E spedizioni di i passageri nantu à a linea di tramvia Varlık Otogar cumincianu dopu u 17 di marzu

Se avemu a linea di tram di a stazione di autobus, i servizii di passageru cumincianu dopu à marzu
Se avemu a linea di tram di a stazione di autobus, i servizii di passageru cumincianu dopu à marzu

U sindaco metropolitanu Menderes Türel hà pigliatu u tram è viaghja cù a ghjente di Antalya. I citadini anu dimustratu l'amore à Türel dicendu: "Tu sì un altru, u presidente, cavalcate nantu à u vostru propiu travagliu". U presidente Türel hà annunziatu chì a sezione Varsak-Bus Terminal di a Linea di u Sistema Ferroviariu di 3rd Stage hà da inizià i voli di passageri dopu u 17 di marzu.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Antalya Menderes Türel hà fattu una serie di visite in u centru di a cità. U presidente Türel hè ghjuntu in Antray da a fermata di u tram Çallı è hà viaghjatu à Çarşamba Pazarı. publicu nantu à u tram sohbet U presidente Türel vi hà desideratu un bonu viaghju.

Hà pridicatu
I citadini anu mostratu un interessu vicinu à u presidente Türel. Türel hà dettu à u citadinu, chì disse: "Tu sì una altra persona, cavalcate nantu à u vostru propiu travagliu", è rispose: "Hè un grande onore per noi". U presidente Türel hà ancu annunziatu à i citadini chì a sezione Varsak-Bus Terminal di a Linea di u Sistema Ferroviariu di 3rd Stage hà da inizià i voli di passageri dopu u 17 di marzu.

Visitò i cummercianti di u mercatu
U presidente Türel hà dopu visitatu i cummercianti di Çarşamba Pazarı. U presidente Türel hà desideratu un bonu travagliu è bona furtuna à i cummercianti di u mercatu, salutendu i citadini chì anu compru. sohbet hà fattu.

Hà dettu di i so servizii
U presidente Türel hà scontru cù u presidente di Antalya Chamber of Pharmacists, Mehmet Ertekin, è i membri di u cunsigliu di direzzione dopu a so visita à i cummercianti, è spiegò i servizii chì sò stati fatti in 5 anni è i servizii chì hà da esse realizatu in u novu mandatu. Türel hà ancu scontru cù i cummercianti di u Gaziler Small Industrial Site.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*