U periodu di Internet gratuitu principia nantu à l'autobus Ankara EGO

Internet gratuitu nantu à l'autobus ego
Internet gratuitu nantu à l'autobus ego

A Municipalità Metropolitana di Ankara porta avà l'applicazione wi-fi gratuita, chì hà iniziatu in 46 punti diversi è quasi 100 punti in tutta a capitale, à l'autobus EGO. U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara Assoc. Dr. Mustafa Tuna hà dichjaratu ch'elli anu acceleratu u travagliu nantu à Smart City Management è in questu cuntestu, anu purtatu u serviziu wi-fi gratuitu in parechje piazze è parchi di Başkent è u serviziu wi-fi gratuitu in i Bus EGO à i citadini di a Capitale dopu chì i dispusitivi di carica sò stati installati in u trasportu publicu.

Sottulineendu chì stanu prova à integrà u Sistema di Gestione Smart City in a cità sviluppendulu ulteriormente, u sindaco Tuna hà dettu chì anu iniziatu l'applicazione pilotu wi-fi in l'EGO Ring Buses chì serve trà a stazione di metro di Beytepe è u campus di Beytepe di l'Università Hacettepe in a prima volta. locu.

INTERNET GRATUITU IN TRASPORTI PUBBLICI...

L'applicazioni chì aghjunghjenu culore à a vita di ogni ghjornu in a capitale Ankara, è chì vi daranu u privilegiu d'utilizà tutte l'opportunità richieste da l'età, sò messe in serviziu una per una da a Municipalità Metropolitana.

A Municipalità Metropolitana, chì si mostra trà e municipalità chì implementanu u Sistema di Gestione Smart City megliu in Turchia, hà cuminciatu à offre l'internet, chì hè cunsideratu u più impurtante strumentu di cumunicazione di l'età, cum'è un serviziu gratuitu per chì i citadini di a Capitale. pò aduprà in parechji punti di a cità.

Dichjarà chì anu iniziatu studii tecnichi nantu à a dumanda di wi-fi gratuitu in i veiculi di trasportu publicu, u sindaco Tuna hà dettu: "Ascoltamu i nostri ghjovani è tutti i nostri citadini in cunfurmità cù u nostru principiu di gestisce a cità cù una mente cumuna. A satisfaczione è di sicuru a felicità di i citadini di a capitale hè assai impurtante è preziosa per noi. Per quessa, vulemu fà a vita più faciule in a nostra cità usendu tutte e pussibilità di a tecnulugia ".

Dichjarannu ch'elli cuminciaru l 'applicazzioni wi-fi senza soprattuttu in u ring buss serve in a regione Hacettepe Università, chì hè assai usata da i studienti università, u sindaco Tuna hà dettu ch'elli pensanu à espansione sta applicazione in tutti i bus in u periodu à vene.

SURFING IN INTERNET IN VIAGGIU

Dichjarà chì tutti i citadini ponu cunnette facilmente, prufittà di u serviziu wi-fi gratuitu in questa linea è aduprà Internet à u cuntenutu di u so core, u Capu di u Dipartimentu IT di a Municipalità Metropolitana, Erdoğan Kurtoğlu, hà datu l'infurmazioni seguenti:

Cum'è a Municipalità Metropolitana, intraprendemu travaglii novi per espansione e nostre attività in Internet gratuiti, in particulare in nome di i nostri ghjovani. Grazie à questa applicazione, facemu ancu un passu impurtante per incuragisce i nostri citadini à aduprà u trasportu publicu. I nostri citadini puderanu amparà ciò chì sò curiosi durante u so viaghju, seguità i ghjurnali è riviste, è scopre i so cunti di e social media à u cuntenutu di u so core. Avemu stallatu stu sistema in tutti i nostri autobus chì vanu à Hacettepe University Beytepe Campus. Avemu pensatu à mette in tutti i nostri Bus EGO in i mesi à vene.

Dichjarà chì ponu prufittà di u serviziu Internet senza password grazia à un sistema installatu nantu à l'autobus, Kurtoğlu hà dettu: "I nostri citadini, chì riempianu e batterie di i so telefoni à i porti di carica USB di i nostri autobus, goderanu è avè u privilegiu. di navigà in Internet da avà in avanti ".

Esprimendu a so satisfaczione cù l'applicazioni internet gratuite di a Municipalità Metropolitana, i studienti anu dettu: "Avà, pudemu accede à Internet cun tranquillità è aduprà parechje applicazioni in autobus. U fattu chì a Municipalità Metropolitana ci offre l'internet, chì hè u più impurtante bisognu di l'età è di a ghjuventù, gratuitamente, ci dà u privilegiu di esse ghjovanu in Ankara. U più impurtante, cuntribuisce à a nostra ecunumia ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*