Ministru Turan: "Ùn ci hè micca signalazione in u 55 per centu di a rete ferroviaria"

Ùn ci hè micca signalazione in percentuale di a reta di ferrovia di u ministru Turan
Ùn ci hè micca signalazione in percentuale di a reta di ferrovia di u ministru Turan

Rispondendu à a dumanda parlamentaria di u deputatu CHP Ömer Fethi Gürer, u Ministru di i Trasporti Cahit Turan hà dichjaratu chì ùn ci hè micca un requisitu di càmera nantu à e linee tradiziunali è chì u 55 per centu di a reta ferroviaria di u paese ùn hà micca un sistema di signalazione.

Sicondu a nutizia di Birgün; Rispondendu à e dumande di u scontru di u Trenu d'Alta Velocità (YHT) cù u trenu di guida, chì hè accadutu in Ankara u 13 di dicembre è 9 persone anu persu a vita è 84 persone sò state ferite, Turhan hà utilizatu e seguenti dichjarazioni: In 12.740. km di a linea ferroviaria di 5.746 km in a reta di ferrovia Al (45 per centu) hà un sistema di signalazione.

Nant'à e linee induve u sistema di signalazione ùn hè micca dispunibule, u routing di i treni hè fattu cù TMI (Traffic Management by Telephone from the Center). Da u 15.03.2018, in u scopu di u prughjettu Başkentray, u sistema TMI (Traffic of Trains by Telephone Management from the Center) hè statu cuminciatu à esse usatu trà Kayaş-Ankara-Sincan, è a custruzzione di opere di signalizazione in questa linea cuntinua.

Per d 'altra banda, una investigazione generale hè stata iniziata in quantu à l'accidentu di trenu in a stazione di Yenimahalle Marsandiz è hè sempre in corso.

Gürer di CHP hà ricurdatu chì trà u 2003 è u 2017, un totale di 4 persone anu persu a vita in 141 accidenti di treni, è 418 persone sò state ferite. Gürer hà dettu: "A liberazione, l'alienazione da u meritu, l'outsourcing hà esauritu u spiritu corporativu".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*