence hà dettu: "Lutteremu per l'emergenza di valori cum'è Demirağ".

L'imprenditore di Sivas Nuri Demirağ, chì hà campatu trà 1886-1957 è pioniere di parechje innovazioni per u sviluppu di a Turchia, hè statu cummemoratu in u scopu di l'avvenimentu urganizatu da a succursale Sivas di Strong Industrial Businessmen and Managers Association (GÜÇSİYAD).

U presidente di GÜÇSİYAD Turgay Erence, u presidente di l'Associazione Mondiale di i zitelli è di a ghjuventù Ercan Akpınar, u presidente di a piattaforma di Veterani di u 15 di lugliu Erol Bulut, u candidatu di u sindaco di u Partitu Populare Republicanu (CHP) Sivas Ali Akyıldız, direttori di parechje istituzioni è un omu d'affari.

Ùn vede micca u valore chì si merita

U Rappresentante Provinciale di GÜÇSİYAD, Musa Demir, hà dettu u discorsu di apertura di u prugramma di commemorazione in u quale Demirağ, chì hà purtatu assai primi in Turchia, hà luttatu in u sviluppu hè statu spiegatu cù diapositive. Sottulineendu chì Demirağ, chì hà pigliatu u so cognome da Gazi Mustafa Kemal Atatürk per via di u successu in u prughjettu di a custruzzione di a ferrovia, ùn hà micca ricevutu u valore chì meritava durante a so vita, u Rappresentante Pruvinciale Demir hà datu infurmazioni impurtanti.

"CANUSCU PER A SO ONORITÀ"

Enfatizendu chì anu u scopu di purtà una nova visione è perspettiva à l'imprese è i gestori, Demir hà dettu: "Continuemu à travaglià per piglià lezioni da questi valori per ricurdà è ricurdà i valori dimenticati è micca citati. Nuri Demirağ, natu in Divriği in u 1986, hè cunnisciutu per a so filantropia è per e ferrovie. Hà stabilitu a prima fabbrica di aerei in u nostru paese, chì ùn pudemu ancu esse realizatu ancu oghje, hà pruduttu a prima carta di sigaretta, è hà realizatu a prima pruduzzione domestica di paracadute. Hà purtatu l'idea di custruisce una diga à Keban cù a custruzzione di un ponte sopra u Bosforu per a prima volta. Demirağ, chì hà fattu un nome per ellu stessu cù i numerosi edifici di fabbrica chì hà custruitu, hè soprattuttu ricurdatu per ciò chì hà fattu è pruvatu à fà in l'industria di l'aviazione turca. Peccatu; Hè u primu è forse l'unicu chì hà passatu una lege per impedisce chì l'aviò ch'ellu avia custruitu da esse venduti à l'esteru. Cummemurà cù misericòrdia è gratitudine Nuri Demirağ, chì hà pianificatu tali investimenti futuri, significativi è precisi in l'industria di l'aeronautica, u valore è a carenza di quale avà capiscenu più ".

"Saremu GRANDI È VIVI"

Esprimendu ch'ellu era entusiasmu di ciò chì u figliolu di Sivas, Nuri Demirağ, hà purtatu in Turchia, u presidente di GÜÇSİYAD Turgay Erence hà dettu: "Seremu solu unu, grande è vivi inseme. Lutteremu per l'emergenza di valori cum'è Demirağ, chì metteranu in luce nantu à a nostra ghjuventù per u sviluppu di u nostru paese ".

Dopu à i discorsi, sò state presentate placche à quelli chì anu cuntribuitu à a realizazione di u prugramma. (Fonte: FATIH TABUR -

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*