Imprese di Bursa à a Fiera Automechanika

L'imprese Bursa sò à a fiera di l'automechanika
L'imprese Bursa sò à a fiera di l'automechanika

In u scopu di u Prughjettu di l'Agenzia Fiera Globale di a Càmera di Cummerciu è Industria di Bursa (BTSO), i rapprisentanti di u settore di l'automobile anu fattu una apparizione in a Fiera Automechanika in Madrid, a capitale di Spagna.

BTSO cuntinua e so urganisazioni internaziunali per rinfurzà l'esportazione è a cumpetitività di u mondu cummerciale di Bursa. Automechanika Fiera di Madrid; U membru di u Cunsigliu di BTSO Muhsin Koçaslan, u 37u presidente di u Cumitatu Prufessiunali è u Capu di Delegazione Ercan Yalım è i rapprisentanti di u settore anu participatu. A delegazione hà avutu l'uppurtunità di stabilisce cunnessione cummerciale bilaterale in a fiera, chì cuncerna strettamente l'industria di l'automobile, per 3 ghjorni.

"FIAmu PASSI CHE AUMENTA L'EXPORTAZIONI"

U membru di u Cunsigliu di BTSO, Muhsin Koçaslan, hà dettu chì l'industria automobilistica turca hè in una pusizione estremamente efficace è cumpetitiva grazia à u so approcciu di produzzione à valore aghjuntu. Espristendu chì Bursa hè una di e cità locomotive di l'ecunumia turca cù u so putere è a so sperienza in a produzzione, Koçaslan hà enfatizatu chì, cum'è BTSO, anu firmatu fieri stranieri impurtanti chì aumentanu u voluminu di u cummerciu esteru di l'industria automobilistica. Koçaslan hà dettu: "Avemu u scopu di cultivà a nostra industria focalizzata in u cummerciu esteru. Cum'è BTSO, avemu riunitu i nostri rapprisentanti di u settore in Automechanika Madrid Fair per a prima volta. Credu chì a fiera, induve quasi 650 cumpagnie anu apertu stands è più di 40 mila prufessiunali di l'affari visitati, creà novi cullaburazioni per a nostra industria ". disse.

"CUN SCONTU CU FORTI FORNITORI È DISTRIBUTORI"

  1. Ercan Yalım, presidente di u Cumitatu Prufessiunali, hà nutatu chì anu esaminatu i prudutti di l'imprese in diversi campi cum'è sistemi elettronici, accessori, riparazione, gestione è soluzioni digitali ligati à u settore di l'automobile. Dichjarà chì una urganizazione efficiente hè stata urganizata in u scopu di u Prughjettu di l'Agenzia di Fiera Globale di BTSO, Yalım hà dettu: "I nostri cumpagnie di Bursa anu avutu l'uppurtunità di scuntrà cù fornitori è distributori forti in Automechanika Fair. I nostri participanti sò tornati à Bursa stabilendu novi dialoghi cummerciale. Vulemu ringrazià BTSO per l'urganizazione ". utilizatu l'espressioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*